Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

jari_1

New Member
Xbox 360 v2 - HDMI, 120GB HDD

Avataanpa oma ketju Xbox 360 v2:lle.

xbox-360-elite-official.jpg


Lista oletetuista uusista ominaisuuksista:
- 120GB kiintolevy (vanhassa 20GB)
- HDMI-liitäntä
- IPTV-ominaisuus digilähetysten vastaanottamiseen
- Hiljaisempi käyntiääni
- Musta väritys

Xbox.com - Microsoft Unveils Xbox 360 Elite

I4U News - Xbox 360 Elite Ships April 29th

************************

Team Xbox - Xbox 360 Elite to be Announced on Wednesday?

Pelit.fi - Mustan boksin salaisuus murtumassa

************************

Afterdawn [Fin] - Musta ja paranneltu Xbox 360 esillä pelilehdessä.

Pelit.fi - Parempi Xbox 360 huhtikuussa?

engadget.com - Xbox 360 Elite: new, black limited edition Xbox with HDMI and 120GB drive

DailyTech - Black Xbox 360 With HDMI, 120GB HDD Shown in Gaming Magazine

GameDaily - Report: Black X360 with Bigger HDD and HDMI Coming
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 v2 - HDMI, 120GB HDD

jari_1 sanoi:
engadget.com - Xbox 360 Elite: new, black limited edition Xbox with HDMI and 120GB drive

Hmmm, ihan mielenkiintoista että uusi XO olisi todellakin tulossa. Itse en kuitenkaan näe noissa parannuksissa nyt mitään kovinkaan mullistavaa. Isommasta kiintolevystä ei ole ennen hyötyä kun saadaan kunnollinen originaalin boxin arvoinen media center. Nykyisillä ominaisuuksilla katson materiaalin tietokoneen tai DVD-soittimen kautta, ihan vain käyttömukavuuden takia. Viimeisenä ongelmana on vielä XO:n kauhea meteli, jolloin taas jokin hiljaisempi laite puolustaa paikkaansa olohuoneessa.

Mitä sitten tulee tuohon HDMI-liitäntään niin en usko kuvanlaadun hirveästi paranevan tuohon komponenttiin nähden. Tämä on tietenkin subjektiivista, mutta en itse näe mitään vaikuttavaa eroa vaikka olen jotain laitteita testannut peräkkäin kummallakin liitäntätavalla. Tuosta uudesta väristä en sitten sano enää mitään. Lopulta en haluaisi mollata mahdollista uutta versiota, mutta siinä pitäisi tosiaankin olla jotain hyödyllistä uutta. Esimerkkinä käy vaikka PS2:n slim malli, jossa paljonkin hyödyllistä tavaraa vakioon verrattuna.
 
Vastaus: Xbox 360 v2 - HDMI, 120GB HDD

Hellcat79 sanoi:
Mitä sitten tulee tuohon HDMI-liitäntään niin en usko kuvanlaadun hirveästi paranevan tuohon komponenttiin nähden.
Jo pelkästään vaihdos komponentista VGA:han on aivan mielettömän iso. HDMI:hin vielä isompi varmaankin.
Hiljaisuuskin iso plussa. Saisivat myös mahdollistaa ulkoisten kovojen käytön, mutta kun ei niin ei...
 
Vastaus: Xbox 360 v2 - HDMI, 120GB HDD

Minusta tuntuu sietämättömältä ajatus että tulee näinkin nopeasti uusittu malli,tunnen oloni huijatuksi. Paljo lohduttaa että voin maksaa alle 200$ (jää kyllä minulta hyllyyn jos menee paljo yli 100) että saan isomman kovalevyn,en kuitenkaan saa hdmi-liitäntää enkä parempaa skaalainta. Täytyy melkeen laittaa myyntiin konsoli kunhan varmistuu tuon uuden version julkaisu. Kattelis sitten hyppäänkö PS3:n kelkkaan vai ostanko päivitetyn version XO:sta.
 
Vastaus: Xbox 360 v2 - HDMI, 120GB HDD

Otan avosylin koneen vastaan, jos videolatauspalvelu saadaan eurooppaan ja kone olisi hiljaisempi kun alkuperäinen. HDMI:stä myös plussaa.
 
Vastaus: Xbox 360 v2 - HDMI, 120GB HDD

Pibe sanoi:
Jo pelkästään vaihdos komponentista VGA:han on aivan mielettömän iso.

Itse en ole mitään kovin ihmeellisiä eroja näiden välillä huomannut, epäilisin että mahdollinen ero johtuu television ominaisuuksista eikä niinkään signaalin kuljetustavasta.
 
Vastaus: Xbox 360 v2 - HDMI, 120GB HDD

No joo, voipi olla. Itse olen päässyt vertailemaan eroa pelkästään LG:n vanhalla ja uudella mallilla sekä Samsungilla.
Kaikilla noilla ainakin ero oli heti silmiin pistävä. Kirkkaampi, tarkempi ja häiriöttömämpi kuva VGA:lla. Kirkkautta on kyllä helposti liikaakin, mutta mielummin niin kuin komponentin tummuus ja häiriöt kuvassa.
Olen kyllä kuullut että joissain töllöissä komponentti olisi jopa parempi.
 
Vastaus: Xbox 360 v2 - HDMI, 120GB HDD

Makialta näyttää ulkoisesti ainakin, sisuskaluiltaan voi olla sitten jotain muuta. Itse haluaisin jotain desibelimittauksia nähdä jossa vertaillaan vanhan XO:n ja tuon päivitetyn XO:n ääntä, siis jos nyt tuo ei jää huhuasteelle.
Ihmetyttää toki sekin, että miksei mikkisofta ole kertonut asiasta virallisesti vielä mitään, sillä sehän lisäisi vain kilpailua jos kerrottaisiin että uusi XO on tulossa samoihin aikoihin kun PS3. Tämä saattaisi viedä Sonylta ostajia.
 
Vastaus: Xbox 360 v2 - HDMI, 120GB HDD

henkari sanoi:
Makialta näyttää ulkoisesti ainakin, sisuskaluiltaan voi olla sitten jotain muuta. Itse haluaisin jotain desibelimittauksia nähdä jossa vertaillaan vanhan XO:n ja tuon päivitetyn XO:n ääntä, siis jos nyt tuo ei jää huhuasteelle.
Ihmetyttää toki sekin, että miksei mikkisofta ole kertonut asiasta virallisesti vielä mitään, sillä sehän lisäisi vain kilpailua jos kerrottaisiin että uusi XO on tulossa samoihin aikoihin kun PS3. Tämä saattaisi viedä Sonylta ostajia.

Uuden mallin ilmoittamista halutaan ehkä hieman odotella vielä. Kenties se tulee jonkin megajulkaisun kanssa samoihin aikoihin markkinoille mahdollisimman suuren vaikutuksen takaamiseksi. Mass Effect, Forza 2, Halo 3?
 
Vastaus: Xbox 360 v2 - HDMI, 120GB HDD

Voisinpa boksin uuteen malliin vaihtaakin, jos laukeamisprosentti on pienempi. HDMI:tä en varsinaisesti kaipaa, kun VGA ajaa peleissä saman asian.
 
Vastaus: Xbox 360 v2 - HDMI, 120GB HDD

Peck4 sanoi:
vanhan boxin ostaneita viilataan taas linssiin :mad:

Taas se valitus alkaa. Sitten varmaan olisit tyytyväinen kun jatkaisivat saman paskan myymistä katkeraan loppuun asti?
 
Vastaus: Xbox 360 v2 - HDMI, 120GB HDD

Oma mölytoosa Xbox360 ver. 0.9 on jo myyty ja tätä odotellaan... Ainahan M$ on näin tehnyt ja tekee jatkossakin, joten heti huhujen alettua tiesin että kohta on aika myydä vielä toimiva M$:n "harjoittelu malli" ja sitten kun kunnon pelit tulevat (Forza,Halo yms.) on aika ostaa lopullinen malli. Vielä pitää tietysti odottaa faktoja mölyn lasksuta yms.

Pleikkari 3 tulee myös kaveriksi joten en ole mikään fanboy=) tosin en hyväksy tieppi-game-cube-wiitä vuonna 2007.

Saispa Sony jo 1080p mallinsa kuntoon :mad: :mad: (pilvet) niin vois ostaakkin semmosen...
 
Vastaus: Xbox 360 v2 - HDMI, 120GB HDD

nothing sanoi:
Taas se valitus alkaa. Sitten varmaan olisit tyytyväinen kun jatkaisivat saman paskan myymistä katkeraan loppuun asti?

Mennään taas off-topicin rajoilla mutta täytyy yhtyä nothingin kommenttiin. Tietysti olisi paras jos valmistaja tekisi ensimmäisestä versiosta niin hyvän ettei sitä tarvitsisi päivitellä. Totuus on kuitenkin se että mikä toimii "labrassa" ei välttämättä toimi oikeassa (peli)elämässä. Uusi julkaisu osoittaa sen että valmistaja kuuntelee pelaajakuntaa ja on valmis (ainakin epäsuorasti) myöntämään virheensä ja tekemään parannuksia. Esimerkiksi Nintendo DS Lite oli aivan mielettömän hyvä julkaisi ja tuskin harmittaa ketään DS:n omistajaa? Edellisen mallin hinta tippui ja vanhalla hinnalla sai vieläkin paremman pelikoneen.
 
Vastaus: Xbox 360 v2 - HDMI, 120GB HDD

Peck4 sanoi:
vanhan boxin ostaneita viilataan taas linssiin :mad:

Olisi aika mielenkiintoista kuulla mitkä ne ominaisuudet ovat miksi nyt uuden laitteen tarvitset? Huhuista voi olla aika paljon matkaa lopulliseen tuotteeseen ja onko se tuote sitten niin paljon parempi kun nykyinen laite onkin täysin toinen kysymys. Minusta pääasia laitteen olemassaoloon on pelit ja ne varmasti toimivat kummallakin mallilla :)
 
Vastaus: Xbox 360 v2 - HDMI, 120GB HDD

Minä veikkaan että tätä tulee myyntiin vain erittäin rajattu erä ja pelkästään Jenkkeihin. Taitaa olla vain kikka venyttää hinnanalennusta loppukesään - tai sitten käy niin että koko hinnanalennusta ei tule vaan elitestä tulee loppukesästä valkoinen malli joka korvaa premiumin
 
Vastaus: Xbox 360 v2 - HDMI, 120GB HDD

tiong sanoi:
Minä veikkaan että tätä tulee myyntiin vain erittäin rajattu erä ja pelkästään Jenkkeihin. Taitaa olla vain kikka venyttää hinnanalennusta loppukesään - tai sitten käy niin että koko hinnanalennusta ei tule vaan elitestä tulee loppukesästä valkoinen malli joka korvaa premiumin
Se voi ollakin aika rajattu erä mikä tulee mutta siitä olen todella pettynyt jos vain jenkkeihin masiinan tuovat. Ei kai nyt sentään. Jos parisataa tuhatta Eliteä on tulossa, siitä pitäisi riittää muuallekin ellei sitten kysyntä ole yllättävän kovaa. Sekin on tosin mahdollista.

Veikkaisin itsekin ettei mitään hinnanalennusta tule tai siis se hinnanalennus on siinä kun 399 :lla saa Eliten ominaisuuksilla olevan valkoisen konsolin. Ja jos sitten joskus vuonna 2008 PS3:n hintaa alennetaan, alennetaan boksin hintaa myös.
 
Vastaus: Xbox 360 v2 - HDMI, 120GB HDD

"Mahdollisesti jo huhtikuussa markkinoille saapuvan Xbox 360 Eliten arvellaan maksavan 479 dollaria. Mustaa erikoiskonsolia valmistetaan vain rajoitettu erä, joskin syksymmällä sen ominaisuudet periytyvät vakioiksi Xbox 360:n Premium-malleihin."

Lähde: Pelit.fi
 
Vastaus: Xbox 360 v2 - HDMI, 120GB HDD

Tulee varmaankin hankittua, jos Suomeen rantautuu. Ei muutenkan vielä 360 -konsolia löydy.
 
Ylös Bottom