Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)
Palautus katkeaa 1% kohdalla ja tulee ilmoitus "Ennalleen palautusta ei voitu suorittaa. Järjestelmä uudelleen käynnistyy (800283EC)". Tämän jälkeen valitti, että järjestelmä on vioittunut, ja alkaa alustamaan kovalevyä. En enää uskaltanut yrittää kolmatta kertaa tuota palautusta, kun mun tuurilla hajoisi kone tai kovalevy.
Bombermanin ja 3 VS 3 latasin itse hakemalla ne searchilla, mutta en muista muita pelejä, jotka olen ostanut ja ladannut, ne tarvitsisi vielä löytää.
Palautus ei onnistu toiseen konsoliin kuin tietyiltä osin, lisätietoja kiintolevy-FAQissa. Mutta se että MITÄÄN ei palaudu, vaan tulee tuollainen virhe, ei suinkaan ole normaalia. Tosin joillain yksinkertaisesti uusi palautusyritys on auttanut, eli kokeile sitä nyt alkajaisiksi. Ja kerro IHAN TARKALLEEN minkä virhekoodin ja/tai virheilmoituksen saat.
Palautus katkeaa 1% kohdalla ja tulee ilmoitus "Ennalleen palautusta ei voitu suorittaa. Järjestelmä uudelleen käynnistyy (800283EC)". Tämän jälkeen valitti, että järjestelmä on vioittunut, ja alkaa alustamaan kovalevyä. En enää uskaltanut yrittää kolmatta kertaa tuota palautusta, kun mun tuurilla hajoisi kone tai kovalevy.
Eli siis Download Listin kautta näkee mitä on joskus ladannut, vai miten ?Pelisavet ovat kyllä mennyttä, jos tuo palautus tosiaan jostain ihmeen syystä kusahtaa. Mutta kaikki Storesta hankittu on ladattavissa ilmaiseksi uudestaan Download listin kautta.
Bombermanin ja 3 VS 3 latasin itse hakemalla ne searchilla, mutta en muista muita pelejä, jotka olen ostanut ja ladannut, ne tarvitsisi vielä löytää.
Harmi homma.Ei valitettavasti.