Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Joo ja varsinkin, kun asiakkaat kirmailee jo pääasiassa kesälaitumilla, niin työtehtävinä kahvinkeitto, nenänkaivuu ja konsolisodan selailu. Pidemmän päälle tämäkin tylsää... :(

Mulla on oikeesti jopa välillä töitä.

Mutta kuinkahan moni meinaa hommata X360 GTAIV lisäosat jos tulevat joulumarkkinoille? Tulevatko kyseiset lisäosat olemaan ilmaisia vai maksavatko ja tarvitaankon gold vai riittääkö silver livejäsenyys?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lajityyppi ei ole konsoleita varten. Edes Wiimote ei saanut Advance Warsiin potkua...

Ehkä lajityyppi ei ole perinteisiä konsoleita varten? Battalion Wars on ihan eri asia kuin oikeat Advance Warsit, ja tehtiin tosiaan Gamecuben ehdoilla. Voisi olla mielenkiintoista, jos Nintendo pukkaisi Wiille ylhäältäkuvatun Warsin, tai jos Square Enix jatkaisi erinomaista FFXII Revenant Wings -konseptiaan Wiillä. Lisäksi tulevassa King Storyssa pitäisi olla reaaliaikastrategiakomponentti. Periaatteessa myös Final Fantasy CC: My Life as a King -konseptia voisi lähteä kehittämään reaaliaikastrategiasuuntaan, jos vaikka pelille julkaistaisiin laajennettu jatko-osa johon valikoitujen taisteluiden käyminen toisi lisää täytettä.

Mutta eiköhän Halo Wars myy King Storya enemmän nimen voimalla. (Ja King Storyn käännös venyy todennäköisesti 2009:ään.)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Plegepuolelle jo kirjoittelinkin.
Trusty Bell, meillä tutummin Eternal Sonata ei näillä näkymin ilmesty Plegelle Japanin ulkopuolella.

Stringerillä on työsarkaa piruvie yhdistellä SCE:n eri osastot saakurisoikoon. Impportauksesta ei paljon ole hyötyä kun toi japani ei ole oikein hallussa.
Ensin Afrika ja nyt tämä. Risuja risuja risuja :(.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No emme paljoa menetä :p

Jos vastaava huttu kiinnostaa niin tuhat ja yksi Tales of- sarjan peliä löytyy PS2:lle ja Cuutiolle.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No emme paljoa menetä :p

Jos vastaava huttu kiinnostaa niin tuhat ja yksi Tales of- sarjan peliä löytyy PS2:lle ja Cuutiolle.
Nii ja ko. peliä saa uutena XO:lle poisheittohintaan(alle 20). Arcaden kera vaan kaupasta mukaan. Japskiropelluksen ystävät veikkasivat väärää hevosta. Rehellisyyden nimissä, en minäkään uskonut, että näin tulisi olemaan tilanne koskaan. :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Niin vähän kuvittelinkin...

Eternal Sonata halvimmillaan nähnyt asia version alle 10 euroa - nytkin on play-asiassa alle 10 euroa aasia-versio. Mutta eipä tuo kallis ole euroversionakaan - pikaisen läpiselaus käyttämiini eurooppalaisiin nettikauppoihin niin peli maksaa juuri nyt vähän reilu 20 euroa (esim play.com postikuluineen 25 euroa) - mutta on tuota tosiaan kyllä ironnut vieläkin halvemmalla. Thehut.com on ainakin myynyt tuota 17 euron hintaan. Jos sulla on vielä sopivia kuponkeja, noista jo alennetuista hinnoista voi saada pois, ainakin jos tilaa vähän enemmän kerralla. Ei noissa halvoissa peleissä ole mitään ihmeellistä. Ninja Gaiden Sigma PS3:lle kustansi itselleni posteineen uuten 17 euroa, ja nyt saa esim Viva Pinataa 10 euron pintaan hutista, Lairista maksoin pari kymppiä uutena ja mm. Beautiful Katamari, MotoGP07, PGR4 irtoavat kaikki nytkin alle 20 euron hintaan jne.

Ja tässä päivän off-topicin kruunu: Halo 3 12.79 euroa (ei ole affilinkki) - ei tosiaan kannata sieltä anttilasta pelejään ostaa jos on luottokortti.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Joo, kyllä ja kyllä...ja kyllä. Tosin tällä hetkellä ei etsimääni Eternal Sonataa saa (toki jos se japani taipuu...) kuin juurikin tuohon hieman reiluun 25 euroon Playstä, mitä juuri tässä hieman hainkin. Ei sillä etteikö sekin huokea hinta olisi. Halon koreankielisellä painoksella en itse koe kummoisia tekeväni, vaikka tosin tekstitykset kyseiseen peliin pitäisi saada.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Neogaffista poimittua.
Japanissa, joskin enkkukäännöksin, fanboyt nimetään seuraavasti:

Sony Fanboy; Gatekeeper
Xbox Fanboy; Molester
Nintendo Fanboy; Pregnant pig

:D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

WiiWare ei kotikehittäjille

Eli sinne meni visioni Superpesis: Pesäpallo-pelistä. Olisikin ollut liian huikeaa, jos Nintendo olisi oikeasti avannut levityskanavan kotikehittäjille. Panokset menevät vieläkin Microsoftin XNA:lle...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

WiiWare ei kotikehittäjille

Eli sinne meni visioni Superpesis: Pesäpallo-pelistä. Olisikin ollut liian huikeaa, jos Nintendo olisi oikeasti avannut levityskanavan kotikehittäjille. Panokset menevät vieläkin Microsoftin XNA:lle...

Wiiwaren vähimmäisvaatimuksena on alusta alkaen ollut se, että sinulla on edellytykset työstää pelejä. Käsittääkseni Nintendo katsoo tähän kuuluvaksi esimerkiksi sen, että sinulta löytyy jonkinmoiset liiketilat ja välineistöt tai vastaavat. Muuten kehitys on vapaata, kunhan pelit menevät läpi ikärajatarkastuksesta. Vaatimukset eivät lopulta ole kovin suuret, sillä onhan Wiiwarelle tulossa todella pienten tiimien pelejä, jotka ovat tähän asti julkaisseet pelejä vain PC:lle internetin välityksellä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Vaatimukset eivät lopulta ole kovin suuret, sillä onhan Wiiwarelle tulossa todella pienten tiimien pelejä, jotka ovat tähän asti julkaisseet pelejä vain PC:lle internetin välityksellä.
Samaan aikaan kuitenkin älyttömän vaikeasti ohjelmoitavalle PS3:lle on jo julkaistu yhden miehen itsekseen tekemä peli. Vai oliko niitä jopa kaksi (Every Day Shooter ja mahdollisesti Pixel Junk Racer)?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Samaan aikaan kuitenkin älyttömän vaikeasti ohjelmoitavalle PS3:lle on jo julkaistu yhden miehen itsekseen tekemä peli. Vai oliko niitä jopa kaksi (Every Day Shooter ja mahdollisesti Pixel Junk Racer)?

No PS3:n systeemeistä en tiedä mitään, mutta Wiiwarea on kyllä kehuttu harvinaisen vapaaksi ja kehittäjille edulliseksi palveluksi. Ja nimenomaan verrattuna kilpailijoihin.

Mukavasti se onkin lähtenyt käyntiin. Hyviä pelejä on jo useita ja parhaimmat ovat vielä tulossa ja pelejä on muutenkin todella paljon kehitteillä. Itse palvelussa ei ole mielestäni mitään vikaa, mutta nyt alkaisi se lisätilantarve Wiissä olemaan aika kriittinen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No PS3:n systeemeistä en tiedä mitään, mutta Wiiwarea on kyllä kehuttu harvinaisen vapaaksi ja kehittäjille edulliseksi palveluksi. Ja nimenomaan verrattuna kilpailijoihin.

Sonyn politiikka ei taida juurikaan suosia, tai ottaa edes huomioon, yksityisiä kehittäjiä. PS3 SDK:n saa hankkia vain ne tahot, jotka Sony hyväksyy kehittäjiksi, ja joilla on heidän mielestään mahdollisuus toteuttaa kaupallisesti elinkelpoinen tuote. Hakemukseen vaaditaan pelin konsepti, lista aiemmista töistä yms. Lisäksi noin 7500 euron hintakin on melko kova yksittäiselle devaajalle, vaikka hinta sisältäisikin debug laitteen.

Anomukset vetämään tästä osoitteesta: https://www.newdev.scee.net/

Linux puolelle tietysti kuka tahansa voi koodata mitä haluaa, mutta Hypervisor estää GPU:n käytön, joten ainakaan graafisesti kovin kummoisia pelejä ei sitä kautta voi rakentaa.

Hieman nurinkurista Sonyn politiikka tässä asiassa, toisaalta toitotetaan avoimesta ympäristöstä (Linux), mutta silti se on osittain rampautettu, eikä normaalia SDK:ta saa independent devaaja käyttöönsä millään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Vain nörtit haluavat lisää tilaa Wiillä

Sanoo Nintendo pomo
:eek:

Hyvät hyssykät! Nintendo on ottanut mallia Sonysta ja Microsoftista kuinka palvella kovimpia fanejaan, jotka kuitenkin muodostavat sen tärkeimmän kohderyhmän yhtiöille... Sontaa niskaan, niin kyllä lähtee.

Nörtit.

Edit: Hartzun viestiin: 7500 kehitysympäristöstä on halpa hinta, loppujen lopuksi...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jaa että kuka Nintendo-pomo? Humalainen Laurent Fischer... :rolleyes:

Se todellinen Nintendo-pomo suhtautuu asiaan vähän erilailla:

Iwata acknowledged that players who experience the memory problems are the ones who are necessarily playing the most, and hed like to make sure theyre taken care of.

http://www.gamecyte.com/2008/05/01/...orage-space-us-economy-wiiware-royalties/1064

Jo ennen julkaisua tunnistin kyllä 512:n megan muistin hieman rajalliseksi, ja olisin toivonut että Wiihin olisi laitettu mukaan giga muistia, mutta toisaalta en ole vielä törmännyt näiden innokkaimpien pelaajien tilaongelmiin enkä ole joutunut poistamaan mitään tilanpuutteen vuoksi, vaikka vähitellen tila väheneekin. Kenties Nintendo kehittelee ratkaisua juuri minun ja muiden kaltaisteni pelaajien tahdissa? :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom