Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Ratillahan minä. Logitechin Driving Force Pro, wanha ratti mutta toimii ihan hyvin. Tulihan tuota Digiexpossa kokeiltua uudemmalla ratilla ja ihan sulavalta tuntu sekin. Jouluna sitten parempaa rattia kehiin, G27 tai Driving Force GT

JEp, ois ollu kiva vihdoin saada varmuutta paddleihin ja kytkimen toimivuuteen eri tilanteis. :)

ps. mulla ois halval dfgt tossa joutilaana kun g27 tuli viimeviikol.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

PRKL! Pitäisiköhän tässä ihan kateudesta vinkata ylemmälle taholle että täällä myydään enne aikoja....no ei nyt sentään:D. Jos voisit, testaisitko damagea nyt kun vielä olet alhaisella levelillä? Jollakin ralliautolla esimerkiksi.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

JEp, ois ollu kiva vihdoin saada varmuutta paddleihin ja kytkimen toimivuuteen eri tilanteis. :)

ps. mulla ois halval dfgt tossa joutilaana kun g27 tuli viimeviikol.

Kytkin tais toimia Prologuessakin kun kisan alettua paino kolmiota. Eiköhän se sitten koko versiossakin, luulis ainakin :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Kytkin tais toimia Prologuessakin kun kisan alettua paino kolmiota. Eiköhän se sitten koko versiossakin, luulis ainakin :)

Se siis on jo tiedossa, että kytkimessä ei tarvitse enää painaa kolmiota kisan aluksi kuten ennen. Sen sijaan kiinnostais tietää, et jos haluatkin ajaa vain h-kaaviolla, niin riittääkö et kerran painaa kolmioo..sen jälkeen se on aina oletuksena ilman kytkintä?

Ja entä kun käyttääkin rattivaihteita, niin miten se tunnistaa sillon ettei kytkintä tarvita, täytyykö painella jotain.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Onko joku tilannut pelin verkkokaupasta, niin että itse noutaa pelin? Mietin vain että ilmoittavatko ne millon peli on noudettavissa? Tuntuu vaan oudolta että mitään ilmoitusta ei ole vielä tullut, on vain tullut maileja n.viikon välein puolen vuoden ajan että heillä ei ole vielä tuotetta.

Minä tiläasin CE:n noudettavaksi Oulusta, ei ole vielä kuulunut mitään. Tosin, viime viikolla, oliko torstai vai perjantai enne varauksen tekoa pistin nettipalautteen kautta kyselyä, että onko noita vielä vapaana, vastasivat että "on jos saadaan maahantuojalta niin paljon kuin on tilattu".

Kävin tänään scouttailemassa ja leikkimässä tyhmää Raahen Prismassa ja erässä toisessakin liikkeessä. Prismassa oli jo hyllyn laidassa hinta, mutta eivät osanneet sanoa että tuliko paikka tehtyä etukäteen vai ovatko jo myyneet loppuun :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

itelle ei oo tullu anttilast viel sähköpostii mitää juttuu et olis laittanu postii no kaipa se sielt joskus tulloo...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Itelle tuli verkkokauppa.comista viesti perjantaina, että olis postitettu. Ennakkotilattu jo joskus keväällä =)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Nyt sai rauhan kun Discshop on postittanut CE:n. Eli keskiviikkona varmaan päästään käsiks.

Pari damage kuvaa.

http://nsa20.casimages.com/img/2010/11/22/101122041928720409.jpg
http://nsa19.casimages.com/img/2010/11/22/101122041808398157.jpg

Nätti Charger ja 2d kukat...

http://img15.imageshack.us/img15/3190/ahrweilertownsquare.jpg

Ihme touhua täällä. Jaksetaan mainita jostain 2D kukista, vaikka on perustiedot täysin hukassa. Damagella ja 2D kukilla ei ole mitään merkitystä.

Kuvassa on Dodge Challenger, ei Charger. Jos eroa ei huomaa, voi ihan rauhassa keskittyä niihin 2D kukkiin.

Ihme touhua täällä muutenkin. Oikein pahaa tekee lukea, mutta luen kuitenkin, koska peli kiinnostaa niin pirusti.

Yks valittaa, että mittarit ei näy ohjaamokuvassa tarpeeks hyvin, vaikka ei ole edes peliä pelannut (mitä nyt kokeillut jossain messuilla). Mitä ite olen noita videoita kattelut, niin mittarit on oikein taustavalaistut. Kyllä pitäis näkyä, vaikka ei silläkään pitäis olla mitään merkitystä.

Puhumattakaan niistä lukuisista trolleista, jotka arvostelee grafikkaa jonkun justin.tv stramistä ripatun youtube -videon perusteella. APUA!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Joo jäi tosiaan mainitsematta, mutta siis Discshopista ennakkotilasin jo ties koska ja tänään sain. Menee ehkä vähän mainostuksen ja off-topicin puolelle, mutta Discshop toimittaa tavaran todella nopeasti ja julkaisupäiväksi... Black Opsinkin toimittivat mulle päivää aikaisemmin :)

Kaippa tässä uskaltaa sanoa, että itsekkin ties kuinka kauan sitten jo ennakkotilasin pelin Discshopista ja peli lähti perjantaina, mutta ei saapunut vielä tänään vaikka yleensä saapuu jo seuraavana päivänä postituksesta... ...noh, mulla kävi vaan huono mäihä, ettei tullut vielä tänään:( Oon vähä kade teikäläiselle:rolleyes:
 
Yks valittaa, että mittarit ei näy ohjaamokuvassa tarpeeks hyvin, vaikka ei ole edes peliä pelannut (mitä nyt kokeillut jossain messuilla). Mitä ite olen noita videoita kattelut, niin mittarit on oikein taustavalaistut. Kyllä pitäis näkyä, vaikka ei silläkään pitäis olla mitään merkitystä.
Kyllä niillä vaan on merkitystä ja todella paljon.

Tänään myös selvisi, että tulee taustavalot mittareihin valojen myötä, eli siksi osassa videoista on "prolon näkyvyys ongelmat", samoin kuin messuilla oli kun itse ajoi. Eli tuo ongelma on ratkaistu.

Se että sulle ei oo tol merkitystä, ei tarkota etteikö muille vois olla merkitystä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Se siis on jo tiedossa, että kytkimessä ei tarvitse enää painaa kolmiota kisan aluksi kuten ennen. Sen sijaan kiinnostais tietää, et jos haluatkin ajaa vain h-kaaviolla, niin riittääkö et kerran painaa kolmioo..sen jälkeen se on aina oletuksena ilman kytkintä?

Ja entä kun käyttääkin rattivaihteita, niin miten se tunnistaa sillon ettei kytkintä tarvita, täytyykö painella jotain.

No tossa nyt on rateille oma valikko asetuksissa, mut paha mennä sanomaan yhtään mitään. :confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

ihmeellistä, että porukalle tippuu pelejä etukäteen! eikö sony, polyphone tai maahantuoja nf sano tämmöseen mitään? luulis, että jos virallinen julkkari on ilmoitettu, niin siinä pysytään. Menee vähän idis tosta julkkarista jos tietyt kaupat lähettelevät pelejä 2-3 päivää etukäteen saapuviksi. Oletteko samaa mieltä?:rolleyes:

*silti itsekin toivon että huomenna saapuu*:cool:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Kyllä niillä vaan on merkitystä ja todella paljon.

Tänään myös selvisi, että tulee taustavalot mittareihin valojen myötä, eli siksi osassa videoista on "prolon näkyvyys ongelmat", samoin kuin messuilla oli kun itse ajoi. Eli tuo ongelma on ratkaistu.

Se että sulle ei oo tol merkitystä, ei tarkota etteikö muille vois olla merkitystä.

Heh, ehdit napata tän. Muokkasin sun käyttäjänimen just pois tosta viestistä. En halunnut lähteä henkilöjahtiin ;) Sä olet ollut kuitenkin yks fiksuimmista kommentoijista.

Ihemttelen vaan, miksi ekaks pitää valittaa ja sitten, kun selviää, että ne taustavalot on siellä, koko asia painetaan villasella. Tästä topikista puuttuu hehkutus kokonaan. Pelkkää valitusta.

Sait muuten multa just privaviestin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Heh, ehdit napata tän. Muokkasin sun käyttäjänimen just pois tosta viestistä. En halunnut lähteä henkilöjahtiin ;) Se olet ollut kuitenkin yks fiksuimmista kommentoijista.

Ihemttelen vaan, miksi ekaks pitää valittaa ja sitten, kun selviää, että ne taustavalot on siellä, koko asia painetaan villasella. Tästä topikista puuttuu hehkutus kokonaan. Pelkkää valitusta.

Sait muuten multa just privaviestin.

Ei sitä mitään villaisella paineta, ollaan todella tyytyväisiä vaan kun yksi pelon aiheista osoittautuu vääräksi. Prolossahan osassa toimi hyvin nuo, suurimmassa osassa surkeasti, eikä oikein ollut viitteitä paremmasta ennen tätä päivää.

Itse olen semmonen et tässäkin tiedän et on parasta tulossa mitä vaan voi tulla, joten siin ei oo mitään "ihmeellistä" odotukset on jo niin korkealla. Sit vaan miettii itelle tärkeitä juttuja joita odottaisi peliltä joka on varmaan koko ps3:n viiminen kunnon ajopeli, eli peli-ikä on todella pitkä, niin sit ku jotain puutuu niin harmittaa vietävästi, oli ne sit kehitysajan puitteissa realistisia haaveita tai ei.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Tätä videota ei täällä varmaan ole vielä ollut. Kannattaa katsoa erityisesti 4 minuutin kohdalta eteenpäin.
Lisäsi ainakin itselläni odottamisen tuskaa.
Enää pari päivää ja G27 pääsee töihin :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Joo jäi tosiaan mainitsematta, mutta siis Discshopista ennakkotilasin jo ties koska ja tänään sain. Menee ehkä vähän mainostuksen ja off-topicin puolelle, mutta Discshop toimittaa tavaran todella nopeasti ja julkaisupäiväksi... Black Opsinkin toimittivat mulle päivää aikaisemmin :)

Voisit muuten mainita, että onko pelissä local 2-player splitscreen (offline)? Sais nukkuu ensyön rauhassa, jos tietäisin varmuudella:D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Voisit muuten mainita, että onko pelissä local 2-player splitscreen (offline)? Sais nukkuu ensyön rauhassa, jos tietäisin varmuudella:D

Vastaan Stiguissimon puolesta, kun ei varmaan pelaamiseltaan kerkee: On siinä, kävi selville tuolta GTPlanetin puolelta.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Kaverihan tuossa alussa varoittelikin, mutta mielettömän hyvä juttu sekä video.
Tulee keskiviikosta todella pitkä kun kyseisenä päivänä pitää mennä reissuun ruottinpuolelle.
 
Ylös Bottom