Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Tulipa tehtyä semmoinen havainto, että Top Gearin "star in a reasonably priced car" -osiossa käytössä olevaa Kia Cee'diä ei ilmeisesti löydy pelistä ollenkaan, kuten ei myöskään aiemmin käytössä ollutta Chevrolet Lacettia.
Millon niillä on Kia ollu? Eikös se toinen ollut Suzuki Liana?

Hemmetti ku ois keskiviikko vapaapäivä mut posti kolahtaa vast iltapäivällä:( Pitää kait malttaa lukee aamu kokeisiin:rolleyes:

EDIT: Aa on se Ceed Top Gearissa. Se on vaan uudempi kun noi kaks. Ite oisin kans Kioja kaivannut kun eka auto tulee olemaan Kia Cerato
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Empä taida olla ikinä nähny noin isoa pakkausta yksittäiselle pelille :D

Dj hero renegade edition:D
Taustalla 32" telsu. Paketilla painoa sellaset kymmenen kiloa.

Kyllähän tämä alkaa siltä vaikuttamaan että muuta autopeliä ei tarvitse ps3:n elinkaaren aikana. Tuskin tässä vähempää pelattavaa on mitä nelosessa ja siinä loppu mielenkiinto ennen kuin kilpailut. Olisivat kyllä voineet rallin tehdä kuten kakkosessa jossa ajettiin vaan haamu autoja vastaan. Kolmosessakin oli kohtuu ok vaikka oli varsinainen AI kuski jo radalla, mutta nelonen oli kyllä kohtuu suolesta niiden rangaistus systeemeidensä kanssa jossa pelaajaa rangaistaan vaikka AI kuski tulee päälle.
Sitäkään en ymmärrä miksi pojat ei voi laittaa sitä konepelti kuvakulmaa tuon kattokameran sijasta. Onneksi kaikkia aikaisempia turismoja on ollut hyvä ajaa siitä perinteisestä puskuri kuvakulmasta joten eiköhän tämäkin siitä suju.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Millon niillä on Kia ollu? Eikös se toinen ollut Suzuki Liana?

Hemmetti ku ois keskiviikko vapaapäivä mut posti kolahtaa vast iltapäivällä:( Pitää kait malttaa lukee aamu kokeisiin:rolleyes:

EDIT: Aa on se Ceed Top Gearissa. Se on vaan uudempi kun noi kaks. Ite oisin kans Kioja kaivannut kun eka auto tulee olemaan Kia Cerato

Niillä on ollu Top Gearissa Suzuki Liana, Chevrolet Lacetti ja nykyään niillä on käytössä Kia Cee'd.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Onko nyt niin, että Verkkokauppa Ahvenanmaa onnistui tunaroimaan nämä postitukset. Onko kukaan saanut vahvistusta, että Collectors Edition tilausta olisi käsitelty saati postitettu? Itse tilasin CE:n elokuun puolessa välissä. Edelleen odottaa tuotetta tilassa on tilaukseni. Huominen postitus ei taida ihan kantaa keskiviikoksi mantereelle.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Pulse... Se on hyvä, että Affenanmaalla on sentää niitä, Helsingin varastossa ei edes ole niitä... aika tiukkaa niillä tekee, että saa pelit huomiseks varastoon, kun jo samana päivänä ennen viittä pitäs olla jo postissa :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Onko ketään tilannu peliä gigantista? Mietein vaan, että pitäiskö sieltä tulla spostiin ilmotus, et peli on lähetetty. Pitäis kirjeenä tulla.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

onko tuossa ce:ssä pelillisesti jotain eroa normi versioon? onko 20e arvoinen pläjäys vai laitank sen rahan rattiin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Itelläni tuli tänään aamulla klo 08.22 meili, että ovat verkkokaupan pojat pistäneet GT:n postiin! Kyseessä siis normiversio joka tilattiin noin 3 viikkoa sitten.

Oisko mahista, että tulee jo huomenna kun pk-seudulla asustelen?:eek:

edit: pakko vielä mainostaa kun toimi niin pirun hyvin itelläni http://www.chilicoke.com/mods/shifterresistance.htm
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Mulle tuli eilen(sunnuntai):eek:VPD Ahvenanmaalta tekstari että peli on postitettu, normiversio tosin. Tilasin pelin vasta perjantaina, joten positiivisesti yllättynyt oon. Perjantaina varastotilanne näytti yli 30, nyt ei yhtään.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Tässä on video Collector's editionin unboxing:sta: YouTube - Gran turismo 5 unboxing ita
Eli sijoita suosiolla rattiin, ellei kiinnosta muutama postikortti ja ajo-opas :D
Niin ja tietenkin erinnäköiset kannet, mutta niillä nyt ei ole paljoa väliä. Itse en ole kuullut että tulisi jotain lisäsisältöä, eli MINUN mielestäni täysin turhaa rahan tuhlausta ostaa tuo CE.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Jaaha, en taidakaan ostaa mitään netistä, kun niitä CE versioita ei näytä oikein missään enää olevan. :(

No, menen keskiviikkona kauppaan ja kannan joko normipelin, CE:n sieltä ulos ja alan pelaamaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Ja tilattu mistä kaupasta? Nämä voisi mainita.
Joo jäi tosiaan mainitsematta, mutta siis Discshopista ennakkotilasin jo ties koska ja tänään sain. Menee ehkä vähän mainostuksen ja off-topicin puolelle, mutta Discshop toimittaa tavaran todella nopeasti ja julkaisupäiväksi... Black Opsinkin toimittivat mulle päivää aikaisemmin :)
 
Joo jäi tosiaan mainitsematta, mutta siis Discshopista ennakkotilasin jo ties koska ja tänään sain. Menee ehkä vähän mainostuksen ja off-topicin puolelle, mutta Discshop toimittaa tavaran todella nopeasti ja julkaisupäiväksi... Black Opsinkin toimittivat mulle päivää aikaisemmin :)

Kerro ny pelistä jo. :(
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Onko joku tilannut pelin verkkokaupasta, niin että itse noutaa pelin? Mietin vain että ilmoittavatko ne millon peli on noudettavissa? Tuntuu vaan oudolta että mitään ilmoitusta ei ole vielä tullut, on vain tullut maileja n.viikon välein puolen vuoden ajan että heillä ei ole vielä tuotetta.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Saattaa spoilata jotakuta. Pahoittelen, olen aika newbie täällä :confused:

Tässä olisi nyt omia mietteitä pelistä. Muutaman tunnin pelanneena ajotuntuma on loistava. Prologue antoikin jo maistiaisia tästä. Grafiikat näyttää omassa HD-telkussa oikein näteiltä ja vauhdin tunne on oikeanlainen. Rataeditoriakin kokeilin, mutta se vaatii kunnon syventymistä jotta saisi aikaan kunnollisia ratoja, sillä itse en ainakaan tiennyt mitä olin tekemässä :D Joku kysyi tuossa ketjussa aikaisemmin että onko suomenkielisiä valikoita ja eipä näyttänyt olevan. Kyselkäähän jos mieleen juolahtaa kysyttävää. Saatan osata vastata tai sitten en kun on tosiaan about 5 tuntia tullu vasta pelailtua! :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Millä ajelet, pädillä vai ratilla?

Jos ratti, niin onko kytkimellinen?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Millä ajelet, pädillä vai ratilla?

Jos ratti, niin onko kytkimellinen?

Ratillahan minä. Logitechin Driving Force Pro, wanha ratti mutta toimii ihan hyvin. Tulihan tuota Digiexpossa kokeiltua uudemmalla ratilla ja ihan sulavalta tuntu sekin. Jouluna sitten parempaa rattia kehiin, G27 tai Driving Force GT.

Edit: Tulihan tota pädilläkin kokeiltua, mut en henk. koht. tykkää ajella sillä...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Peliä kokeiltu ny muutama tunti. Pettymyksenä ei peli tue 3D:nä 1080p tilaa.
Kovasti mainostettu että olisi 1080p mutta ei ainakaan mulla toimi.
 
Ylös Bottom