Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Ompa aika järetöntä touhua EA:lta jos pitää paikaansa että "katotaan miten 3 maata myy ja sitten ehkä muihin maihin myyntiin". Muutenkin tuo hinta systeemi ihmeellistä ja että ameriikassa tyypit jo puol vuotta rokanneet... Näkee selvästi että Eurooppa on aina aliarvostettu myyntialue.

Oon jo tässä pari viikkoa miettiny että pistänkö Bandin tilaukseen mutta tuo GH 4:sen rumpu kuvat pisti miettimään että kannattaisko kuitenkin oottaa siihen asti jotta Rock Band tulee (jos tulee) suomeen myyntiin ja kahtoo sillon miltä näyttää GH 4 jossa kuitenkin toimii vanhemman pelin skeba.

Offtopic: Battlefieldin kanssahan meinas EA jo kusta niitten maksullisten aseitten takia... Toivottavasti ei EA saa GTA ostettua...

Mitä väliä kun kerran kilpailukin heräsi? Tässä on hyvä tilaisuus näyttää EA:lle punaista valoa tuon hinnoittelun ja viivästelyn kanssa.

Sitä väliä, että olemassa oleva vaihtoehto on huonompi ja tulevat kilpailijat kysymysmerkkejä. Hintaperseilystä yms. huolimatta Rock Band on joka tapauksessa hemmetin hauska. Voihan sitä boikotoida, mutta samalla oikeasti luopuu jostain.

kysäisin vielä uudestaan kun en saanut vastausta että jos tuo pedaali sattuu rikkoutumaan niin pystyykö jostain ostamaan ihan kokonaan uusia pedaaleja vai onko ne vain niitä vahvikkeita?

kysäisin vielä uudestaan kun en saanut vastausta että jos tuo pedaali sattuu rikkoutumaan niin pystyykö jostain ostamaan ihan kokonaan uusia pedaaleja vai onko ne vain niitä vahvikkeita?
Uusia pedaaleja saa Amazonilta ja eBaysta ainakin. Paljon parempia kuin alkuperäinen rimpula.

Liittyen pelin julkaisuun, tällaisia uutisia tänään Australia/Uusi-Seelanti -akselilta:

"Just letting you know that our suppliers have advised us today that the estimated New Zealand release date for Rock Band has changed from 28/07/2008 to 31/10/2008 today. Please note that as this is an estimated date only, it is subject to change.
Regards,

Rose
Gameplanet Store"

Sain tänään viimeinkin oman Rock Bandini ja nyt soittimia kasaillessa ihmetyttää se kitaran kaulaan kiinnitettävä "nuppi", että kuinka pohjaan asti sen pitäisi mennä? Omassa kitarassa siihen jää selkeä rako, eikä ainakaan kovin hellästi sen pidemmälle mene...

Sain toimimaan, raakaa voimaa se vaan vaati :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Piti tehdä itselleenkin tunnarit, kun tuli tämän ketjun innoittamana pistettyä tilaus vetämään pari viikkoa sitten. :D Yksi kysymys teille, jotka olette tilanneet ja jo saaneet bundlenne Barnesilta, sekä myös saaneet nuo Gamestopin postit toimituksen viivästymisestä. Näkyikö teillä Barnesin sivuilla tilauksen statuksena koko ajan "not yet shipped" siitä huolimatta, että paketti olikin jo postitettu. On vähän täpinä olo, kun tilasin itse tuossa 8.5. ja paria päivää aikaisemmin tilanneet ovat tässä parin päivän sisällä tai aikaisemmin saaneet tilauksensa kotiin. Jospa meikäläisenkin paketti olisi jo tuolla tullin sedillä ihmeteltävänä, vaikkei mitään lähetysilmoitusta ole vielä tullutkaan.

Sain tilattua puisen pedaalin eBaysta. Tuo vakiopedaali on edelleen ehjä, mutta tuntuu että se on sen verran rimpula että häiritsee soittamista loppupeleissä. Pianhan tuota eroa pääsee tutkimaan kun uusi pedaali saapuu, saa nähdä paraneeko scoret :)
Eilen oli tullut postiluukusta saapumisilmoitus joka lienee todennäköisesti tämä pedaali. Illalla pääsen siis kokeilemaan miltä maistuu. Ilmoittelen tänne fiiliksiä sitten illalla tai huomenna päivällä.

Tämän näköinen viritys, hintaa toimituksineen noin 30.
pedalcp5.jpg

Näkyikö teillä Barnesin sivuilla tilauksen statuksena koko ajan "not yet shipped" siitä huolimatta, että paketti olikin jo postitettu.

Minulle ilmestyi kyllä UPS:n lähetystiedot B&N:n seurantasivuille. Ja kyllä, sain nuo ilmoitukset tilauksen viivästymisestä jne.

Näkyikö teillä Barnesin sivuilla tilauksen statuksena koko ajan "not yet shipped" siitä huolimatta, että paketti olikin jo postitettu.
Mulla ainakin vaihtui statukseen shipped, tämä tapahtui melkein heti kun olin B&N:n asiakaspalveluun soittanut. Amerikasta suomeen paketti tuli tosi nopeasti, mutta itse asun UPS:n mielestä "kaukoalueella", niin toimitus venyi viikolla ja tuli lopulta postin toimittamana perille.

Olettteko tilanneet tuolta B&N:ltä toista kitaraa tuohon paketin seuraksi? Tai jostain sellaista mikä kävisi myös Guitar Hero 3:n kanssa? Vai onko tälläistä moneen peliin käypäistä kitaraa edes olemassa :confused:

Ja tosta vielä että ihmetellään kun ei euroopassa joku peli myy, ei tietenkään, ei tuu rock bandikaan myymään paljoo(jossain määrissä siis) kun ajatellaan että me saadaa peli puoli/vuoden myöhemmin ni aikas moni on sen jo jenkeistä tilannu eikä enään sitten tarvitse kun se täällä julkaistaan ni kai se ny sit myy vähemmän. ja sitten vielä ton hinnan kanssa kun leikitään, sekin vielä..

Pedaali saapui ja pari tuntia testailin sitä tuossa. Hyvältä tuntuu, ei enää tarvitse pelätä että menisi poikki ja tuntuma parani huomattavasti. Asennus oli helppo ja toimitus nopea, kaikin puolin suositteluni.

Tänään shipannut UK'sta DHL:llä RB - BIAB. Huomenna pitäis olla perillä. :)

Nyt olen kitaralla tätä pelannut ja näyttäisi ettei se "liikkeentunnistus" sensori toimi kuin ihan satunnaisesti, eli kyseessä guitar heroistakin tuttu kitaran kaulan ylösnostaminen :)
Mitens muilla, toimiiko moitteettomasti?

Nyt olen kitaralla tätä pelannut ja näyttäisi ettei se "liikkeentunnistus" sensori toimi kuin ihan satunnaisesti, eli kyseessä guitar heroistakin tuttu kitaran kaulan ylösnostaminen :)
Mitens muilla, toimiiko moitteettomasti?

Siis tässä pelissä toi nosto homma toimii eri lailla ku GH:ssa. Eli RB:ssä kitaraa täytyy pitää 1-2sek. ylhäällä kun taas GH:ssa "energia mittari" lähtee heti käyntiin kun ylittää kitaralla sen tietyn nostorajan. Näin ainakin mulla RB&GH.

Siis tässä pelissä toi nosto homma toimii eri lailla ku GH:ssa. Eli RB:ssä kitaraa täytyy pitää 1-2sek. ylhäällä kun taas GH:ssa "energia mittari" lähtee heti käyntiin kun ylittää kitaralla sen tietyn nostorajan. Näin ainakin mulla RB&GH.

IMO näin onkin parempi. GHssa tuli monesti vahingossa laukaistua starpowerit päälle kun hieman edes kitaraa liikutti. varsinkin kun mulla toi soittoasento on jo suht "kaulapystyssä"

No näinhän se meneekin, kiitosta taas tyhmän valaisusta :) ainoo vaan että kyllä toi vähän tarkalta tuntuu, pitää täysin oikea se nosto asento olla... näin ainkin mun kitarassa.

Jos ei halua nostella kitaraa, overdriven saa päälle myös siitä ylemmästä kitaran napista (ei siis start, vaan se toinen). Itse en jaksa keppiä heilutella, vaan nappia on helpompi painaa. ;)

Ylös Bottom