Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitä väliä kun kerran kilpailukin heräsi? Tässä on hyvä tilaisuus näyttää EA:lle punaista valoa tuon hinnoittelun ja viivästelyn kanssa.
Uusia pedaaleja saa Amazonilta ja eBaysta ainakin. Paljon parempia kuin alkuperäinen rimpula.kysäisin vielä uudestaan kun en saanut vastausta että jos tuo pedaali sattuu rikkoutumaan niin pystyykö jostain ostamaan ihan kokonaan uusia pedaaleja vai onko ne vain niitä vahvikkeita?
"Just letting you know that our suppliers have advised us today that the estimated New Zealand release date for Rock Band has changed from 28/07/2008 to 31/10/2008 today. Please note that as this is an estimated date only, it is subject to change.
Regards,
Rose
Gameplanet Store"
Eilen oli tullut postiluukusta saapumisilmoitus joka lienee todennäköisesti tämä pedaali. Illalla pääsen siis kokeilemaan miltä maistuu. Ilmoittelen tänne fiiliksiä sitten illalla tai huomenna päivällä.Sain tilattua puisen pedaalin eBaysta. Tuo vakiopedaali on edelleen ehjä, mutta tuntuu että se on sen verran rimpula että häiritsee soittamista loppupeleissä. Pianhan tuota eroa pääsee tutkimaan kun uusi pedaali saapuu, saa nähdä paraneeko scoret![]()
Näkyikö teillä Barnesin sivuilla tilauksen statuksena koko ajan "not yet shipped" siitä huolimatta, että paketti olikin jo postitettu.
Mulla ainakin vaihtui statukseen shipped, tämä tapahtui melkein heti kun olin B&N:n asiakaspalveluun soittanut. Amerikasta suomeen paketti tuli tosi nopeasti, mutta itse asun UPS:n mielestä "kaukoalueella", niin toimitus venyi viikolla ja tuli lopulta postin toimittamana perille.Näkyikö teillä Barnesin sivuilla tilauksen statuksena koko ajan "not yet shipped" siitä huolimatta, että paketti olikin jo postitettu.
Nyt olen kitaralla tätä pelannut ja näyttäisi ettei se "liikkeentunnistus" sensori toimi kuin ihan satunnaisesti, eli kyseessä guitar heroistakin tuttu kitaran kaulan ylösnostaminen
Mitens muilla, toimiiko moitteettomasti?
Siis tässä pelissä toi nosto homma toimii eri lailla ku GH:ssa. Eli RB:ssä kitaraa täytyy pitää 1-2sek. ylhäällä kun taas GH:ssa "energia mittari" lähtee heti käyntiin kun ylittää kitaralla sen tietyn nostorajan. Näin ainakin mulla RB&GH.
No näinhän se meneekin, kiitosta taas tyhmän valaisustaSiis tässä pelissä toi nosto homma toimii eri lailla ku GH:ssa. Eli RB:ssä kitaraa täytyy pitää 1-2sek. ylhäällä kun taas GH:ssa "energia mittari" lähtee heti käyntiin kun ylittää kitaralla sen tietyn nostorajan. Näin ainakin mulla RB&GH.