Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Mites jos tilaa jenkeistä ja pedaali sattuu katkeamaan niin voiko niitä ihan kokonaisia pedaaleja ostaa erikseen vai vain noita metallipäällyksiä?

Ja mitä padejen pehmustetta suosittelisitte?
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Tulipas sitten tilattua vahvike pedaaliin ja vaimennuslätkät. Saa soittaa ja säilyttää samalla naapurirauhan. Muutenkin tuntu jatkuvasti että poljen ton pedaalin kahtia.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Sain tilattua puisen pedaalin eBaysta. Tuo vakiopedaali on edelleen ehjä, mutta tuntuu että se on sen verran rimpula että häiritsee soittamista loppupeleissä. Pianhan tuota eroa pääsee tutkimaan kun uusi pedaali saapuu, saa nähdä paraneeko scoret :)
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Itse tilasin kaksi settiä Drumsoftpadin pehmikkeitä. Kahdet sen takia, että minulla on EL rumpusetti ja joudun käyttämään ohuita pehmikkeitä. Jos ensimmäiset hajoavat, onpahan toiset varalle.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Heh, vähän niinkuin pelkäsinkin, ei taida rock bandin rummut toimia gh4:ssä:

http://kotaku.com/390363/guitar-hero-4-drums-revealed

Mahtaa Australialaisia RockBandin odottajia potuttaa, kun RB:lle ei ole vielä edes luvattu mitään julkaisuajankohtaa, mutta GH4:lle jo on. :rolleyes:

Ikävä homma että aktivisionin piti mennä tekemään hieman erilaiset rummut ettei voi samaa settiä käyttää. No on ainakin varmaa ettei tarvitse tuota sitten ostaa..
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Tilasin sitten pedaaliin vahvikkeen ja hiljennyslätkät padeihin. Ei tarvi ainakaan enää pelätä että polkee ton pedaalin kahtia :cool:
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Te onnelliset jotka olette tilanneet tuon bundlen ison veden takaa, onko tuo laatikko minkä kokoinen? Ihan siis fyysisiä mittoja kaipailisin, kun isä on käymässä Kanadassa niin tuumailin että josko sitä pyytäisi tuollaisen tuomaan mukanaan.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Te onnelliset jotka olette tilanneet tuon bundlen ison veden takaa, onko tuo laatikko minkä kokoinen? Ihan siis fyysisiä mittoja kaipailisin, kun isä on käymässä Kanadassa niin tuumailin että josko sitä pyytäisi tuollaisen tuomaan mukanaan.

"A: Box dimensions are 30"x12"x16" and weight is 20lbs. 6 oz "
30 inches = 76.2 centimeters
12 inches = 30.48 centimeters
16 inches = 40.64 centimeters
20 pounds 6 oz = 9.24194454 kilograms
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Te onnelliset jotka olette tilanneet tuon bundlen ison veden takaa, onko tuo laatikko minkä kokoinen? Ihan siis fyysisiä mittoja kaipailisin, kun isä on käymässä Kanadassa niin tuumailin että josko sitä pyytäisi tuollaisen tuomaan mukanaan.

en ole ihan varma asiasta, mutta onko Kanadassa/Meksikossa edes peliä julkaistu vielä? Olen meinaa lueskellut että kanukitkin ovat joutaneet hakemaan omansa rajan takaa.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Kiitoksia mitoista, tuo painokin kiinnosti tietää kun taitaa olla 20-30kg mitä saa tuoda laukku painaa ilman lisämaksua...tosin riippuu toki check-in virkailijan innokkuudesta miten tarkasti pitää kiinni painorajoista.

Ainakin Futureshop.ca myy bundlea ja sillä on kauppa Quebecissä. En tiedä sitten tarkempaa tilannetta, mutta kuvittelisin, että RB:tä saa myös kanukeista.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Kyllä toi laatikko sen verran iso on, ettei ittelle tulis kyllä mieleenkään lähteä sitä tuomaan itse.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Liekkö jo vanhaa tietoa, mutta saattaa joillaki päästä muutama kirosana jos tämä on totta :D
Wanhaa mutta totta. Rock Bandin Suomen julkaisusta ei EA:llakaan ollut vielä tänäänkään mitään tietoa.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Huhhuh, tossahan tuli oikein lämmin kun veti Enter Sandmanin ja Dani Californian expertillä rummuilla :D
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Kuuluuko tuon kitaran strumbarin naksua niinkuin guitar heron kitaroissakin?
Mulla ei naksu ja vaikeelta tuntuu soittaminen varsinkin rämpytyskohdissa
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Kuuluuko tuon kitaran strumbarin naksua niinkuin guitar heron kitaroissakin?
Mulla ei naksu ja vaikeelta tuntuu soittaminen varsinkin rämpytyskohdissa

Ei naksu ei. Tosin tuo on tottumuskysymys pitkälti. Jos haluat naksuvan, niin sitten uusi strummi osoitteesta www.bytearts.com tai hankit Nykon GH/RB-peleihin tarkoitetun kitaran, jossa kuulemma naksuu.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Kuuluuko tuon kitaran strumbarin naksua niinkuin guitar heron kitaroissakin?
Mulla ei naksu ja vaikeelta tuntuu soittaminen varsinkin rämpytyskohdissa

kyllä sen pitäisi naksua. Eli sulla on vissiin sunnuntai-kappale. Vaihtoon vaan!

Yksi vaihtoehto hankkia peli heinäkuun lopulle

http://konsolinet.fi/tuotekortti.php?path=35/37/6308
soittimet 129e

peli postimaksuineen (us versio)
http://global.yesasia.com/en/PrdDept...d-1004817426//
42e
20 euroa enemmän maksamalla saa 2 viikon päästä aidot pelit ja vehkeet brittiAmazonista.
 
Ylös Bottom