Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Ite sain pari viikkoo sitten pelin, ja on tullu pelailtua aika paljon. Minkään soittimen kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Barnes & Noblesista tilasin.
Saisikohan pclle muuten sellaista ohjelmaa, jonka avulla noita Rock Bandin rumpuja voisi käyttää ihan normaaleina sähkörumpuina?
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Jos ei ole kotona kun kuriiri pimputtaa ovikelloa niin paketti on noudettavissa lähimmästä postista/matkahuollosta seuraavana arkipäivänä
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Ostin muutama päivä sitten tuon Judas Priestin albumin, mutta en ole vielä ehtinyt pelata kaikkia biisejä läpi. Kitaralla ihan mukavaa soitettavaa, rummuilla vähän tylsempää kuin luulin. Harmi vaan kun ei pysty vielä pelaamaan koko levyä kerrallaan vaan pitää yksittäisinä biiseinä pelata. Moninpelissä on sentään muutama paikka jossa voi tehdä oman settilistan mutta yksinpelistä ei tuollaista vaihtoehtoa löydy. Eiköhän tuo lisätä seuraavassa päivityksessä, kunhan noita albumeja tulee enemmänkin.

Tällä hetkellä on mennyt jo aikamoinen läjä dollareita DLC:hen. Reilu euro per biisi (1.99 USD = 1.28944 EUR) on mielestäni varsin sopiva hinta. Onneksi noita latauksia pystyy sharettamaan neljän ihmisen kanssa ja olen saanut jotain 15 biisiä lisää sharettamalla PSN-tunnustani jonkun jenkin kanssa. Pitäisi koittaa etsiä lisää porukkaa niin saisi vaihdeltua kappaleita päittäin.

Tämänhetkinen DLC-listani:
Black Sabbath - Iron Man
Black Sabbath - N.I.B
Black Sabbath - Sweet Leaf
Boston - More Than A Feeling
Boston - Smokin'
Evile - Thrasher
GLaDOS - Still Alive
Judas Priest - Screaming for Vengeance (album)
Knack - My Sharona
Lynyrd Skynyrd - Gimme Three Steps
Lynyrd Skynyrd - Simple Man
Metallica - And Justice For All
Metallica - Blackened
Metallica - Ride the Lightning
Mötley Crüe - Saints of Los Angeles
Paramore - Crushcrushcrush
Rush - Limelight
Rush - Working Man

Tähän päälle sitten ne sharetetut kappaleet niin koossa on levyllä tulleiden biisien kanssa jo yhteensä yli sata veisua soitettavaksi. :)
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Sellainen kysymys olisi, että jos ostaa tuolta jenkeistä Rock Bandin, niin miten on, kun peli (jos peli) julkaistaan euroopassa ja biisejä alkaa tulemaan storeen, niin onko ne yhteensopivia tuon jenkkiversion kanssa?
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Sellainen kysymys olisi, että jos ostaa tuolta jenkeistä Rock Bandin, niin miten on, kun peli (jos peli) julkaistaan euroopassa ja biisejä alkaa tulemaan storeen, niin onko ne yhteensopivia tuon jenkkiversion kanssa?
PS3-versio on aluekooditon (sama kaikkialla), joten ongelmia ei sen suhteen ole. Toisin sanoen eurojulkaisun jälkeen myös jenkit voivat tilata meidän "eppunormaaleja" tekemillään eurotileillä. Korjatkaa jos olen väärässä.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Onhan tämä ihan mahdoton peli kertakaikkiaan. Kalliiksi tuli tilata maailmalta, ja PS3 vielä kylikiäisinä siihen, mutta ei kaduta tippaakaan. Ikää on nelisenkymmentä ja vanha koira-teoria tuli kumottua kertalaakilla. Muutama viikko Rock Bandia ja olen oppinut rumpalille elintärkeitä käsi-jalka koordinaatioita jopa entisen Pertin, eli expertin tasalla. Todella mukavaa touhua.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

PS3-versio on aluekooditon (sama kaikkialla), joten ongelmia ei sen suhteen ole. Toisin sanoen eurojulkaisun jälkeen myös jenkit voivat tilata meidän "eppunormaaleja" tekemillään eurotileillä. Korjatkaa jos olen väärässä.

Korjataan. Aluekooditon ei ole sama asia kuin sama kaikkialla. Esim. Suomesta ostetussa Guitar hero 3:ssa ei ole toimineet edes ilmaiset lisäsisällöt USA-storesta, eiköhän sama linja jatku Rock Bandin kanssa.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Korjataan. Aluekooditon ei ole sama asia kuin sama kaikkialla. Esim. Suomesta ostetussa Guitar hero 3:ssa ei ole toimineet edes ilmaiset lisäsisällöt USA-storesta, eiköhän sama linja jatku Rock Bandin kanssa.
Iski pelko sitten persaukseen. Voisiko olla, että USA-versioon ei saa "syyttömänäsyntymään" mitään?
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Jenkkitili pitää olla, jotta dlc:n lataaminen storesta onnistuu tähän peliin. Olin vain eurotunnareilla kirjautuneena ja rb-storessa näytti kaikkien biisien kohdalla 'purchased', vaikken mitään ollut vielä ostellut.

Itte olen nyt paukutellut jonkun 40 biisiä mediumilla lämmittelyksi ja sitten tuli vastaan Metallicaa :D No tietäähän sen miten amatöörille siinä käy, kädet tekevät mitä sattuu ja jalka ei sitäkään. Kyllä rumpalien pisteet on noussu mun silmissä :D

Padien hiljennykset toimivat loistavasti. Ääni on huomattavasti siedettävämpi. Seuraavaksi pitäisi varmaan hankkia myöskin vahvennettu pedaali, tuntuu aika heppoiselta tavaralta. Projektiksi pitäisi ottaa myös ekojen rumpujen korjaaminen tai ainakin kokeilu, onko sensorissa vika. Tuskin voi olla niin ylivoimaista edes meikäläiselle.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Itselläni on pysähtynyt kitaraura mediumilla Enter Sandmaniin. Ei vain vanha pysy mukana. No, lisää harjoittelua niin eiköhän se siitä.

Hankin itsekin tusinan verran DLC:tä ja fiilikset saa helposti kattoon tuttuja biisejä rämpyttämällä.

Rumpuihin pitäisi hommata hiljentimet, mutta en ole vielä osannut päättää mitkä. Tarjolla on kyllä montaa eri vaihtoehtoa. Kokeilin ensin malleteilla soittamista, mutta volyymi pysyi yhä liian kovana. Pitää vain alistua siihen, että hankkii padien päälle pehmikkeet.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Mulla on kaksiosaiset pehmikkeet ja ääni todellakin pienenee. Menipä viikonloppuna ensimmäinen rumpukapulakin särki Flirtin' with Disasteria netissä soitellessa, pitää käydä musiikkiliikkeestä noutamassa uusi.

Kitaraosio oli pettymys, mutta toisaalta kun GH2 ja GH3 on pelattu niin eipä ihme. Yksi uusintayritys tuli viimeisessä kappaleessa kun pääsi loppu vähän yllättämään. Jotenkin tuolla kitaralla vaan ei ole niin kivaa soitella kuin Guitar Heroissa, tai sitten homma alkaa jo kyllästyttämään.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Itselläni on pysähtynyt kitaraura mediumilla Enter Sandmaniin. Ei vain vanha pysy mukana. No, lisää harjoittelua niin eiköhän se siitä.

Hankin itsekin tusinan verran DLC:tä ja fiilikset saa helposti kattoon tuttuja biisejä rämpyttämällä.

Rumpuihin pitäisi hommata hiljentimet, mutta en ole vielä osannut päättää mitkä. Tarjolla on kyllä montaa eri vaihtoehtoa. Kokeilin ensin malleteilla soittamista, mutta volyymi pysyi yhä liian kovana. Pitää vain alistua siihen, että hankkii padien päälle pehmikkeet.

Käviskö pehmikkeeks sellanen neliskanttinen euron hiirimatto?
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Itselläni on pysähtynyt kitaraura mediumilla Enter Sandmaniin. Ei vain vanha pysy mukana. No, lisää harjoittelua niin eiköhän se siitä.

Hankin itsekin tusinan verran DLC:tä ja fiilikset saa helposti kattoon tuttuja biisejä rämpyttämällä.

Rumpuihin pitäisi hommata hiljentimet, mutta en ole vielä osannut päättää mitkä. Tarjolla on kyllä montaa eri vaihtoehtoa. Kokeilin ensin malleteilla soittamista, mutta volyymi pysyi yhä liian kovana. Pitää vain alistua siihen, että hankkii padien päälle pehmikkeet.

Sandman on kyllä melkoinen pelinpysäyttäjä....

Olen nyt sen kohdilla Hardilla jo tulee kyllä sellainen "Ei prkl onnistu ikinä" tunne. Sanoisin että lannistavan vaikea edellisiin verrattuna. Whos next oli Expertilla helpompi....
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Käviskö pehmikkeeks sellanen neliskanttinen euron hiirimatto?

Kuulemma liian painava pehmike voi aikaansaada ylimääräisiä hittejä (kun lyöt yhtä padia, toisen päällä oleva pehmike täräyttää siihenkin hitin). En nyt jaksa lähteä hirveästi eri vaihtoehtoja kokeilemaan, pitää vähän tutkiskella etukäteen parasta ratkaisua.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Mitäs hittoa? Isä soitteli tuossa että tullin ukot vantaalta soitti sille ja kertoi että on saapunu 200 dollarin arvosta tavaraa (rock band+postikulut). Kuitenkin mulle tuli GameStopista viestiä että lähettää sen vasta kun saa lisää tavaraa. Noh, kelpaahan tämäkin ratkasu :D

Ja siis ihmettelijöille tiedoksi, että oon joutunu isäukon Visaa käyttään koska oma Aktian leluvisa ei toimi noissa ulkomaisissa nettikaupoissa.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Luetaan niitä threadin viestejä, jookosta? :p

Outoa että tullissa ovat, UPSin pitäisi kyllä kotiovelle asti tuoda ja laskuttaa tullaamisesta.

Äh. Oon niin innoissani etten muistanut tuota :p

Samaa ihmettelin itsekin. Tullisetä kuitenkin sano että he katsovat paketin läpi ja sen jälkeen kuriirifirma tuo sen kotio. Ilmeisesti tullisedät ottivat sen mun paketin sitten jonkin random-syyniin :confused:
Pääasia että kuitenkin saan sen :cool:
Ja parasta on se, ettei keskiviikkona ole töitä. On tiedossa hauska päivä :cool:
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Mitäs hittoa? Isä soitteli tuossa että tullin ukot vantaalta soitti sille ja kertoi että on saapunu 200 dollarin arvosta tavaraa (rock band+postikulut). Kuitenkin mulle tuli GameStopista viestiä että lähettää sen vasta kun saa lisää tavaraa. Noh, kelpaahan tämäkin ratkasu :D
Koska ton tilasit? mulla kun edelleenkin Expected Ship Date: May 9, 2008 ja tuli myöskin se GameStopin viesti, että lähettävät kunhan tavaraa saavat.
 
Ylös Bottom