Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]
Jes, tätä on odotettu. Nyt päivityksen jälkeen löytää servut heti alle 5 sekunnissa ja jos heittää tyhjälle servulle, niin uusi yritys vaan ja sitten pääseekin jo pelaamaan. Mahtavaa!
Ainoat miinukset tulee siitä, ettei tässä pätsissä tullut vielä mahdollisuutta mutettaa muita pelaajia, eikä isäntä vaihtu "Host ended game" tekstin jälkeen. Ja ne värinickit ym. merkit ottaa kyllä päähän, varsinkin vastustajien vihreä teksti. Pari kertaa olen erehtynyt luulemaan niitä omiksi, kunnes olen tajunnut niiden olevan vihollisia... liian myöhään
BTW, milloin oikein näkyy vihollisen tutkassa punaisena pisteenä? Meneekö ne näin:
UAV Jammer käytössä, ei Silenceria = ei näy milloinkaan kartassa.
UAV Jammer käytössä, Silecer käytössä = ei näy milloinkaan kartassa.
Ei UAV Jammeria, Silencer käytössä = ei näy, kun ampuu, mutta silloin näkyy kun vihollinen saa UAV:n.
Ei UAV Jammeria, ei Silenceria = näkyy tutkassa aina kun ampuu ja kun vihollinen saa UAV:N.
Entä onko tuolla asialla eroa tavallisen ja Hardcore - pelin välillä?
BTW 2, nyt kun pääsee aina servuille, on tullut pelattua vähän enemmän. Olen jo lvl 41
BTW 3, kannattaako Assaulta Riflejien kanssa käyttää 3 x Fraggia vai Bandolieria? Joskus tuntuu padit loppuvan, mutta se ainoa Frag on yleensä jo heitetty kun sitä oikeasti tarvisi.
SMG:den kanssa käytä aina Bandolieria. Ei tuu mitään ilman sitä. Padit loppuu melkein heti.