Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ihan kivalta vaikuttaa nämä uudet mapit. Creekki tuntuu perskuleen suurelta, mut mikäs siinä. Ja eikähän nää pian opi. Ihan hyvä hinta oli laatuun nähden. Parhaat classit:

Rynnijä/armoton tappokone
-ase: P90/mp5+silu Perk1: cleikat tai 3xfrag Perk2: UAV jammer Perk3: lasse vireeni tai dead silence


Snipukka
-ase: M21 Perk1: cleikat Perk2: UAV jammer Perk3: rautaset keuhkot


Perus sotilas
-ase: M4+silu Perk1: cleikat tai 3xfrag Perk2: UAV jammer Perk3: dead silence tai deep impact


Siinä on muutama hyvä luokka. Paras on musta P90-yhdistelmä millä saa ounattuu kaikki:D

EDIT: panostinpas paljon yhteen viestiin
kauanko kesti kirjottaa tuo viesti?:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En tiedä, onko muilla samanlaista ongelmaa, eli, kun privassa oon pelaamassa uusia karttoja ja sitten hyväksyn jonkun pelikutsun, niin aivan samantien koko penteleen Jaappanin laitos jäätyy, niin, että joudun sammuttamaan Pleisteitösteissönin hipaisukytkimestä ja ja käynnistämään myös siitä.
Johtuuko tämä niinkuin häh, että mistä :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Musta tuo UAV jammeri on ihan yliarvostettu. Tosin pelaanki S&Dtä enimmäkseen, ehkä muualla ihan kelvollinen. S&Dssä kun tulee se ilmotus millon on vihulla se jammeri niin voi oikeesti pelata sen mukaisesti. Mielestäni myös iron lung on ihan yliarvostettu. Kyllä sun pitää sen lyhyemmän henkäyksen aikana osua, useimmiten ainakin olet kuollut jo jos pidemmäksi aikaa jäät sihtaamaan tai ukko ketä ammut on ehtinyt piiloon. Muutenkin lähes joka mapissa on deep impactistä niin paljon enemmän hyötyä, kun joku pyssynpiippu näkyy muurin takaa tai näet että johonkin seinän taakse on mennyt äijä. Noh, jos jotain kiinnostaa niin mun pari lempiclassia:

M21 + AK74 silulla, kleikat - overkill - deep impact (Lempisnipu vaihtelee: se eka snipu, barretti ja nyt ihastuin HC modes M21)
Assaul/SMG silulla tai ilman, kleikat - stopping power - extreme condition
TDM peleihin Assault/SMG silulla, lisälippaat - double tap - steady aim

Toki mitkä perkit on hyödyllisiä ja mitkä ei riippuu ihan pelityylistä, ilmankosteuden määrästä pelisession ajanhetkellä ja muustakin jopa vielä. Oli vain omia mielipiteitä :)

Mapit on loistavia, tykkää miten balansoituja noi on. Kaikissa on ihan yhtä hyvä taksu plänttiä kummalle pommille tahansa. Toisin kuin joissakin vanhoissa toista pommia ei voi edes kuvitella, koska se olisi älytön itsemurha koko tiimille. Creekki sopii mielestäni mainiosti S&Dhen, tykkäsin myös yhtä paljon Broadcastista. Chinatown jäi vähän itselle auki, niin perkeleesti ikkunoita ja kerroksia, että vaikea pysyä laskussa missä nyt voisi vihu olla.

Killhousea käytiin myös Berdun kanssa duelaan. Oli ihan hauska mappi sekin. Priva pystyyn ja säännöt selviksi, esim. haulikoilla, pistooleilla, snipuilla tai vaikkapa RPGllä only skabailu oli kivaa vaihtelua :) Varmaan toimii ihan hyvin Team Tacticalissa ainakin. Tällä hetkellä se ei taida olla missään playlistissä mukana. Tulee varmaan sitten kun mapit integroidaan kaikkiin listoihin.

Tupla XP oli myös mukava yllätys. Taisin saada ~40 -> 53 levelille nostettua. Tota Hardcorea väänsin ja aikalailla jengi alko loppuyöstä skippaan kaikki TDMt välistä, eli periaattessa HC S&Dtä. Perupojot oli ~800-1500 matista joten kyllähän tolla levelaa kivasti.

Timppa: Itsellä teki ton sun kuvailemasi jäätymisen kerran. Eka latas helvetin kauvan peliin, sitte nakkas takas lobbyyn, hyväksyin jonku kaverikutsun ni jämähti siihen. Piti väkivaltasesti bootata se hiplausnappia pohjassa pitäen. Toivottavasti ei ole mikään yleinen juttu toi kaatuminen tolleen...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oon ihmetelly näitä 2x rynkky/smg/lmg yhdistelmiä että mitäs järkeä niissä oikein on. Minkä takia kukaan voi tarttea kahta erilaista samaan toimintaan tarkoitettua asetta.

Idea tässä on se että et tarvitse bandrollieria ja tällä tavalla saan otettua rakkaat tappajat haudan takaa (kleikat). Lisäksi M16 on hyvä alkurähinöissä ja kun olet tarpeeksi peliä pelannut nolife kuten minä tiedät mihin kohtaan sniperit menevät alussa sniputtamaan ja tällä tavoin saa helposti yhden tapon. Toiseksi pidän G36 yleisesti ottaen. Thdistelmää käytäen myös yleensä TDM.

Näin minulla. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko Vinnie ollu kännissä, vai miten näin paljon virheitä? :D

nuubinaatittaja

Perk 2: Lasse Viren-perk
Perk 3: -

nakke naputtaja
Perk 1: 3 x Special Naatti (savu)


--------
Ja sitten ihan asiaan:
Oon itekki käyttäny tuota overkilliä saadakseni kleikat ja "enemmän ammuksia" snipuilla. Mukaan M40(?) ja .50cal nii johan lähtee:D lähitaistelu on vaa vähän heikkoa noilla...:eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

On tosiaan onnistuneet mapit!

Creek
- Ehkä COD4 graafisesti hienoin mappi evör. Owergrown:in tapainen, jopa isompi (?). Sopii sniputtajille, mutta kyllä tuossa pärjää m16 red dotillakin. TDM pelissä hauskempi, S&D:ssä ei tuntunut niin toimivalta.. Kaikki äksöni keskitty liiakseen sinne luolaan. Eilisen aikana kukaan ei edes yrittänyt viedä pommia A-plantille siihen aukiolle.

Chinatown
- Törkeen hieno mappi myös. Paljon on ikkunoita tässä mapissa ja taloihin pääsee monesta ovesta (kleikait kantoon). Tällä hetkellä paras uusista mapeista.

Broadcast - Sisätilat melkko simppelit mutta toimivat. Iso mappi tämäkin, ulkonakin pari lisärakennusta. Ihan hauska.

Huomaa kyllä että on panostettu, ei ole mitään hätäsesti kasaankyhättyjä virityksiä. Sopivasti tulee tupla-xpaakin, kultaristi lähenee. ;) Huonomminkin olen 9e tuhlannut.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eipä. Kun ammut ilman silenceria niin näyt vihun tutkalla. Ilman UAV Jammeria näyt ampumattakin.

Hardcoressa käytän UAV Jammeria ja pistoolia silulla. Kun vihu saa UAV:n päälle niin vaihdan 30 sekunniksi pistooliin.

Tähän vielä vois lisätä että ilman silua panoksien valojuovat ja aseen ääni paljastaa olinpaikan helpommin.

dea tässä on se että et tarvitse bandrollieria ja tällä tavalla saan otettua rakkaat tappajat haudan takaa (kleikat). Lisäksi M16 on hyvä alkurähinöissä ja kun olet tarpeeksi peliä pelannut nolife kuten minä tiedät mihin kohtaan sniperit menevät alussa sniputtamaan ja tällä tavoin saa helposti yhden tapon. Toiseksi pidän G36 yleisesti ottaen. Thdistelmää käytäen myös yleensä TDM.
En tajunnut tuota ekaa kohtaa. Miten kleikat ja haudan takaa tappaminen liittyy tuohon overkilliin.

Kun olet tarpeeksi pelannut nolife kuten minä osaat ampua ne snipat niihin vakiopaikkoihinsa aseella kuin aseella. P90:lla on oikein hyvä metsästää snipoja vaikka kentän toisesta laidasta :).
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

SIlun kanssa ei mun käsittääkseni ole valojuovat käytössä ollenkaan. Ja tietty suuliekki häipyy lähes kokonaan. Jos vain osaa rautatähtäimillä tähdätä niin silu on ainoa vaihtoehto aseeseen, ja jääpähän sit 2-perk vapaaksi UAV jammerista.

Tuosta snipu overkillistä esimerkki:

primary: M40 scope forrest camo
secondary: Barret .50cal -II-
grenade: smoke/stun(riippu kentästä ja siitä että mihin haluan mennä)

1-perk: claymore
2-perk: overkill
3-perk: iron lungs / deep impact(ja joskus jopa Viren, kun haluaa juosta jonnekin täysin mulkuunn paikkaan:D)

Yhteensä ammuksia snipuihin on siis noin 40kpl ja silti kleikat mukana;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itellä yleensä käytössä M4 + M40A3

Perkkeinä: kleikat + overkill + EC tai Deep Impact. Tuo viimenen riippuu yleensä mapista.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En tajunnut tuota ekaa kohtaa. Miten kleikat ja haudan takaa tappaminen liittyy tuohon overkilliin.

Kun olet tarpeeksi pelannut nolife kuten minä osaat ampua ne snipat niihin vakiopaikkoihinsa aseella kuin aseella. P90:lla on oikein hyvä metsästää snipoja vaikka kentän toisesta laidasta :).

Tarkoitin sitä että kun olet S&D:ssä kuollut ja olet ehtinyt laittamaan kleikat paikoilleen voit siis edelleen saada tappoja "haudasta". Sama TDM:ssä jos respa aika on esim.12 sek. ja olet laittanut kleikat saatat saada siitäkin pari tappoa. Ja sitte tohon överkilliin että muuten käyttäisin bandrolleria mikä tulee samaan ykkösperkkiin missä kleikat on.

Mulla toi tarkkuus on jotain 10% luokkaa joten en pahemmin osaa sniputtaa P90 rautatähtäimellä :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kun olet tarpeeksi pelannut nolife kuten minä osaat ampua ne snipat niihin vakiopaikkoihinsa aseella kuin aseella. P90:lla on oikein hyvä metsästää snipoja vaikka kentän toisesta laidasta :).

Joo, mäki haluaisin nähdä että teet tota taitavia pelaajia vastaan. Onpa sulla kuin paikat hallussa niin kyllä sä sieltä tiput jos et pelaa jotain eka prestigen jätkiä vastaan. Pubilla varmaa voit saada joskus tommosiakin. Kuulostaa vaan vähän hassulta puheelta tommonen :) eipä muuta...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mikähän on vikana kun latasin ja asensin uudet kentät, mutta pelissä en voi niitä valita?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mikähän on vikana kun latasin ja asensin uudet kentät, mutta pelissä en voi niitä valita?

CoDiin tuli patchi jolla päivitettiin pelilistaan niille uusille mapeille pelimoodit. Mapit pitää ostaa Storesta erikseen ;)

Jos mapit olet ostanut niin saattaa auttaa pelitietojen poisto kovalevyltä ja uudelleen lataamalla Storesta mapit, jos ei tosiaan ala muuten millään muulla poppaskonstilla toimimaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kokeilin tuota jo. Eli poistin lautauksen "pelitiedon työkalu"-kohdasta ja latasin paketin uudelleen storesta, mutta ei auttanut. Pelimoodit kyllä näkyvät codin valikossa, mutta ne eivät ole aktiivisia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kokeilin tuota jo. Eli poistin lautauksen "pelitiedon työkalu"-kohdasta ja latasin paketin uudelleen storesta, mutta ei auttanut. Pelimoodit kyllä näkyvät codin valikossa, mutta ne eivät ole aktiivisia.
Ja itse peli on varmasti päivittynyt versioon 1.30?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

on kyllä, tosin latasin ja asensin kentät ensimmäisen kerran ennen tuota päivitystä, vaikuttaako? Mutta olen sen jälkeen poistanut paketin ja asentanut uudelleen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse latasin kartat ekaks,sit pätsi.Toimii.Ja jos joku puottaa snipun p90:llä kentän toisesta päästä niin se puottaa.Olkoon snipu vaikka vikalla prestigellä.Näinkin on tapahtunut.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mitenkäs tämä homma menee, kun pleikassa on kaksi käyttäjää tehtynä eli minulle ja veljelleni omat profiilit. Nyt jos siis ostan omalla profiilillani ne lisäkartat, niin toimivatko ne myös veljelläni, eikä hänen tarvitse alkaa niitä ostamaan omalla käyttäjällään? Onko kenelläkään kokemuksia.
Toimii, toimii.

Itse tiedän vain yhden pelin, Warhawkin, joka toimii vain sillä profiililla, jolla se on ostettu.

BTW, latasin kartat heti kun ne tuli, mutta en ole vielä testannut niitä. Pikkuveljeni ehti jo.
 
Ylös Bottom