Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ihan hyvin tässä on tullut edettyä. Pelit ovat menneet jopa paremmin kuin yleensä. Johtuu varmaan siitä, että olen pelannut enemmän "tosissaan". Normi TDM on ollut käytössä ja paras tulos oli 40-7 Crash levelistä. Tuli melkein pari tonnia pointseja kun suoritin pari challengea siinä samassa. Viikonlopun paras suoritus oli kuitenkin se, kun tapoin vihollisen, otin hänen sniperinsa ja ammuin yhden laukauksen, joka lävisti kaksi miestä. 40xp yhdellä luodilla:p

Mäpäs sainki 200 expaa yhel luodil :P

Ilon pilaaja:D

Miten hel****ssä tässä pelissä snaippaillaan niin, että saa jotain aikaan? Acogin kanssa välillä menee suht ok, mutta norm. kiikarilla olen aina asteen hitaampi kuin pro pelaajat. Lisäksi tulee liikaa huteja. Olen siis aika vähän pelannut sniperilla. Yksi syy on myös se, että en oikein tiedä mihin kannattaa sijoittautua missäkin levelissä.

Kertokaa mikä on hyvä tulos normaali tdm:ssä sniperilla. Normaali aseilla yleensä vähintää 20 tappoa tulee, mutta kiikaritähtäimella en ikinä pääse edes tuohon lukemaan.

En tiedä onko tässä viestissä mitään suurempaa tarkoitusta, ärsyttää vain kun tuntuu ettei tule minkäänlaista kehitystä...:mad:

Ilon pilaaja:D

Miten hel****ssä tässä pelissä snaippaillaan niin, että saa jotain aikaan? Acogin kanssa välillä menee suht ok, mutta norm. kiikarilla olen aina asteen hitaampi kuin pro pelaajat. Lisäksi tulee liikaa huteja. Olen siis aika vähän pelannut sniperilla. Yksi syy on myös se, että en oikein tiedä mihin kannattaa sijoittautua missäkin levelissä.

Kertokaa mikä on hyvä tulos normaali tdm:ssä sniperilla. Normaali aseilla yleensä vähintää 20 tappoa tulee, mutta kiikaritähtäimella en ikinä pääse edes tuohon lukemaan.

En tiedä onko tässä viestissä mitään suurempaa tarkoitusta, ärsyttää vain kun tuntuu ettei tule minkäänlaista kehitystä...:mad:

No ei kannata minun mielestä etes snipailla normi muodolla. Vaatii yleensä sen kaks osumaa että vihu kuolee ja ei kyllä ole järkeä. Pelaa HC TDM niin paljo kivempaa.

Käyttää Stopparia, ja ihan harjotuksella se lähtee. Älä mene pienille kujille. Pysyttele aukiolla jne. ;)

Ota kleikat jotta voit snipata rauhassa, ota R700, M40 tai Barrett Stopping Powerilla jotta vihu putoaa yhdestä, ota Deep Impact niin voit paukutella seinien läpi. Tai Iron Lungs jos et ole vielä sinut snipaamisen kanssa.

Mene ampumaan niihin paikkoihin josta nämä mainitsemasi propelaajat ampuvat sinut, katso killcamit. Älä käytä suosituimpia snipausmestoja. Käytä suojaa, vaihda paikkaa parin kudin välein, älä tiiraile liikaa kiikarilla, vaan bongaa ensin vihut, tämän jälkeen tähtäämään. Seuraa kartasta missä suurimmat viholliskeskittymät ovat. Pysy oman puolustuslinjan takana, älä lähde sykkimään selkään tai kärkeen.

Älä käytä Dragunovia tai M21:stä, ovat ihan HC-snipuja.

Ota kleikat jotta voit snipata rauhassa, ota R700, M40 tai Barrett Stopping Powerilla jotta vihu putoaa yhdestä, ota Deep Impact niin voit paukutella seinien läpi. Tai Iron Lungs jos et ole vielä sinut snipaamisen kanssa.

Mene ampumaan niihin paikkoihin josta nämä mainitsemasi propelaajat ampuvat sinut, katso killcamit. Älä käytä suosituimpia snipausmestoja. Käytä suojaa, vaihda paikkaa parin kudin välein, älä tiiraile liikaa kiikarilla, vaan bongaa ensin vihut, tämän jälkeen tähtäämään. Seuraa kartasta missä suurimmat viholliskeskittymät ovat. Pysy oman puolustuslinjan takana, älä lähde sykkimään selkään tai kärkeen.

Älä käytä Dragunovia tai M21:stä, ovat ihan HC-snipuja.

Kiitos! Olen näköjään tehnyt pari asiaa tietämättäni väärin. Hyviä neuvoja!:)

EDIT: Tuli samantien paras sniputulos ikinä:D Näköjään ahkera paikan vaihtelu oli se tärkein seikka.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Käykös se [FIN]Hiivio täällä?
Oli nimittäin vähän aikaa sitten aika huikeeta matsia sitä vastaan:D

Tuplaviikonloppuna pelaillessa sai kyllä ihailla näitä hc-sniputtajia. Kaverit rynnii muiden mukana ja ei tietoakaan mistää telttailusta.
Onko snipuihin saatava acog nopeampi ottamaan jyvälle, vai mikä siinä on erona näihin vakio kiikareihin?

Onko snipuihin saatava acog nopeampi ottamaan jyvälle, vai mikä siinä on erona näihin vakio kiikareihin?
On nopeampi ja IMO myös helpompi. Ei sen tähtäimen tarvii olla ACOGilla kuin vähän sinnepäin niin tappoja tulee.

Tuo ACOG on snipuissa ihan naurettava. Joskus killcamista ku kattoo nii vihu ei oo lähelläkään jyvänsä kanssa mutta osuu silti.
Yks sälli tähtäs aina vasempaan alaviistoon mahan korkeudelle ja aina päähän. Se tappo mut yhdessä rundissa varmaa viis kertaa samalla tavalla:rolleyes:
Tuntuu, että kun ne lisäs tarkkuutta siihen nii nyt siinä on JFK - taikaluodit:D

Rupesinpa eilen taas takomaan pleikalla tätäkin peliä, ku boxilla tullu hakattua jo ihan tarpeeksi.
Olin jääny 9 tasolle, elikkä ajattelin että olis taas haastetta pelissä ku ei ole kaikkia huippukamoja käytössä.
Voi Jumal4uta mitä lagista skeidaa oli pelaaminen. 2 päivää olen purrut hammasta ja kovalla päättäväisyydellä pelannu, vaikka selviä tappoja onnkin menny monta tusinaa. Ei ne vaan kuole vaikka laskis kaksikin lippaallista.
No, nyt riitti tää ekskursio! En taida kyl lvl13 pidemmälle pelata PSN:n puolella.
pohojalaanen a.k.a mikki_mh palaa takasin liven puolelle tän pelin osalta.

Poiketen hieman aiheesta, tein tuossa pari päivää sitten uuden CoD4 montagen. Oli aika homma saada se youtubeen, koska video oli 12min, ja piti saada max 10minuuttiin. Eli jouduin periaatteessa tekemään kokonaan uusiksi.

Mut joo, tässä se nyt on: http://www.youtube.com/watch?v=CkQhv-jcfVc

kommentoikaa etc.

Ylös Bottom