Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onkos noi leaderboardin ykköset jotain hackereita kun tappoja on sellaset 7 000 000 ja kuolemia 60 000?

Jos killstreak on 150000, niin pakko siinä vilunkipeliä on mukana oltava. Vähän sama tuon pistetilaston ykkösenä olevan kanssa. Jantteri kerää 20 milj. pistettä noin 36:lla pelitunnilla.

Jos killstreak on 150000, niin pakko siinä vilunkipeliä on mukana oltava. Vähän sama tuon pistetilaston ykkösenä olevan kanssa. Jantteri kerää 20 milj. pistettä noin 36:lla pelitunnilla.

itteä kiinnostas tietää miten toi on mahdollista.

Että ku ottaa hitosti päähän nuo kivi clitchit, ne on totally noobs jokka käyttää tota koska niitä ei voi tappaa mut ne voi :mad:

Tällä hetkellä oon n. 35 lvl ekalla prestigellä.Peli on ollu mulla n. 1kk jos oikein muistan.
Todella hyvä ja koukuttava nettimoninpeli :)
Aion ehkä ostaa tuon Sonyn oman mikin,maksaa n. 40€.
Onko hyvä?

Että ku ottaa hitosti päähän nuo kivi clitchit, ne on totally noobs jokka käyttää tota koska niitä ei voi tappaa mut ne voi :mad:

Sattupa sopivasti, itellä meni eilen hermot noihin kanssa mapissa nimeltä creek. :rolleyes: Täytyy myöntää että itekkin tulee joskus hiivittyä puun sisään snipperi kädessä. :o

mulle kävi eilen överissä ja tänään creekis, aina nois mapeis joku näkyy yrittävän sitä

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Käväsin prismassa ja mietin kumman otan, tämän 29e tai halo 3 odst 50e ja tämän otin, nyt ainakin on pelattavaa siihen asti kunnes modern warfare 2 tullee ;) Eikä odsti edes saanut kummoisia arvosteluja pelit lehdeltä...

Minut heitetään ulos pelistä "Disconnected from XBL" viestin kera ja joudun yhdistämään takaisin XBOX liveen. Muu yhteys esim. tietokoneella ei häiriinny eikä muissa peleissä esiinny samaa ongelmaa.

Nettiboxina on toimii A-linkin RR24AP(i+).
Onko kenelläkään esiintynyt samaa ongelmaa tai heittää jotain mitä voisi kokeilla?

Vähän turhan myöhään vastaus, mutta minulla on tätä samaa häikkää tullut lähinnä fps:ssa, kuten cod 4 ja halo 3. Tosiaan täälläkin sama modeemi/reititin mikä liekään. Aivan s**tanan ärsyttävää, joskus tulee tyyliin 5 minuutin välein tuota disconnectausta ja joskus menee päiviäkin ilman. Halo 3:ssa vielä tästä tulee expa miinusta, aivan syvältä.

Niin, oletkos jo löytänyt jonkun korjauksen tuohon vikaan, tai muillakaan mitään ehdotuksia? Ja tosiaan boxi on netissä johdolla ja isp on elisa.

Onkos muille käynyt niin että kun on saanut viisi tappoa putkeen ja tulee se kuulutus että on saanut airstriken käyttöön mutta ei ole voinut käyttää sitä tai että heittää c4:n ja painaa sitä nappulaa mutta c4 ei räjähdä? :eek:
Hq:ssa nimittäin tuo alkaa ärsyttämään :o

Käväsin prismassa ja mietin kumman otan, tämän 29e tai halo 3 odst 50e ja tämän otin, nyt ainakin on pelattavaa siihen asti kunnes modern warfare 2 tullee ;) Eikä odsti edes saanut kummoisia arvosteluja pelit lehdeltä...

Kaikki ei ole Pelit -lehdestä kiinni.. ettäs tiedät.

Ite en oo jaksanu pelailla enää.. :(
Ei vaan tee paljoo mieli pelata.

Kai siihen ny kaikki jossain vaihees kyllästyy, mutta kun en ole vielä hirveästi pelaillut, moninpeliä vielä kerenny yhtään, kun live aikaa ei nyt ole

Siis COD:ia vai Haloa? :)

Itse taas olen päässyt COD:n multiplayeriin ihmeellisen hyvin sisään, jopa niin, että olen siinä jopa parempi suhteutettuna kuin lempipelissäni, Halossa. Ja Haloa olen hakannut paljon. Siis paljon.

Onhan Call Of Dutyt erittäin yksinkertaisia konseptiltaan, jonka takia olen niitä todella kärkevästi kritisoinutkin, mutta moninpeli (huom. siis vain moninpeli) on todella koukuttavaa.
OT: Cod siis.

Mä kyllästyin tohon prestige modeen kolmannella... kultasia aseita oon keränny 2 tällä hetkellä, vaikka onhan toi 1v1 snipers toki mukavaa puuhaa :)

Joo, kolmannella prestigellä sitä sietääkin kyllästyä! :D
Minulla leveleitä 43 ihan puhtaalla pohjalla ilman prestigeä, ja alkoi allekirjoittaneellekin riittämään. :)
Mutta oon ollu tolla kolmannella prestigellä pitkään, tappoja 27k -.-

Jännä juttu, itse en oo kyllästynyt yhtää, pelitunteja lähemmäs 500 :D

Asiasta toiseen, millä aseella kannataisi alottaa nyt netissä? Ja mikkä perkit? No ensin kuitenkin tarvisi live aikaa, harmi kun visalla ei voi ostaa, live pointseja silti voi...

Asiasta toiseen, millä aseella kannataisi alottaa nyt netissä? Ja mikkä perkit? No ensin kuitenkin tarvisi live aikaa, harmi kun visalla ei voi ostaa, live pointseja silti voi...

Et tarvii mitään muuta kun ak 47:n (rauta tähtäimellä) ja perkeiksi bomb base (jos pelaat S&D:tä) jos taas tdm:ää sun muuta respa muotoa niin bandolieri 2 ja 3 perkeiksi taas vaan stoppari ja deep impact. Jos taas HC.ta pelaat nii aseella ei oo niinkään väliä.

M40A3 (Reg scope ofc)
Joku pisla
Flash
-----
Special grenade 3x
Stopping power
Steady aim

Tai jos haluut paljon/helposti tappoja nii joku M4 ja siihe hanki Red Dot Sight.

e: Purple Haze, bandolierin saa joskus lvl 30?

Ylös Bottom