Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii-pelien julkaisupäivä-/saatavuus-/hintakyselyt

Vastaus: Wii-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt

Olisiko vinkkiä, mistä saisi edullisesti EA-yhteensopivia Wii-mikrofoneja (Rock Band, Boogie ym.), pelin kanssa tai ilman?

Ja saako Wii-ohjaimia muiden pelien kanssa kuin Wii Play (+ Motion), Zelda SkyWard Sword LE ja Wii Party, mieluusti Remote Plus -mallina?
 
Vastaus: Wii-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt

Ainakin Flingsmashin kanssa saa plussan.

Näkyi tuota Anttilassa "alennettuna" seitsemäänkymppiin aikaisemman riistohinnan 80 euron sijasta (nyt siis uudella riistohinnalla), ei kiitos :rolleyes:

Varmaan Zeldan mukana tuleva uusi ohjain saa riittää täydennykseksi. Wiin mukana tullut alkuperäinen ohjain on nimittäin alkanut nyt oikutella, lähes viiden vuoden runsaan aktiivikäytön jälkeen.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Skyward Sword [Hype]

VPD:kin tuossa ilmoitteli pelin lähteneen matkaan:)
 
Joo VPD:ltä tuli minullekin viestiä pelin lähettämisestä.

Varmasti aivan huippupeli tulossa, ei epäilystäkään. Itse tutustuin sarjaan jo silloin muinoin 8-bittisen aikaan ja siitä lähtien suurinta osaa Zeldoista pelanneena olen tätä uusinta odotellut kuin kuuta nousevaa. Vuoden parhaimmistoa, takuulla.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Skyward Sword [Hype]

Amazonista tilattuna ennakkoon ja en ole tuolta ennen mitään tilannut. En ottanut ilmaista toimitusta vaan ihan standardin vai millä nimellä se siellä olikaan. Sen takia että saisin pelin hiukan nopeammin. Onkos jollain kokemusta kauanko kestää pakettien tulo amazonista? Vielä ei ainakaan ole tullut ilmoitusta että olisivat lähettäneet edes. En nyt odota peliä kun vasta ensi viikoksi, mutta jos siitä menee yli on odottaminen tuskaa.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Skyward Sword [Hype]

Onkos jollain kokemusta kauanko kestää pakettien tulo amazonista?

Noin viikko on keskimäärin mennyt siitä, kun ovat paketin lähettäneet. Olen tosin itse aina käyttänyt Free Supersaver Deliver -optiota jos on Amazon myyjänä. Jonkun verran on ollut vaihtelua odotusajoissa ja ennakkoon en ole ennen kuin nyt tilannu. Odotan siis itsekkin Zeldaa saapuvaksi (kultaisen remoten kera)

Todella korkealla on odotukset, ja odotan toki pelin saapuvan pikaisesti, mutta on sen verran kiirettä päällä, että tuskin peliä ehdin tämän kuun puolella edes aloittaa. Jos nyt pikkaisen tuntumaa pääsisi kokeilemaan, vähän miekkaa heiluttelemaan :)
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Skyward Sword [Hype]

Jep. Nyt peli lähtenyt minulle Amazonista :) Eiköhän se ensi viikolla tule. Se riittää minulle hyvin. Viikonloppuna onneksi muuta tekemistä niin eiköhän se aika mene kohtuu nopeasti.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Skyward Sword [Hype]

Jep. Nyt peli lähtenyt minulle Amazonista :) Eiköhän se ensi viikolla tule. Se riittää minulle hyvin. Viikonloppuna onneksi muuta tekemistä niin eiköhän se aika mene kohtuu nopeasti.

Sama juttu. Pitänee huudella tänne kun saapuu tänne itään, ilmaisen kuljetuksen otin. Nyt lähdössä matkoille niin ei tuota ennen keskiviikkoa tajua edes kaivata. Jospa se silloin jo odottaisi...

Kovasti on koitettu vältellä videoita ja arvosteluja viime E3:sta asti.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Skyward Sword [Hype]

Oma peli on lähetetty maanantaina TheHutista joten saapas nähdä miten kauan menee ja joutuuko sen tullista hakemaan.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Skyward Sword [Hype]

Ei tullut vielä tänään...Parempi olisi tulla huomenna, jollei tule niin käyn nappaamassa kyytiin kaupasta.
Menee tuo ennakkokappale sitten myyntiin :D
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Skyward Sword [Hype]

Oma peli on lähetetty maanantaina TheHutista joten saapas nähdä miten kauan menee ja joutuuko sen tullista hakemaan.

Kerrohan sitten miten kävi tullin kanssa. Itselle oltaisiin ilmeisesti myös lähetetty jo maanantaina mutta huomasin vasta ettei alkuviikosta ollut tilillä katetta niin jämähtänyt tilaus payment problemiin. Noh tein nyt uuden tilauksen ja ainakin summa lähti tililtä samantien eli eiköhän se tänään matkaan lähde. Laitoin varmuuden vuoksi että "send as gift" ilman mitään turhia gift wrappingeja kyllä, eikös lahjaksi merkityt mene vähän helpommin tullista ohi? Onneksi muutakin pelattavaa reilusti juuri nyt niin ei hirveästi kirpaise vaikka ensi viikolla loppuviikosta vasta saapuisi.

Toki onhan tässä pientä kiimaa jo päästä pelin kimppuun.. Noh.. Suhteellisen kärsivälliseksi on opetettu. :D
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Skyward Sword [Hype]

Saiko kukaan Gigantista ennakkotilannut peliään? Peli kyllä lähetettiin jo tiistaina, mutta jotain etanapostiahan Gigantti tuntuu aina käyttävät, eikä sieltä mitään tullut.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Skyward Sword [Hype]

Eilen tilasin Ahvenanmaalta (Coolshop) ja tänään onneksi oli postilaatikossa. Tuli 25th anniversary special orchestra cd mukana :)
Muutaman trailerin olen nähnyt, joten pientä esimakua on pelistä. Kirjoittelen sitten enemmän kun olen peliä pelannut.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Skyward Sword [Hype]

Ainakin verkkokauppa.comilla myöhästyny julkasupäivästä. Ei ollu vielä tänään edes Helsingin varastoon asti tullu ainuttakaan. Gigantinkin varastosaldo näytti nollaa nettisivujen mukaan. Kävin myös Citymarketissa vilkaseen, eikä näyttäny sielläkään olevan.

Onkohan tässä nyt joku kämmi sattunu maahantuojalla? Onko täällä joku, joka on Suomesta tilannu pelin ja saanu sen jo? Jos on, niin mistä on tilattu?
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Skyward Sword [Hype]

Oma peli on lähetetty maanantaina TheHutista joten saapas nähdä miten kauan menee ja joutuuko sen tullista hakemaan.

Eikös hutin tilaukset tule eu:n sisältä? Itsekkin tilasin pelin sieltä muttei ole vielä tullut.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Skyward Sword [Hype]

Kerrohan sitten miten kävi tullin kanssa.
Juu kerron kunhan se saapuu eli ei ainakaan tänään vielä tullut.

Eikös hutin tilaukset tule eu:n sisältä? Itsekkin tilasin pelin sieltä muttei ole vielä tullut.
Tuleehan ne EU:n sisältä mutta tuo TheHut on Kanaalisaarilla (Englannin ja Ranskan välissä) eli ei kuulu EU:n veroalueeseen ja n. 45€ ja yli maksavista peleistä pitäisi mennä ALV vero. Sama koskee myös Ahvenanmaata.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Skyward Sword [Hype]

Tuleehan ne EU:n sisältä mutta tuo TheHut on Kanaalisaarilla (Englannin ja Ranskan välissä) eli ei kuulu EU:n veroalueeseen ja n. 45€ ja yli maksavista peleistä pitäisi mennä ALV vero. Sama koskee myös Ahvenanmaata.

Muistelisin, että viimeksi tilasin tuolta niin paketti tuli Sveitsistä. Noh saa nähdä, toivottavast merkkaavat hinnan alakanttiin jos tulee tuolta.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Skyward Sword [Hype]

Ainakin verkkokauppa.comilla myöhästyny julkasupäivästä. Ei ollu vielä tänään edes Helsingin varastoon asti tullu ainuttakaan. Gigantinkin varastosaldo näytti nollaa nettisivujen mukaan. Kävin myös Citymarketissa vilkaseen, eikä näyttäny sielläkään olevan.

Onkohan tässä nyt joku kämmi sattunu maahantuojalla? Onko täällä joku, joka on Suomesta tilannu pelin ja saanu sen jo? Jos on, niin mistä on tilattu?

Kävin kans sit hakeen oman prismasta kun samaan hintaan sai limited editionin. Eipä ole ensimmäinen kerta mulla kun verkkokaupasta tilattu peli myöhästyy julkasupäivästä :confused:

Ekat fiilikset pelistä... Melko värikäs :D Ite tykkäsin enemmän Twilight Princessin synkemmästä ilmeestä. Eiköhän tähänkin totu.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: Skyward Sword [Hype]

Palautetaan mieleen vanha uutinen elokuulta:
Nintendo vahvisti, että marraskuussa ilmestyvästä The Legend of Zelda: Skyward Swordista tarjotaan ennakkotilaajille erikoisversiota myös Euroopassa.

Soundtrack sisältyy myös pelin perusversion ensimmäiseen painokseen, mutta ohjain jää ennakkovaraajien yksinoikeudeksi. Keräilypainos on tarjolla vain rajoitetuilla jälleenmyyjillä; uutisen kirjoitushetkellä promootioon Suomessa osallistuvista kaupoista tai paketin hinnasta ei ole tarkempaa tietoa.
Zeldasta kullanhohtoinen erikoisversio - Uutiset - NintendoFIN

Nyt tilanne julkaisun hetkellä onkin se, että ne jotka hätäillen tilasivat kultaohjaimen ennakkoon erikoisliikkeestä odottavat vieläkin ohjaintaan ja Zeldaa ja sitten jos menee Prismaan tai Cittariin niin siellä se Limited Edition nököttää hyllyssä.

Saa olla viimeinen kerta kun ennakkotilaan mitään Nintendo tuotetta! Kun Wii U ilmestyy niin menen julkaisupäivänä lähimpään Citymarkettiin ja ostan sen sieltä.
 
Ylös Bottom