Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Luottokorttikysymys

Josp sanoi:
Nykyään pitäisi OP:n Electronin toimia kunhan otat kortin asetuksista Verified by Visa toiminnon pois päältä. Ainakin Playssa ja muutamassa muussa nettikaupassa on toiminut.

Eli kortilla voit maksaa netissä liikkeissä jotka ei tue VfV:tä vain jos kortin asetuksista on "Turvallinen verkkomaksaminen" POIS päältä.

Eipä onnistunu PS Storessa vieläkään, vaikka otin ominaisuuden pois päältä. Kai se pitää pankkia vaihtaa jos tuolta haluaa electronilla ostella...

ZephisX sanoi:
Eipä onnistunu PS Storessa vieläkään, vaikka otin ominaisuuden pois päältä. Kai se pitää pankkia vaihtaa jos tuolta haluaa electronilla ostella...
Kai valitsit PS Storessa kortin tyypiksi Visan ja kirjoitit myös sen kolminumeroisen turvakoodin?

Josp sanoi:
Kai valitsit PS Storessa kortin tyypiksi Visan ja kirjoitit myös sen kolminumeroisen turvakoodin?

Kyllä. Siis sehän kortin tietojen syöttövaiheessa hyväksyy kyllä kortin mutta rahan siirtäminen "lompakkoon" ei onnistu.

ZephisX sanoi:
Kyllä. Siis sehän kortin tietojen syöttövaiheessa hyväksyy kyllä kortin mutta rahan siirtäminen "lompakkoon" ei onnistu.

Mulla on just tuo sama ongelma. Ärsyttää kun ei voi ostaa legendaarisia Ps1 pelejä.:mad:
Tulis niitä maksukortteja tänne eurooppaan niin ei tarviis leikkiä näitten pankkikorttien kanssa.

Jani86 sanoi:
Tulis niitä maksukortteja tänne eurooppaan niin ei tarviis leikkiä näitten pankkikorttien kanssa.
Mitäs tällä tarkoitat? Visa Electronhan on nimenomaan maksukortti. Millään pankkikortilla ei pitäisi olla mahdollista ostaa PS Storesta. Tarvitset joko luotto-, maksuaika- tai maksukortin.

Tarkoittaa naita prepaid-kortteja, joita on kait tulossa vuodenvaihteen jalkeen myos Japanin ulkopuolelle. Ihmeen pitkaan tosiaan kestaa ettei taalla ole jo. Toisaalta VISA Electron on helppo saada alaikaisenkin, joten usein maksuongelmat ratkeaa tassa tapauksessa ihan omalla yrityksella.

Juuri niitä prepaid-kortteja tarkoitin. Eli samankaltainen systeemi mikä microsoftilla on
xbox-liven kauppapaikalla niiden pisteiden kanssa.

Mitenköhän tuollainen Visa Debit? Tuollahan pitäisi onnata verkkomaksut normaalin visan tapaan, ja kortteja myönnetään myös alaikäisille.

Legge sanoi:
Mitenköhän tuollainen Visa Debit? Tuollahan pitäisi onnata verkkomaksut normaalin visan tapaan, ja kortteja myönnetään myös alaikäisille.
Siihenkin vaaditaan sitten säännölliset tulot. Vaatimukset tuon saamiseen on suunnileen samat, kuin pankkikortin saamiseen. Mutta helpommin tuon saa silti kuin luottokortin.

Taas olis tyhmä kysymys. Onkos kukaan koittanut ostaa kamaa usa:n tai jostain muusta kuin Euroopan soresta luottokortillaan, jos on luonut tunnukset euroopan storeen, niin voiko ostaa samalla kortilla tuotteita muiden maiden storesta pelejä/muuta?

Saako PS3:n avaamaan pop up ikkunoita,että sais laitteella vaihdettua Visa Electronista verkkopalvelut päälle?

Annika sanoi:
Saako PS3:n avaamaan pop up ikkunoita,että sais laitteella vaihdettua Visa Elektronista verkkopalvelut päälle?
varsinaisia pop-uppeja ei taida saada avattua,
mutta pitämällä linkin päällä X-nappia pohjassa, avaa PS3 sisällön uuteen välilehteen.

Siitä ensimmäisestä kyse,ei pääse vaihtamaan Electronin verkko ostoa päälle PS3:lla! :mad:

tumilyi sanoi:
Taas olis tyhmä kysymys. Onkos kukaan koittanut ostaa kamaa usa:n tai jostain muusta kuin Euroopan soresta luottokortillaan, jos on luonut tunnukset euroopan storeen, niin voiko ostaa samalla kortilla tuotteita muiden maiden storesta pelejä/muuta?

Minä olen ainakin ostanut sekä USA:n että Euroopan Storeista samalla kortilla.

Käykö nordean visa electron ollenkaan maksukorttina yesaasialle?Itellä ei ainakaan hyväksy.

Itse juuri sain ks. kortin, mutta ei onnistu lisääminen, herjaa vain että ei ole valid informaatioota annettu. Soitin lisäksi pankkiin että laittavat siihen sen nettimaksamisen päälle. Se oli se että kuinka paljon pystyy kerralla ostamaan netistä. Lisäksi kysyin verified by visa-toimintoa ja sanoivat että se on oletuksena päällä ja että se toiminto ei saattaisi vielä toimia. Kysyin lisäksi että onnistuuko kaupasta osto jossa ei ole VVtä käytössä ja sekin pitäsi toimia.

Näin olen laittanut ja kokeillut:
VISA
Meikäläinen Matti
1234567890123456
10/10
123

Lisäksi osoitteetkin pitäisi olla ok, vaikka niitä kohtia on monta:
Esimerkkikuja 1 E 1

Noita varitaatioita olen kokeillut kaikkialle erillälailla mutta ei hyväksy millään. Ehdotuksia?

E: Piti vielä kysymäni että onko tärkeää että omat tiedot on juuri niinkuin ne on kortinhaltijalla tietokannassa?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Olen saanut korttini toimimaan muualla verkkokaupoissa ja PSN Store ei hyväksy Nordea Visa Electronia.

Näin olen laittanut ja kokeillut:
VISA
Meikäläinen Matti
1234567890123456
10/10
123

Tämmöistä tekstiä tuo heittää - Your credit card information could not be updated. Please try again in few minutes.

Olen saanut korttini toimimaan muualla verkkokaupoissa ja paska PSN Store ei hyväksy Nordea Visa Electronia. Tämmöistä tekstiä tuo heittää - Your credit card information could not be updated. Please try again in few minutes.

Se paska PSN on sulkenut sen sun korttisi, koska sä olet säätänyt liikaa. Joudut venaamaan 24 tuntia, jotta se kortti aukeaa taas.

Ylös Bottom