Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Noniin, sain vihdoin toimimaan. Jes mikä fiilis!

Ohje Nordean Visa Electroneja käyttäville:

1. Mene verkkopankkiin omilla tunnuksilla
2. Kortit -> Verkkokäyttö
3. Varmista, että pop-up ikkunat sallitaan (mieluiten käyttäisin Mozilla Firefoxia, koska se oli ainoa minulle, joka avasi pop-up -ikkunan lopussa) eli Tools-> Content -> Ruksi pois Block Pop up ikkunoista
4. Näppäile Visa-electron kortin kohalta ja raksit kumpaankin ruutuun aukeavasta ikkunasta. (Hyväksyn blaa blaa blaa) ja sitten vain Hyväksy-painiketta.
5. Aukeaa pop-up ikkuna, jossa sanotaan, että toiminto on päällä.
6. Menet Billing Informationiin PS3:lla, joka on siis siellä Käyttäjätietojen hallinnassa.
7. Täytä tiedot, 16-numeroinen sarja siihen korttinumeroon Visa Electron-kortin edesta kaikki yhteen tai muuten ei toimi. Kortin takapuolelta laitat kolminumeroisen koodin siihen turvakoodiruutuun.

Sit vaan PSN-storeen laittamaan rahaa!
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Tekisi mieli ostaa jenkkistoresta echocrome pari euroa halvemmalla, mutta ei hyväksy mun nordean mastercardia. Valittaa että tiedot on väärät vaikka ihan varmasti laitoin numerot oikein. Mitä pitäisi säätää että saisi toimimaan? Tiedot on ne nevada osoitteet mitkä on täälläkin pyörinyt.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Itse en tiiä näistä luottokorteista mitään niin kysyn täältä

eli käykö padasjoen säästöpankin visa electron
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Tekisi mieli ostaa jenkkistoresta echocrome pari euroa halvemmalla, mutta ei hyväksy mun nordean mastercardia. Valittaa että tiedot on väärät vaikka ihan varmasti laitoin numerot oikein. Mitä pitäisi säätää että saisi toimimaan? Tiedot on ne nevada osoitteet mitkä on täälläkin pyörinyt.

Vielä lisäyksenä tuo virheilmoitus mitä se antaa:

The credit card information is not valid. Please check your entries carefully

Lisäksi kävin katsomassa nettipankista tuon verkkomaksamisen ja laitoin sen nyt päälle. Tosin ilman tuota on onnistunut kaikki verkkomaksaminen tätä ennenkin(webbisivuilla & eurostoressa)
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Kuinka vanha pitäisi olla että saa Verified by Visa kortin Nordeaan tai OP:n jotta voi ostella Storesta tavaraa. Ja nuo molemmathan käyvät Storeen...?
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Kuinka vanha pitäisi olla että saa Verified by Visa kortin Nordeaan tai OP:n jotta voi ostella Storesta tavaraa. Ja nuo molemmathan käyvät Storeen...?

www.google.fi -> Sieltä pankkien yhteystiedot, joko pirautat ja jonotat ja maksat puhelusta tai kesälomalla ollessasi käyt paikanpäällä kysymässä.

Mikäli olet töissä, käytä työaikaa ja soita duunipuhelimella tai kirjoita spostia duunista.
ps. Älä jää kiinni ellet ole lupaa kysynyt pomoltasi ;).

Elektroneista ei havaintoa minkä ikäinen pitää olla mutta pankki & luottokorteissa ikäraja on 18 vuotta ja yleensä pitää olla säännölliset tulot vähän pitemmältä ajalta että kortin saa. Riippuu toki pankista.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Vielä lisäyksenä tuo virheilmoitus mitä se antaa:

The credit card information is not valid. Please check your entries carefully

Lisäksi kävin katsomassa nettipankista tuon verkkomaksamisen ja laitoin sen nyt päälle. Tosin ilman tuota on onnistunut kaikki verkkomaksaminen tätä ennenkin(webbisivuilla & eurostoressa)

Kokeilitko syöttää kortin numeron ilman välilyöntejä? Itellä oli tuosta kiinni.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Mikähän mahtaa olla vikana kun ei meikäläisen Nordean Visa Electron toimi Eurostoressa mutta jenkkistoressa toimii. Valittaa aina The credit card information is not valid. Please check your entries carefully.
 
Playstation Store ongelma

Hei

Semmonen hassu ongelma, ku meinaan rahaa siirtää storen tilille, niin heittää erroria vaan naamaan. Tietoa mistä tämä saattaisi johtua?
 
Vastaus: Playstation Store ongelma

Onko käytössäsi visa electron. Itsellä aluksi sama ongelma ei hyväksyny mun op electronii vaikka tiedot kortista pystyi laittaa profiilin hyväksyttää sit jossai vaihees op:lta tuli viesti jotain nettimaksuun liittyvää ja sen jälkeen onnistui ostot.
 
Vastaus: Playstation Store ongelma

Onko käytössäsi visa electron. Itsellä aluksi sama ongelma ei hyväksyny mun op electronii vaikka tiedot kortista pystyi laittaa profiilin hyväksyttää sit jossai vaihees op:lta tuli viesti jotain nettimaksuun liittyvää ja sen jälkeen onnistui ostot.

joo elikkä ajattelin ostaa GH3:seen tuon virtuso packin (tms.) ja yritän lisätä rahaa tilille, sanoo että rahoja ei voi lisätä. Master card on kyseessä
 
Vastaus: Playstation Store ongelma

Onko käytössäsi visa electron. Itsellä aluksi sama ongelma ei hyväksyny mun op electronii vaikka tiedot kortista pystyi laittaa profiilin hyväksyttää sit jossai vaihees op:lta tuli viesti jotain nettimaksuun liittyvää ja sen jälkeen onnistui ostot.

siis sait op:n electronin toimimaan? :eek: kerros tarkemmin, sillä itse en ole saanut toimimaan vaikka verified by visa on päällä ja tiedotkin ovat oikein
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

op:n electron ei näköjään vieläkään toimi ps-storessa :eek:
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

op:n electron ei näköjään vieläkään toimi ps-storessa :eek:

hosuin liian aikaseen :D oli vanhat tiedot entisestä kortista jolal ei maksut toiminut aiemminkaan- nyt kun laitoin uuden kortin tiedot nii heti pelaa :rolleyes:
e: jenkkistore sen sijaan valittaa näköjään vääristä luottotiedoista
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

nyt tuli sellainen ongelma kun yritän siirtää visalla rahaa usa tilille sitten kun se kysyy maksu osotetta niin se ei anna valita kun sen fake jenkki osoitteen.. eli miten saan rahaa siirettyä jenkki tilille niin että poliisi soittais ovikelloa???

no niin nyt alko homma pelamaan tilanne ohi :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

missähän vika kun ei pysty siirtämään euroopan storen wallettin rahaa, tulee vaan " your wallet has not been refunded "
Jenkki storessa ja kaikissa muissa storeissa toimii ihan hyvin!
Minulla on op:n Visa electron.
EDIT: euroopan storessa olikin se vikana että siellä oli vanhat luottokorttitiedot , toimii taas ei ongelmia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Hmm mielestäni niitä ei voinut syöttää kuin ilman välilyöntejä.. pitää testata vielä kerran.

Jep eli nyt vihdoin muistin taas testailla tuota us-storen mastercard ongelmaa. Eli tuon luottokortin tiedot menee ihan nätisti sisään. Välien kanssa tulee heti masterin tietojen jälkeen virheilmoitus, mutta kun ei käytä välejä niin se menee läpi. Ongelma ilmenee vasta laskutusosoitetietojen jälkeen, eli se ei hyväksy noita las vegas tietoja :(

Melkosen rasittavaa kun kumminkin on lukenut kun porukoilla toimii mastercard ihan normaalisti tuollakin storessa.
 
Ylös Bottom