Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Juuri puol tuntia pelleilin Visan ja Mastercardin kanssa ja ei kumpaakaan hyväksynyt kun yritin ostaa mappackia storesta. Antoi vaan virhekoodia 80020103 (muistaakseni oli tuo) Ja jos ei antanut tota, niin sitten antoi sen yhteysongelmakoodin, 800mikälieD23.

Ei muuta kun Prismaan ostamaan kortti, niin saa parikymppiä ladattua (toivottavasti) ilman ongelmia.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Juuri puol tuntia pelleilin Visan ja Mastercardin kanssa ja ei kumpaakaan hyväksynyt...
Ei muuta kun Prismaan ostamaan kortti, niin saa parikymppiä ladattua (toivottavasti) ilman ongelmia.
Eipä taida nyt auttaa maksukorttikaan.
Store tukossa kun porukka latailee Stimulus map packiä.
Odotellaan kärsivällisesti, kyllä ruuhka helpottuu jossakin vaiheessa.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Tulipahan ketjua vilkaistessa mieleen etta Nordea varoitteli visa-korttien toiminta hairioista LA 8.5. - SU 9.5. (jotain softa paivityksia luottokunnalla).
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Itselläkin pukkaa koodia 80020103 kun yrittää visalla maksaa. Googletuksella selvisi että Store "ei vain ole niin hyvä". Eli jumiutuu jos on vähänkään enemmän liikennettä.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

EU Storessa on maksujen käsittelyissä ongelmia, joita on yritetty ratkoa pitkin iltaa. Lopullista ratkaisua ei ole vielä löydetty. Osa ostoista menee läpi ok, mutta paljon epäonnistuu vielä.

Ajantasainen tieto korjausten etenmisestä löytyy täältä: PlayStation Blog EU (PlayStationEU) on Twitter
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Nyt menin yrittämääänmap packin ostoa niin onnistui. Mutta se löi eteen 7 ladattavaa tiedostoa, joten 7 kertaa olen näköjään yrittänyt ostaa.

Noh nyt odotellaan sit noita rahoja takaisin tilille. Onko kellään mitään tietoa, koska rahat tulee takaisin tililleni?
edit. jaaha ne 7 tiedostoo oli kaikki erilaisii kun oli eri noi kooodit, kun latasin ensin väärän kun en tajunnut katsoa oikeata ja sen jälkeen vasta oikean niin ei kai minulta velooiteta kaksi kertaa hintaa?
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Jeps!! Sama juttu täällä Hamsteri... voitko ystävällisesti kertoa, mihkä otit yhteyttä että saat rahan palautukseen???

edit:

FAQ:sta

Q: Miksi luottokortiltani on veloitettu 1 euro (jopa useampaan kertaan), vaikka rahan lisääminen kukkaroon epäonnistui?
A: Kyseessä on normaali katevaraus, eli järjestelmä tarkistaa kortilla olevan katetta. Katevaraus poistuu automaattisesti jonkin ajan kuluttua, eikä siitä siis synny ylimääräisiä kuluja.

eli ei tarvikkaan ottaa yhteyttä mihkän, ja veloitus (KATEVARAUS) joka tapahtunut 4 *... veloittuu vaan kerran(ko)??? Tuskinpa... storen download listiii ku katoin >

7 kertaa yrittänyt ladata DLC:en codin MW2:seen. > joka kerralla kone hakenut eri BLES numeroista pakettia > siinä onnistumatta. Näistä 7 kerrasta 4 kertaa on veloitettu. Tai siis 4 kertaa on yrittänyt PSN siirtää wallettiin puuttuvaa 9,80 euron summaa (mikä näkyy verkkopankissa), sain siitä vaan yhen vahvistuksen. Eli, nou hätäkö??? SORI VIESTIN EPÄSELVYYS... APUJA!?!?! :(
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Jeps!! Sama juttu täällä Hamsteri... voitko ystävällisesti kertoa, mihkä otit yhteyttä että saat rahan palautukseen???

Ylimääräisistä veloituksesta voi olla yhteydessä Nordisk Filmin tukeen ja tietysti omaan pankkiin.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Laskutusvikaa ei vieläkään ole saatu korjattua, joten vain pieni osa transaktioista menee läpi. Sony pyytääkin maltillisuutta, koska viiden epäonnistuneen rahansiirtoyrityksen jälkeen kortti menee 24 tunniksi "lukkoon".
Sony are advising that you shouldn’t continuously try to add funds if you get an error message, especially more than five times in one hour because you’ll get locked out of the funding system for 24 hours and you won’t be able to do anything even once it’s fixed until your lock out expires, so chill out. Patience, then, is required – we’ll update if we get news.

Lähde: The Sixth Axis

eli ei tarvikkaan ottaa yhteyttä mihkän, ja veloitus (KATEVARAUS) joka tapahtunut 4 *... veloittuu vaan kerran(ko)???
Katevarausta ei veloiteta kertaakaan. Se on vain yleinen tapa tarkistaa, että kortti on oikeasti voimassa ja sitä voidaan käyttää. Kun järjestelmä saa kuittauksen onnistuneesta katevarauksesta, lähettää se tiedon, että kyseisen maksun saa mitätöidä. Käyttäjälle ei siis aiheudu ylimääräisiä kuluja.

7 kertaa yrittänyt ladata DLC:en codin MW2:seen. > joka kerralla kone hakenut eri BLES numeroista pakettia > siinä onnistumatta.
Tarkista Modern Warfare 2 -pelisi kotelosta tai pelilevystä sen tuotekoodi, ja lataa juuri sille tuotekoodille tarkoitettu karttapaketti. Vaikka olisi ladannut muille tuotekoodeille tarkoitetun paketin, ei niistä laskuteta ylimääräistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Sony pyytääkin maltillisuutta, koska viiden epäonnistuneen rahansiirtoyrityksen jälkeen kortti menee 24 tunniksi "lukkoon".

Tuntuisi olevan isompikin ongelma. Korttini nimittäin ei mennyt lukkoon, vaikka koitin eilen ainakin 20 kertaa siirtää rahaa tililleni. Mutta tästä huolimatta, kannattaa kokeilla epäonnistuneen yrityksen jälkeen vasta kun aikaa on kulunut esim. tunti. Tai sitten saattaa olla että oikea sanamuoto olis että viiden perättäisen, lyhyen ajan sisään epäonnistuneen rahansiirtoyrityksen jälkeen...
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Nyt menin yrittämääänmap packin ostoa niin onnistui. Mutta se löi eteen 7 ladattavaa tiedostoa, joten 7 kertaa olen näköjään yrittänyt ostaa.

PSN ilmoittaa minkä levy-IDn tarvitset. Mutta, koska EU-alueella on 7 eri MW2 versiota, niin tällä ei ole väliä. Kun mappipaketin ostaa, download listaan lisätään kaikki 7 eri versiota. Tämän jälkeen saat niistä ladata sen tarvitsemasi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kekkasin keinon miten sai tonne Playstation Storeen kätevästi siirrettyä rahaa.
Tuosta altaolevasta linkistä saat kätevästi siirrettyä tietsalla rahaa sinne Storeen valmiiksi:

Tuotakin koitettiin eilen samalla lopputuloksella kuin konsolin storessa. Eli sinulla Mirw hyvä kävi vain tuuri ja olisit luultavasti saanut samalla kertaa siirrettyä myös konsolillasi. ;)
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

SCEE tiedottaa Storen ongelmista Euroopan PS.Blogissa. Ylimääräisten veloituksien pitäisi peruuntua automaattisesti 24 tunnin sisällä.
A small number of customers may have noticed PlayStation®Network transactions on their credit/debit card or their available credit limit reduced, but these top ups may not have been reflected in their PlayStation Network accounts. These transactions should be reversed within the next 24 hours.

Lähde: PS.Blog (EU)
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Eli kaikki ylimäräiset veloitukset tulevat tilille ja eikä tarvitsisi ottaa yhteyttä mihinkään? Jos näin on niin hieno homma. :)
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Nyt lähti pelaan. Auttoi kun päivitti netin kautta nuo laskutustiedot. Konsolin kautta pukkasi virheilmoitusta.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Pari päivää myöhässä vasta huomasin tämän, mutta nuo rahansiirto-ongelmat on saatu korjattua.
PSN Store issues have now been resolved. Thanks for your patience and sorry for the inconvenience.

Lähde: PS.Blog (EU) / Twitter
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Huomasin tänään ettei pysty enää lisäämään kortilta rahaa tuohon accountiin vaikka n vuoden ajan pystynyt. Koitin pistää kortin tiedot uudestaan mutta ei auta, tulee vain sama ilmoitus "card information is not valid" kun yrittää niitä tietoja siihen uudestaan laittaa =/ Sellaista mietin että USAn PSN oli toinen account missä oli saman kortin tiedot, mutta noin viikko sitten tämä kyseinen account sai bannit (tuntemattomasta syystä), että ei kai tämän pitäisi häiritä korttini käyttöä Euroopan PSN-storessa? o_o
 
Vastaus: PlayStation Store

Tein käyttäjän tuonne jenkkilän storeen halvempien ja runsaamman määrän ps1-classicien perässä, pari viikkoa meni ja tuli bännit tuntemattomasta syystä =/ Johtuukohan tämä siitä että ne sai selville ettei luottokortti ja randomilla valittu katuosoite matchaa? On se kumma etteivät maksavat asiakkaat kelpaa vain siksi että ovat Nysän ulkopuolelta =/

Minulla valittaa nykyään, että "The credit card information on file is not valid."
 
Vastaus: PlayStation Store

Minulla valittaa nykyään, että "The credit card information on file is not valid."

Minulla sama homma. Tarkoittaako tämä että enää ei onnistu USA-storesta ostaminen ellei luottokortin osoite ei vastaa USA-accountin käyttäjän osoitetta? Täällä ei ole tuntunut kukaan pitävän melua asiasta, et eikö kukaan ole laittanut rahaa kahteen viikkoon USA-accolle... vai, onko tämä ongelma vain yksittäisillä ihmisillä? Modet... tietoa?
 
Ylös Bottom