Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mikököhän mättää? Tänään yritin USA Storesta ostaa pelin, mutta tulee error. Tilillä on kyllä riittävästi rahaa pelin ostamiseen. Kokeilin myös Kanadan storea, mutta sama homma. Pankkini on Nordea, eli johtuuko tämä nyt pankista vai Sonysta? Viimeviikolla ainakin toimi ja muutenkin aina. Onko muilla samaa?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mikököhän mättää? Tänään yritin USA Storesta ostaa pelin, mutta tulee error. Tilillä on kyllä riittävästi rahaa pelin ostamiseen. Kokeilin myös Kanadan storea, mutta sama homma. Pankkini on Nordea, eli johtuuko tämä nyt pankista vai Sonysta? Viimeviikolla ainakin toimi ja muutenkin aina. Onko muilla samaa?
Suomalaiset luottokortit eivät enää toimi Usa-storessa. Ainoa (helpoin?!) vaihtoehto taitaa olla ostaa kyseisen storen latauslipukkeita. Store FAQ kertonee lisää.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

voi olla että on vähä off topic

mutta onko tieto että mitenkä saan ps3 tunnukseni käyttöön kun minulla on ollut neljä konetta tässä vuoden sisällä ja minulla on sielä ps3 storessa rahaa kun yritän kirjautua uudella ps3 niin se herjaa että tämä tunnus on liian monessa koneessa apua..

kiitos etukäteen kuka viitsii vastata
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

mutta onko tieto että mitenkä saan ps3 tunnukseni käyttöön kun minulla on ollut neljä konetta tässä vuoden sisällä ja minulla on sielä ps3 storessa rahaa kun yritän kirjautua uudella ps3 niin se herjaa että tämä tunnus on liian monessa koneessa apua..
PS3-järjestelmiä ei voi deaktivoida etänä. Jos sinulla ei ole enää mahdollisuutta päästä tekemään deaktivointia vanhoille konsoleillesi, ei vaihtoehdoksi oikein jää muuta kuin yhteydenotto viralliseen PlayStation-tukeen.

Lähetä sähköpostia osoitteeseen fi-hotline <ät> nordiskfilm.com. Asiakastuen numero on 0600 - 411 911 (arkisin klo 12-18). Puhelu maksaa 0,79 /min + pvm.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Itsellänikin loppui visan toiminen tänää USA-storeen.

CardsCodes - Xbox Live Gold,Playstation Network Cards,WoW,Aion,Star Trek Online,Nintendo Points tommosseen osotteen google työnsi ja parissa minuutissa oli koodi
postilaatikossa. Mutta homma toimi ja ny RB:hen hakemaan lisää biisejä.

Mitäs, kävin tuolla syynimässä ja tuli mieleen, että pystyykö tuolla tilamaan eri valuutoilla noita kortteja? Eli jos ostain USAn Storen kortin, niin saatko sen ostettua dollareilla eurojen sijaan? Onko porukalla kokemuksia?

Edit: Noniin, tein itse tuo testin ja dollareilla ostaminen onnistui ihan hyvin. Ainakin PayPalin mukaan. Tarkistan vielä myöhemmin mitä Visa sanoo, mutta näyttää hyvältä. ^^
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Hmm, oma säästöpankin kortti ei toimi edelleen, se ei oo yllätys, mut vaimon Nordean visa debit kortti joka on kahteen kertaan storessa aikaisemmin toiminut (ja äsken näytti iTunes storessa toimivan) herjaa nyt että ei käy tää kortti.

Koitin tehdä alusta, ei auttanu, koitin sit mun korttia välissä (joskus iTunes ei toimi ni joutuu kikkailee et taas Nordea toimii) ja sit taas vaimon korttia ja ei. Aikani koitin ni nyt ei anna edes antaa mitään tietoja, sanoo vaan et luottokorttitietoja ei voi päivittää ja et ota yhteys johonkin tekniseen tukeen.


Eli sainko koko storen korttipuolen lukkoon? Mitä teen
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Hello!
Ongelma, yritän lisätä rahaa tililleni niin tulee ilmoitus:
"The funds could not be added to your wallet."

Tuo viesti kerro yhtään mitään että missä oikeasti on vika. Eli luottokortti-tiedot pitäisi olla kunnossa (siitähän tuossa ei valiteta), ja samoilla tiedoilla olen aiemmin rahaa tilille siirtänyt. En ole ainakaan omasta mielestä muuttanut systeemissä mitään.. OP:n normi Visa on mulla käytössä eli ei mikään Visa Electron.

FAQsta katsoin nopeasti, mutta suoraan tähän ei ollut siellä vastausta (ohut viittaus että pitäisi vain odottaa? ("Jos rahan Store-kukkaroon lisääminen samalla kortilla on aiemmin onnistunut, eikä korttitiedoissa ole mikään muuttunut, on vika tod.näk. ihan jossain muualla. Silloin ei auta kuin olla kärsivällinen ja yrittää myöhemmin uudelleen"). Kauanko sitä pitää odottaa? Viikko? Vai onko vika muualla?

Tässä ketjussa oli yksi kommentti sivulla 15:
Tällä hetkellä ei tunnu toimivan myöskään OP:n Visa Electron. Tai ainakaan omani ei toimi. "Funds could not be added to your wallet." Muita OP:n electronin omistajia joilla ei toimi?
Ja tämä ongelma ilmeisesti meni ohi ajan kanssa..käyköhän minulle samalla tapaa? Parina päivänä olen jo tuota kokeillut mutta ei vaan onnistu.

Tämä on silleen ärsyttävää (vaikka toki turhaa täällä keuhkoan) että tämän takia saanu selata forumeita ja nettiä läpi enkä mistään suoraa vastausta löytänyt. Pleikkarin olen nimenomaan hommannut pelikoneeksi koska mielenkiintoa ja hermoja tai aikaa minulla ei ole säätää mitään ylimääräistä.

Eli jos joku tietää millä tästä pääsisin eteenpäin niin tyytyväinen olisin.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Itselläni kävi niinkin hassusti, että tuli uusikortti ja vanhan tiedot oli konsolissa. Eli oletko muistanut päivittää kortin tiedot.
Tuli muistaakseni tuo samainen teksti mikä sulle tuli.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Ei, kyllä mulla on kortti pysyny samana. Marraskuussa viimeksi olen jotain ostanu ja tosiaan sillon kaikki toimi ja sen jälkeen en omasta mielestä ole mitään muuttanut..
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Yritin selailla vastausta, mutten löytänyt... Aikeissa on ollut ostaa Modern Combat Domination ja huomasin, ettei psn-tilillä ollut tarpeeksi rahaa. Ei kun siirtämään kortilta, mutta lopulta ilmoittaa vain tylysti, ettei lompakkoon voi siirtää varoja. Ei anna mitään selitystä miksi. Aiemmin on homma toiminut moitteetta. Kortti ei ole vaihtunut ja visalla olisi vielä katetta. Ajatuksia?
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Hyvinhän tuo näyttäis onnistuvan (eli ei ilmeisesti PSN virhe).
Millon oot viimeksi laittanut rahaa sinne? Jos sulla vaikka on jenkkitunnus,johon ei voi enää siirtää suomi-kortilla.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Ennen viimeistä päivitystä. Ja kyseessä on ihan Euro-acco. Pitänee tarkastaa vielä tilin asetukset ja ihmetellä sitten lisää.

Edit. Olikin näköjään edellisen kortin expa date jäänyt tilin tietoihin. Nyt toimii.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
PSPGo - USA store ei anna enää lisätä rahaa?

Onnistuukos muilla ostaminen edelleen USA storessa? Tähän asti homma on toiminut, mutta nyt tulee error 80551002 suoraan ostaessa ja "Cannot add funds to wallet" muuten vaan lisätessä. Visa-kortti kyseessä.
 
Vastaus: PSPGo - USA store ei anna enää lisätä rahaa?

Tähän asti homma on toiminut, mutta nyt tulee error 80551002 suoraan ostaessa ja "Cannot add funds to wallet" muuten vaan lisätessä.
Ei ole onnistunut enää pitkiin aikoihin.

Q: Miksi en voi siirtää jenkkitunnukselleni rahaa luottokortillani, vaikka se on aiemmin onnistunut?
A: Jossain vaiheessa vuotta 2010 US Storessa otettiin käyttöön ilmeisesti IP-osoitteen tunnistukseen pohjautuva järjestelmä, joka estää rahan siirron PSN-kukkaroon mm. suomalaisilla luottokorteilla. Ongelman voi kiertää ostamalla US Storeen tarkoitettuja PSN-latausseteleitä esimerkiksi Gamepointsnow.comista tai ohjaamalla liikenne yhdysvaltalaisen IP-osoitteen kautta.
 
Tilaaminen usan PS storesta?

Eli tein tilin itselleni usan kansalaisena päästäkseni usan PSstoreen. Miten sieltä saa ostettua jonkun tietyn pelin, nythän minun osoitteeni on "väärä".
Onko siis mahdollista siirtää raha wallettiin (lompsaan) etukäteen jostain muualta?

Auttakaa tyhmää.:eek:
 
Vastaus: Tilaaminen usan PS storesta?

Netin syövereistä löytyy sivuja jotka myy $20 ja $50 PSN-kortteja koodin toimituksella sähköpostiin... En kuitenkaan ala niistä mitään linkkailemaan koska ei ole itsellä kokemusta sivujen luotettavuudesta.
 
Vastaus: Tilaaminen usan PS storesta?

Kiitos vihjeestä.:)
Löytyihän tuolta netin syövereistä korttia ja onlinekorttia nimenomaan. Kyse oli siis minun tyhmyydestä, kun en tiennyt mitä etsiä.

Toivottavasti toimii, sillä Suomesta ei löytynyt niitä pelejä mitä haeskelin.
 
Vastaus: Tilaaminen usan PS storesta?

Toivottavasti toimii, sillä Suomesta ei löytynyt niitä pelejä mitä haeskelin.

Toimii kyllä. Tässä äskettäin tuli PSN-kortti jenkkipuolelle hankittua. Kauppias soitti valtameren takaa ja halusi varmistaa olenko tosissani :D
 
Ylös Bottom