Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Vastaus: Tilaaminen usan PS storesta?

Tein minäkin tilauksen tai aviomies teki tilauksen, koska hänellä on visa-kortti. Tilauksen tehtiin täältä PCGameSupply Buy & Download PC Games, Xbox, Wii & Playstation Cards.
Unohdettiin laittaa maantunnus puhelinnumeron eteen, mutta soittivat parin mituutin päästä ja tarkistivat henkilöllisyyden ja tilauksen.
N. 5 min kesti että ko. sivuilla oli koodi, jonka sitten laitettiin pleikkariin.
Nyt siis lataa peliä wild arms ja wild arms 2 :D

(Kiitos vielä kun opastitte, ps3 tuli eilen ja nämä pelit oli saatava siihen).
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

okei... :p siis toimiiko toi osuuspankin electroni tuolla PSN storessa???? ja miten sieltä maksetaan? ku itellä herjaa koko ajan, vaikka kaikki oli oikein

E: nyt tul The Credit card information cannot be updated
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Minulla ainakin on osuuspankin electroni toiminut pitkän aikaa tuolla.
Eihän se maksaminen sen kummempaa ole kuin, että tiedot sisään ja ostoksille.

Mitähän se mahdollisesti herjaa?

E: Käväseppäs webber lukemassa tuo store faq vielä kertaalleen.. Hyvin vahva aavistus että sieltä löytyy vastaus.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

minä luin sen kertaalleen, mutta en mie saanu kirjattua sitä...

onkohan toi PCGamesypply.com luotettava paikka????

mutta käyköhän sinne Visa electroni??
 
minä luin sen kertaalleen, mutta en mie saanu kirjattua sitä...
Syyt korttitietojen lisäämisen epäonnistumiseen on aika selkeästi FAQissa. Ihan kirjoitusasun perusteella voisin päätellä, että olet alaikäinen. Luepas siis vielä kerran FAQista, miten Store suhtautuu alaikäisen korttilisäilyihin.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Syyt korttitietojen lisäämisen epäonnistumiseen on aika selkeästi FAQissa. Ihan kirjoitusasun perusteella voisin päätellä, että olet alaikäinen. Luepas siis vielä kerran FAQista, miten Store suhtautuu alaikäisen korttilisäilyihin.

hmmm... vai että semmosta, kyllä multa koneelta löytyy Subi acco, mutta sillä ei tule pelailtua :D siellä se on toimettomana... eipä siinä sitten mitään, etsitään oma keino
"Näissä tapauksissa korttiongelmat ovat oma murheesi."
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

eipä siinä sitten mitään, etsitään oma keino
Kaikista yksinkertaisin keino on ostaa PSN-maksukortteja.

PS. Voisitko panostaa viestiesi kirjoitusasuun? On sen verran kauheaa luettavaa.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Siitä on nyt puolitoista vuotta kun Sammon Visa Electronini lakkasi toimimasta Storesta. Olen aina satunnaisesti yrittänyt etsiä neuvoja, että miksi se herjaa "The Card Information Is Not Valid" tai jotain vastaavaa. Ajattelin, että nyt kaiken huollon ja muun jälkeen, se vihdoinkin toimisi. Mutta ei. Ei millään. Olen laitellut tietojani uudestaan ja uudestaan, muutellut niitä, jättänyt pois ääkköset ja vastaavaa. Ei auta. Ja tämä kortti toimi ennen aivan normaalisti. Ei ollut mitään ongelmia. Sitten yksi kaunis päivä se lakkasi. En muutellut tietojani enkä muuta. Ihmiset ovat sanoneet, että kortti on palautunut joskus ja on onnistunut jälleen maksaminen mutta itselläni näin ei ole käynyt.

Ja nyt alkaa mennä hermo. Olen lukenut kaikki mahdolliset FAQit, olen lueskellut ihmisten postauksia jne. mutta nyt on seinä vastassa. Olen avuton. Kaipaan pikaista apua. Ja olen harkinnut myös prepaid-korttien käyttöä, mutta se jotenkin häiritsee, koska korttini toimi ennen aivan normaalisti. Kiitokset etukäteen ja anteeksi tämä väsynyt paasaamiseni.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Sinuna olisin soittanut pankkiin ja kysynyt missä mättää

On soitettu ja sieltä vastauksena on tullut vain, että eivät tiedä missä mättää. Kortti kuitenkin toimii muuten aivan normaalisti. Ihmettelivät vain kuinka voi yht'äkkiä lakata toimimasta.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Siitä on nyt puolitoista vuotta kun Sammon Visa Electronini lakkasi toimimasta Storesta. Olen aina satunnaisesti yrittänyt etsiä neuvoja, että miksi se herjaa "The Card Information Is Not Valid" tai jotain vastaavaa.
Sanoit lukeneesi FAQejakin, mutta vastaa vielä kerran ihan suoraan:

a) Onko kortillasi käytössä Verified by Visa -palvelu?
b) Oletko alaikäinen?
c) Onko PSN-tunnuksesi tiedoissa oikea syntymäaikasi?
d) Onko PSN-tunnuksesi Master vai Sub Account -tyyppiä?
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Sanoit lukeneesi FAQejakin, mutta vastaa vielä kerran ihan suoraan:

a) Onko kortillasi käytössä Verified by Visa -palvelu?
b) Oletko alaikäinen?
c) Onko PSN-tunnuksesi tiedoissa oikea syntymäaikasi?
d) Onko PSN-tunnuksesi Master vai Sub Account -tyyppiä?

a) On kortillani käytössä Verified by Visa-palvelu. Korttihan on Sammon Visa Electron ja hyvin toimi ennen ja toimii edelleen kaikkialla muualla.
b) En ole alaikäinen.
c) On oikea syntymäaikani.
d) PSN-tunnukseni on Master.

Ja kuten mainitsin aikaisemmin, kortti pelitti ihan hyvin ennen. Se vain lakkasi toimimasta jostain kumman syystä. Netistä kun lueskellut, monilla oli vastaavia ongelmia mutta sitten kortit ovatkin yht'äkkiä alkaneet toimia. Itselläni niin ei ole käynyt.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Netistä kun lueskellut, monilla oli vastaavia ongelmia mutta sitten kortit ovatkin yht'äkkiä alkaneet toimia. Itselläni niin ei ole käynyt.
Tässä se syy on:

Q: Miksen pysty ostamaan/siirtämään rahaa Store-kukkaroon Visa Electronilla?
A: Varmista, ettei Verified by Visa -palvelu ole aktivoituna kortillesi. PlayStation Store ei tue kaikkien pankkien Visa Electron -korttien Verified by Visa -varmistusta, joten sen vuoksi rahansiirto ei onnistu.
Ilmeisesti Sampon kortit ovat nyt sitten liittyneet samaan kerhoon, jossa VbV:llä varustetut Electronit eivät Storessa enää toimi.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Tässä se syy on:


Ilmeisesti Sampon kortit ovat nyt sitten liittyneet samaan kerhoon, jossa VbV:llä varustetut Electronit eivät Storessa enää toimi.

No voihan perskules. :D Kiitoksia tuosta, olen ollut puusilmä. Tuohon tuskin on sitten mitään apukeinoja? :eek:
 
Tuohon tuskin on sitten mitään apukeinoja? :eek:
Jos verkkopankissa ei ole mahdollisuutta ottaa kortilta VbV:tä pois, ei oo mitään tehtävissä. Toisaalta Verkkokaupasta saa 50 euron PSN-prepaideja hintaan 40,40 e, joten ei kortittomuus ole isokaan ongelma.
 
PSN ja luottokortti ongelma ...

terve

Tuossa tuli laitettua luottokortin tiedot PSN:ään ja sen jälkeen huomasin että luottokortti menee vanhaksi lähi aikoina.
Onko mahdollista vaihtaa luottokortin tietoja uuteen mitenkään jos on niin miten ?


Kiitos jo etukäteen .
 
Vastaus: PSN ja luottokortti ongelma ...

terve

Tuossa tuli laitettua luottokortin tiedot PSN:ään ja sen jälkeen huomasin että luottokortti menee vanhaksi lähi aikoina.
Onko mahdollista vaihtaa luottokortin tietoja uuteen mitenkään jos on niin miten ?
Tiedot vaihdetaan ihan samasta paikasta mihin ne alunperin syötitkin.
 
Vastaus: PSN ja luottokortti ongelma ...

Tiedot vaihdetaan ihan samasta paikasta mihin ne alunperin syötitkin.

Kyllä kyllä mutta kun menee PSN:sä kohtaan View Cart ja siellä Add Funds ja Credit Card niin ei löydy kohtaa mistä voisi tietoja muuttaa.
Tuota kautta laitoin kortin tiedot PSN:ään .
 
Ylös Bottom