Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PSN ja luottokortti ongelma ...

Käyttäjätietojen hallinta -> account information -> billing information, sitten naputtelet psn:n salasanan ja sieltä löytyy delete billing information.
 
Visa electron ei toimi

Mistä johtuu etten voi enää maksaa omalla visa electron kortilla ps storessa? joka kerta tulee ilmoitus että kyseinen kortti on käytössä liian monella psn tilillä. ennen olen samalla kortilla maksanu ilman mitään ongelmia.
 
Vastaus: Visa electron ei toimi

Mistä johtuu etten voi enää maksaa omalla visa electron kortilla ps storessa? joka kerta tulee ilmoitus että kyseinen kortti on käytössä liian monella psn tilillä.
Periaatteessa virheilmoituksen perusteella ongelma syy on juuri siinä, mitä se virheilmoitus kertookin. Oletko varma, ettet ole lisännyt korttitietojasi myös jollekin toiselle PSN-tunnukselle jossain vaiheessa? Jos olet, pitää korttitiedot käydä ensin poistamassa siltä toiselta PSN-tunnukselta.

Jos olet täysin varma, ettei korttisi tietoja voi olla millään toisella PSN-tunnuksella, ole yhteydessä viralliseen PlayStation-tukeen.
 
PlayStation Store

Kysympä näin ihan uutena ps3 storen (ja luottokortin) käyttäjänä...
Yritin ostaa lisäsisältöä peliin tuolta visa electronilla, ja aina kassalla tuli ilmoitus ettei korttitiedot täsmää(Tästä olen lukenut täällä jo).
Vaihdoin Mastercard-korttiini ja heti eka kerralla tuote livahti maksettuna kassan ohi(en oikein kerennyt edes huomata missä vaiheessa hyväksyin ostoksen, mikä sinällään on jo aika noloa....). Mutta kun siirryin lataamaan tuotetta huomasin että ko. tuote oli latauslistassani seitsemän kertaa! Eli myös ne kerrat jolloin korttini ei kauppaan kelvannut!
Onko nyt niin että ostin tuolla masterilla saman lisäosan seitsemän kertaa, eli maksan tuotteen x7?
 
Vastaus: PlayStation Store

Onko nyt niin että ostin tuolla masterilla saman lisäosan seitsemän kertaa, eli maksan tuotteen x7?
Käy katsomassa Käyttäjätilin hallinnasta, tarkemmin sanottuna kohdasta Transaction Management -> Transaction History. Näkyykö tuolla useampia korttiveloituksia vai vain yksi? Jos näkyy useita, joudut olemaan yhteydessä nimenomaan Jenkkilän PlayStation-tukeen, koska käsittääkseni Suomen virallinen PS-tuki ei voi auttaa kuin SCEE:n (eli Sony Euroopan osaston) hallinnoiman Storen ongelmatilanteiden kanssa.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Joo tuolla näkyi vain yksi 6.95€ ostos, ja muissa luki; missed charges. Kiitti!
Osaako joku vielä neuvoa miten saisin tuon mw2 lisäkartaston toimimaan?
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Osaako joku vielä neuvoa miten saisin tuon mw2 lisäkartaston toimimaan?
Onhan sinulla nimenomaan jenkkiversio itse Modern Warfare 2 -pelistä? Jenkki-Storesta ostetut lisäosat eivät toimi eurooppalaisen version kanssa ja toisinpäin. Lisätietoa tuotekoodeista ja DLC-yhteensopivuudesta löydät Store-FAQista.

Jos sinulla on Suomesta ostettu euroversio, menivät rahat hukkaan ja joudut ostamaan lisärin suomalaisella PSN-tunnuksella Suomen Storesta.

Update! Äsh, mistähän olen koko US Storen tähän kuvioon keksinyt? :D Enivei, Store-FAQ auttaa. MW2:n kohdalla taisi olla niin, että tarjolla on useita eri tuotekoodeilla olevia versioita, joten lataa se, joka täsmää oman pelisi tuotekoodiin.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

ÖÖ, oonkohan mä nyt ihan pihalla, kun tuolla oli hinnat ihan euroissa?
Mut toi oli hyvä vinkki toi koodi, en tiennyt siitä mitään , otin vaan ekan mikä sattui, nyt on tulossa samalla koodilla kuin pelin kansissa, saa nähdä!
 
jaggi: Euroissa pitääkin olla suomalaisella PSN-tunnuksella. Jostain vain sain päähäni, että olisit asioinut jenkki-Storessa, ja siksi puhuin vähän sekavia. :D
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

No, mä tajuan näistä vehkeistä niin vähän että jos joku neuvoisi että asentaaksesi pelin pitää kiertää talo kolme kertaa konsoli kainalossa, niin olisin jo menossa! :D
Joo, nyt onnistui. Kiitos vinkeistä! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Tulipas tässä sellainen hommeli eteen että tekisi kovasti mieli ostaa tuolta US storesta pelejä. Mutta ei toimi luottokortit mitkään mitkä minulla on, ilmeisesti tullut näitä estoja sitten viime kerran kun on tullut käytyä.
Jotenkas olen yrittänyt metsästää luotettavaa sivua josta ostaa PSN store cardin max 20$ arvoisen. (euroissa jotain 15€? mikä lie kurssi) mutta niin.
Onko kenelläkään kokemuksia mistään näistä netti liikkeistä jotka myyvät US kortteja?
Kun eihän täällä suomessa kukaan niitä myy (vai myykö?) pistäkää viisaammat linkkejä kiitos :) tai ohjatkaa jo postatulle foorumille jossa tästä on puhetta. Itse kun en selaamalla yhtäkkiä löytänyt :P
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Tulipas tässä sellainen hommeli eteen että tekisi kovasti mieli ostaa tuolta US storesta pelejä. Mutta ei toimi luottokortit mitkään mitkä minulla on, ilmeisesti tullut näitä estoja sitten viime kerran kun on tullut käytyä.
Jotenkas olen yrittänyt metsästää luotettavaa sivua josta ostaa PSN store cardin max 20$ arvoisen. (euroissa jotain 15€? mikä lie kurssi) mutta niin.
Onko kenelläkään kokemuksia mistään näistä netti liikkeistä jotka myyvät US kortteja?
Kun eihän täällä suomessa kukaan niitä myy (vai myykö?) pistäkää viisaammat linkkejä kiitos :) tai ohjatkaa jo postatulle foorumille jossa tästä on puhetta. Itse kun en selaamalla yhtäkkiä löytänyt :P

Itse ostin viikko sitten electronicfirst.comista 20$ kortin hintaan 16,99£, joka on vähän alle 21€. Maksoin Paypalilla, joka taitaa olla ainoa mahdollinen maksutapa tuolla, ja koodi tuli parissa minuutissa sähköpostiin. Paikka on auki 09:00am - 01:00am GMT-aikaa, joten osto kannattaa sijoittaa tuolle välille mikäli heti sen haluaa.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Kiitos tiedosta Maseur. Pitääpäs tuolta katsastaa kun saavat varastoon lisää. Kaikista paikoista mitä katsellut niin loppu ovat O.O (50$ kortteja löytyy mutta ei käyttöä itsellä niin paljolle)
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Kiitos tiedosta Maseur. Pitääpäs tuolta katsastaa kun saavat varastoon lisää. Kaikista paikoista mitä katsellut niin loppu ovat O.O (50$ kortteja löytyy mutta ei käyttöä itsellä niin paljolle)

Tällänen sivu löytyy myös Brittien saarilta XboxLiveuk76 - Xbox Live Gold,Microsoft points,Playstation Network,World of Warcraft. Itse olen ostellut tuolta live-aikaa ja pojoja boxille, mutta sieltä saa myös pleikalle raha-koodeja. Siis US, UK ja JP Storeihin.
 
Nyt pitemmän päälle olen itekseni kiroillu kun tuolla storessa ei ole oikein mitään tarjolla ja nythän se valkeni et eri storet eri mestoissa... hölmöltä tuntuu :D

Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Onko viime aikoina ollut ongelmia Nordean Electronin kanssa? Tänään yritin liittää korttini Psn:nään tuloksetta. En siis ole ennen käyttäny maksukortteja tai muutakaan pleikkarin kanssa, mut ko. Electronilla olen maksellut tilauksia Ebayhin Paypalin välityksellä, UK:n peli kauppoihin, on liitettyny Xboxiin jne. eli on nettikäyttö hyväksytty verkkopankin kautta, mutta ei vaan onnistunut sen liittäminen plegen kanssa.

Ilmoittaa "psn credit card information is not valid" tarkastelin tämän moneen kertaan ennen, kaikki tiedot on oikein, yritin ääkkösten kanssa ja ilman ääkkösiä. Yritin melko monta kertaa, mutta ainakaan mitää ilmoitusta lukitsemisesta ei tullut?

Täytyy kai viikonloppuna yritellä vielä uusiksi.. Ainut mikä tulee mieleen, että kortilla ei ole tällä hetkellä rahaa, koska se on vain ja ainoastaan nettitilauksia varten, joten en säilytä siellä rahaa enempää kuin aion käyttää tilauksiin. Voiko tämä vaikuttaa, kun käsittääkseni psn ei tee näitä katevarauksia kuin vasta ensimmäisen tilauksen yhteydessä?

E: Siirsin kortille rahaa ja päätin kokeilla vielä netistä lisätä kortin, niin nyt onnistui. Jos ei ollut tuosta rahasta kiinni, niin en tiedä missä vika oli, mutta toimiipahan nyt.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

E: Siirsin kortille rahaa ja päätin kokeilla vielä netistä lisätä kortin, niin nyt onnistui...
Itse vaihdoin Visa Electronin PSN tilin taakse ja ei onnistunut kun tili oli tyhjä. Siirsin tilille rahaa ja sitten vaihto onnistui. Eli tyhjätaskuja ei siis hyväksytä. ;)
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Onko täällä kukaan tilannut play-asiasta PSN network cardin, itse tilasin USA storeen valuuttaa tuolta ja tilauksessa lukee edelleen order received. Kauan mahtaa kestää että koodi saapuu sähköpostiin?

Edit: koodi saapui seuraavana maanantaina.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom