Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Korttitiedot laitetaan kohdasta Käyttäjätietojen hallinta. PS3™ | Käyttäjätietojen hallintaKyllä kyllä mutta kun menee PSN:sä kohtaan View Cart ja siellä Add Funds ja Credit Card niin ei löydy kohtaa mistä voisi tietoja muuttaa.
Tuota kautta laitoin kortin tiedot PSN:ään .
Periaatteessa virheilmoituksen perusteella ongelma syy on juuri siinä, mitä se virheilmoitus kertookin. Oletko varma, ettet ole lisännyt korttitietojasi myös jollekin toiselle PSN-tunnukselle jossain vaiheessa? Jos olet, pitää korttitiedot käydä ensin poistamassa siltä toiselta PSN-tunnukselta.Mistä johtuu etten voi enää maksaa omalla visa electron kortilla ps storessa? joka kerta tulee ilmoitus että kyseinen kortti on käytössä liian monella psn tilillä.
Käy katsomassa Käyttäjätilin hallinnasta, tarkemmin sanottuna kohdasta Transaction Management -> Transaction History. Näkyykö tuolla useampia korttiveloituksia vai vain yksi? Jos näkyy useita, joudut olemaan yhteydessä nimenomaan Jenkkilän PlayStation-tukeen, koska käsittääkseni Suomen virallinen PS-tuki ei voi auttaa kuin SCEE:n (eli Sony Euroopan osaston) hallinnoiman Storen ongelmatilanteiden kanssa.Onko nyt niin että ostin tuolla masterilla saman lisäosan seitsemän kertaa, eli maksan tuotteen x7?
Onhan sinulla nimenomaan jenkkiversio itse Modern Warfare 2 -pelistä? Jenkki-Storesta ostetut lisäosat eivät toimi eurooppalaisen version kanssa ja toisinpäin. Lisätietoa tuotekoodeista ja DLC-yhteensopivuudesta löydät Store-FAQista.Osaako joku vielä neuvoa miten saisin tuon mw2 lisäkartaston toimimaan?
Tulipas tässä sellainen hommeli eteen että tekisi kovasti mieli ostaa tuolta US storesta pelejä. Mutta ei toimi luottokortit mitkään mitkä minulla on, ilmeisesti tullut näitä estoja sitten viime kerran kun on tullut käytyä.
Jotenkas olen yrittänyt metsästää luotettavaa sivua josta ostaa PSN store cardin max 20$ arvoisen. (euroissa jotain 15€? mikä lie kurssi) mutta niin.
Onko kenelläkään kokemuksia mistään näistä netti liikkeistä jotka myyvät US kortteja?
Kun eihän täällä suomessa kukaan niitä myy (vai myykö?) pistäkää viisaammat linkkejä kiitostai ohjatkaa jo postatulle foorumille jossa tästä on puhetta. Itse kun en selaamalla yhtäkkiä löytänyt
![]()
Kiitos tiedosta Maseur. Pitääpäs tuolta katsastaa kun saavat varastoon lisää. Kaikista paikoista mitä katsellut niin loppu ovat O.O (50$ kortteja löytyy mutta ei käyttöä itsellä niin paljolle)
Itse vaihdoin Visa Electronin PSN tilin taakse ja ei onnistunut kun tili oli tyhjä. Siirsin tilille rahaa ja sitten vaihto onnistui. Eli tyhjätaskuja ei siis hyväksytä.E: Siirsin kortille rahaa ja päätin kokeilla vielä netistä lisätä kortin, niin nyt onnistui...