Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevaan Army of Two peliin peliseuraa..

janijj

Member
Ajattelin nyt jo ruveta kyseleen että löytyisikö tähän tulevaa peliseuraa..
Itse olen tämän jo varannut (sain eurolla :) )
Ajattelin että tämä olis varmaan mukavampi co-oppina pelailla..
Itse olen 24vuotias joulukuussa isäksi tuleva vanhus :)
Pelaan en välttämättä aina joka päivä ehdi mutta jos ehdin niin yleensä 16-19 välisenä aikana ja viikonloppuna ehkä enemmän.. Pelaamiseni on siis lähinnä hauskanpitoa joten en sitä kovin tosissani ota. Kuulun myös Goofy Gamers nimiseen klaaniin..
Harrastuksia on muay thai ja punttisali..
Syy miks kerron itsestäni on se että haen samanhenkistä peliseuraa..
Huumoria pitää pelikaverilta löytyä :)
 
Vastaus: Tulevaan Army of Two peliin peliseuraa..

Joo, tässä olisi pelikaveri. En tiedä milloin tämä peli julkaistaan, mutta olen seurannut sen kehittymistä suurella mielenkiinnolla.

Itse olen tässä kuussa 22 vuotta täyttävä yliopisto-opiskelija. Minäkin harrastan kamppailulajeja. Olen harrastanut eri lajeja erimittaisissa jaksoissa 8-vuotiaasta lähtien. Thaikkua en kyllä vielä ole kerennyt kokeilla. Olen siirtynyt iskulajeista painilajeihin, ja tällä hetkellä pyöriskelen tatameilla brasilialaisen jujutsun merkeissä.

Ei löydy lapsia - olen elämäntapasinkku - mutta tiedän miltä vauvan itku kuulostaa keskellä yötä.

Lähetän sinulle frendikutsun tuota pikaa. Minua kiinnostaa myös Halo 3:n co-op, jos sinulta sellainen peli löytyy.
 
Vastaus: Tulevaan Army of Two peliin peliseuraa..

Bernhardt sanoi:
Joo, tässä olisi pelikaveri. En tiedä milloin tämä peli julkaistaan, mutta olen seurannut sen kehittymistä suurella mielenkiinnolla.

Itse olen tässä kuussa 22 vuotta täyttävä yliopisto-opiskelija. Minäkin harrastan kamppailulajeja. Olen harrastanut eri lajeja erimittaisissa jaksoissa 8-vuotiaasta lähtien. Thaikkua en kyllä vielä ole kerennyt kokeilla. Olen siirtynyt iskulajeista painilajeihin, ja tällä hetkellä pyöriskelen tatameilla brasilialaisen jujutsun merkeissä.

Ei löydy lapsia - olen elämäntapasinkku - mutta tiedän miltä vauvan itku kuulostaa keskellä yötä.

Lähetän sinulle frendikutsun tuota pikaa. Minua kiinnostaa myös Halo 3:n co-op, jos sinulta sellainen peli löytyy.

Täytyykin hyväksiä ystävälistaan... Peli tulee ens kuussa, ite olen sen jo varannut. Vois olla mukava vaikka heti alottaa se co-oppina. Löytyy myös Halo 3
 
Vastaus: Tulevaan Army of Two peliin peliseuraa..

janijj sanoi:
Täytyykin hyväksiä ystävälistaan... Peli tulee ens kuussa, ite olen sen jo varannut. Vois olla mukava vaikka heti alottaa se co-oppina.

Tehdään näin.
 
Vastaus: Tulevaan Army of Two peliin peliseuraa..

Kyllä itse ainakin pelin hankin ja coop seuraa olen silloin vailla.
 
Vastaus: Tulevaan Army of Two peliin peliseuraa..

Tätä peliä minäkin odotan, ja aion kyllä aloittaa tämän co-oppina enkä single playerina. Olen 23v opiskelija.
 
Vastaus: Tulevaan Army of Two peliin peliseuraa..

27 vuotias, koulut käyty ja tällä hetkellä töissä Irlannissa. Itse olen kanssa kiinnostunut kyseisestä pelistä, toivotaan että on hyvä. Lisäilkää jos mahtuu.
Gamertag Gabi1980
 
Vastaus: Tulevaan Army of Two peliin peliseuraa..

Itse pelasin pelin läpi viimeviikolla, mut voi lisäillä liveen kaveriks pelaa tätä peliä siis JyKKemus gamertag
 
Vastaus: Tulevaan Army of Two peliin peliseuraa..

Nostetaanpas tämäkin ketju ylös vaikkei otsikko ihan ajan tasalla olekaan. Tuli sitten tämäkin ostettua myös boxille Discshopin tarjouksen vuoksi. 19,95 ja ilman rahtikuluja kuun loppuun!!

http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=56418&lang=fi&subsite=games&&ref=

Nyt kaikki ostamaan tämä peli ja sitten pelaamaan versusta! Jos olet aikeissa hankkia tämä boxille tai jo omistat ja versustelut kiinnostaisi niin lisää Kain FIN kaverilistaan ja versustellaan kun ehitään. Juurikin tähän versuspeliin on niin hankalaa löytää pelaajia nykyään vaikka todella hauskaa sekin on.
 
Vastaus: Tulevaan Army of Two peliin peliseuraa..

No höh! Eikö tämä peli herätä lainkaan kenenkään mielenkiintoa enää? :)
 
Vastaus: Tulevaan Army of Two peliin peliseuraa..

No höh! Eikö tämä peli herätä lainkaan kenenkään mielenkiintoa enää? :)


Khyl, lisäosat ladattu aika päivät sitten ja on pelaamatta. Cpu:n kans peli pelattu läpi mut ihmisseurassa olis kiva myös jyrätä. Täytyy vaan pyytää peli takas kaverilta lainasta. Lisäilen Kain sut listalle niin koitetaan saada matsit aikaseks
 
Vastaus: Tulevaan Army of Two peliin peliseuraa..

Khyl, lisäosat ladattu aika päivät sitten ja on pelaamatta. Cpu:n kans peli pelattu läpi mut ihmisseurassa olis kiva myös jyrätä. Täytyy vaan pyytää peli takas kaverilta lainasta. Lisäilen Kain sut listalle niin koitetaan saada matsit aikaseks

Jees! Voisihan tuota joskus versustellakin vaikka tosin huomasin tuossa taannoin kuin pitkästä aikaa pelasin versusta että rupesi ärsyttämään todella pahasti nuo vihollisbotit. Miksi hitossa niitä ei saa kytkettyä pois? Kyllä tämän pelin vahvuutena silti toimii tuo lähes jumalallisen hauska co-op ryminä :)
 
Ylös Bottom