Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Joululahjaksi vita ja tämäkin on positiivinen. :D

Kieltämättä sekin kävi jo mielessä ja saisi tuosta PS plus -jäsenyydestäkin enemmän irti. :cool:

Laitoin nyt vielä kuitenki meiliä PS tukeen jos vaikka saisi tilanteen korjattua. Tuskin läpi menee kun oma moka kumminki kyseessä. :(
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Juuri nyt laittaa pikkaisen ketuttamaan Nelosen kovasti hypettämä Ruutu+sport -palvelu. Muutama viikko sitten erehdyin sen tilaamaan ja tänään yritän kolmatta kertaa tiirata lätkämatsia palvelun välityksellä. Ennen tätä iltaa olin saanut matsin näkymään 1/2 kertaa. Nyt herjaa vain, että "Video ei ole tällä hetkellä katseltavissa". 30€/kk tästä roskasta. VMP! :mad:

E: No nyt toimii, mutta onhan se silti paska palvelu. Missasin ekan maalinkin piru vie.
 
Kieltämättä sekin kävi jo mielessä ja saisi tuosta PS plus -jäsenyydestäkin enemmän irti. :cool:

Laitoin nyt vielä kuitenki meiliä PS tukeen jos vaikka saisi tilanteen korjattua. Tuskin läpi menee kun oma moka kumminki kyseessä. :(

Miten kävi? Eihän näissä koskaan tiedä, että kuinka kiltti asiakaspalvelija siellä on toisessa päässä. :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tänään sitten nukkui pois meidän 15-vuotias koiravanhus, Nalle. 16 vuotta olisi tullut täyteen Tapaninpäivänä. Hirveä tunne huomata, että se sama karvakuono, joka 16 vuoden ajan on seurannut meidän perheen jokaisen lapsen kasvamista pikkunappulasta (nuoriksi) aikuisiksi, ei enää olekaan vastassa kotona tai pyytämässä lenkille. :( Itse olin viiden vanha, kun Nalle meidän perheeseen liittyi iloa tuomaan. Paljon on tullut koettua yhdessä. Kynttilä palaa ulkona. Elämäni paskin päivä. :(
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Toi on kyllä todella ikävä tunne. Itse olin myös 5vanha kun koirat meille tuli. Molemmat eli 16 vuotiaaksi (toinen kun kuoli, niin toinen lopetettiin samalla kun oli niin huonona). Kesti kyllä todella kauan päästä yli siitä, varsinkin kun en ollut kokenut edes kenenkään sukulaisen kuolemaa edes.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Voimia!

Lemmikeiksihän nuo hommataan, mutta perhana, kyllä ne aina perheenjäseniksi kasvavat.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nyt alkaa mennä hermot tähän nokian luuriin. Yritin musiikkia lisätä sinne, mutta ei kaikki suostunut siirtymään, vaan kone sano että muisti täynnä vaikka kännykkä sano että vielä 500MB tyhjää. Nyt sitte musiikkisoittimella päivitin ne kappaleet ja kuulema 662 uutta kappaletta :D
Nyt on joka kappale siellä suunnilleen neljään kertaan, ei vaan ne uudet, vaan myös ne jotka oli jo valmiiks kännyssä...
Ja nyt nää pitää yksitellen hitaasti poistaa kännykällä, koska kun kännyn heittää koneeseen kiinni, niin ei kyllä näy olevan kuin yhden kerran kaikki biisit...
Ja poistelin sitte kaikki biisit ja pistin uudelleen. No poistetut sitte tietenki meni johonki puhelimen roskakorikansioon, josta niitä ei voi poistaa :confused:

E:Kännykän kautta ne sai poistettua näköjään, ja sitte koneella pistin kaikki uudestaan, mutta ne kaikki biisit sitte yhtäkkiä katos :D Taitaa känny vedellä viimesiään :p

E:Joo no nyt riitti mulle, poistin kaiken ja pistin kaiken uusiks : Jokanen biisi on siellä 7 kertaa :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vuorokauden ollu sähköt pois. Lähdin yhdeltä pois töistä, jotta pääsin lämmittämään kämppää. Nyt alakerrassa 24 astetta ja ylhäällä 22. Pelkällä alakerran saunalla lämmittelin. Jos tarkenis yön. Arvioivat sähköjen palaavan ehkä ma-ti.

Onneksi tunti sitten alkoi 3G pelaamaan.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Menee hermot tähän Soneran Adsl:ään, kun hidastelee ja tulee packet lossia välillä 100% jos ei olisi määräaikainen sopimus voimassa 2014 loppuun asti niin lähtisi kyllä netti vaihtoon. Ei pysty kattomaan edes leffoja Viaplaystä, kun latailee jatkuvasti :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tee vikailmoitus! Mikä siinä on niin vaikeeta? Ei pätkiviä yhteyksiä pidä sietää.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kyllä määriksen pois saa jos ei toimi.

Itse asun alueella johon ei saa kuin riistohinnalla paikalliselta yhtiöltä, joten elän 3G:llä. Et olkaa tyytyväisiä jos edes on vaihtoehtoja
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tee vikailmoitus! Mikä siinä on niin vaikeeta? Ei pätkiviä yhteyksiä pidä sietää.

Olen ilmoitellut jo Soneralle ja onneksi en ole ainut tämän ongelman kanssa, kun näyttäisi olevan enemmänkin porukkaa tuolla soneran foorumeilla joilla on packet lossia.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Olen ilmoitellut jo Soneralle ja onneksi en ole ainut tämän ongelman kanssa, kun näyttäisi olevan enemmänkin porukkaa tuolla soneran foorumeilla joilla on packet lossia.

Ilmoitellut?
Oletko tehnyt virallista vikailmoitusta? Silloin niiden on pakko tutkia tarkemmin ja korjata.
Lisäksi vaadit hyvitystä ajalta jolloin linjat pätkii.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ilmoitellut?
Oletko tehnyt virallista vikailmoitusta? Silloin niiden on pakko tutkia tarkemmin ja korjata.
Lisäksi vaadit hyvitystä ajalta jolloin linjat pätkii.

Olen tehnyt vikailmoituksen.

edit: Nyt tuntuisi taas toimivan normaalisti :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nyt alkaa jo ärsyttää sen verran, että avautuminen on paikallaan. Kyse on näistä edellisen sukupolven konsoleista nimeltään Xbox360 ja PS3. Miksi *elvetissä PS3:n täytyy päästää niin kovaääninen piippaus käynnistäessä? Ja Boxin levyn vaihtopiippaus. Mikä hemmetin järki ja tarkoitus siinäkin piilee? Toivottavasti näistä on nextgenillä päästy eroon.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Montakohan päivää siitä on? Joku 7-9 päivää sitten Spotify avautui ilmaiseksi myös mobiililaitteille. En ollut tätä huomannut ja eilen päätinkin ladata puhelimeeni Spotify - sovelluksen. Kyseessä on siis WINDOWS V*TUN PUHELIN! Juu siis ilman muuta Andoid ja Apple käyttäjät saavat ilmaisen Spotifyn, mutta meidän ikionnellisten wp-käyttäjien pitää edelleen maksaa se 10€/kk että puhelimesta voi kuunnella musaa Spotify-sovelluksella. Haistakaa Spotify ja Microsoft molemmat pitkä *****!"#¤ (tai kuka ikinä onkaan vastuussa tästä surkeasta windows puhelin tuesta). Kunhan saan rahaa iPhoneen niin tää sontaläjä lentää seinään niiiiiiin kovaa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nyt alkaa jo ärsyttää sen verran, että avautuminen on paikallaan. Kyse on näistä edellisen sukupolven konsoleista nimeltään Xbox360 ja PS3. Miksi *elvetissä PS3:n täytyy päästää niin kovaääninen piippaus käynnistäessä? Ja Boxin levyn vaihtopiippaus. Mikä hemmetin järki ja tarkoitus siinäkin piilee? Toivottavasti näistä on nextgenillä päästy eroon.

Valitettavasti molemmat konsolit piippailevat edelleen.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kunhan saan rahaa iPhoneen niin tää sontaläjä lentää seinään niiiiiiin kovaa.

Eli sulla on fyrkkaa 700€ puhelimeen, muttei 10€ kuussa spotify:hyn? Ja sitä paitsi ilmainen spotify mobiililaitteille on kutakuinkin sama kuin nokian mix radio. Soittolistoja saa kuultavaksi, mainosten kera. Paitsi että mix radiossa ei ole mainoksia.
 
Ylös Bottom