Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ihan hyvä idea. Kyllä täällä aina joku kuuntelee.

hyvä koska tää on vaan niin iso ja raskas juttu mulle...

kokoajan vaan mielessä syytän itseäni tästä koska tiedän sen että tämä homma kaatu juuri siihen että en vaan osannut arvostaa sitä mitä mulla oli...Ja se vaivaa ja syö mua sisältä erittäin paljon.

esimerkiksi se muisto sattuu paljon kun exä sano mulle että"ruvetaan käymään kerran kk "treffeillä""...mä kyllä innostuin asiasta, mutta arvatkaa meninkö kertaakaan viemään sen treffeille?...NO EN, ne jokaperjantain kaljat ja kaverit oli kiinnostavempaa.

Mä tiedän että noita ei päässä kannata ruveta miettimään...

Oma ketutusaiheeni ei niin kovin vakava ole näihin aiempiin, joten voimia kaikille vaikeimpien asioiden kanssa painiville!

Itse ketutukseen. Tilasin eri paikoista sunnuntaina uuden tietokoneen osia ja pitkään näytti siltä, että tällä viikolla pääsisi konetta kasaamaan. Mutta, tänään tuli Systemastorelta ilmoitus, että paketti (näytönohjain Radeon R9 280x) ja prosessori (intel i5-4670k) olisi noudettavissa. Onnessani lähdin postia noutamaan. Kotona avattuani paketin huomaan, että ei tässä mitään prosessoria kyllä ole mukana, vaan sen tilalla on jokin XFX 650W virtalähde (jota en siis tosiaan ole tilannut). Kuiteissa ja paketin kyljessä olevassa lapussa lukee, että pitäisi olla prossu ja näyttis, mutta toinen ei nyt täsmännyt. Näyttis oli oikea. No, huomenna sitten soittoa puljulle ja toivottavasti tästä nyt selviäsi mahdollisimman kivuttomasti ja sen prossun saisi nopeasti. Siitä kumminkin on jo maksettu. :mad:

Tämä selvisi nopeasti asiakaspalvelun kautta. Jaa miten? No prosessorin laaatikko oli pakattu tuon virtalähteen laatikon sisälle. :D Kuulemma tekevät välillä noin, että pakkaavat pieniä laatikoita muiden osien tyhjiin laatikoihin.

Tämä selvisi nopeasti asiakaspalvelun kautta. Jaa miten? No prosessorin laaatikko oli pakattu tuon virtalähteen laatikon sisälle. :D Kuulemma tekevät välillä noin, että pakkaavat pieniä laatikoita muiden osien tyhjiin laatikoihin.
Ahaha :D
Kyl ois ottanu päähän jos oisit jo pistäny sen menemään systemalle takasin :D

kaikenlisäksi exä on ruvennut haakee multa huomiota...

en vaan tajua. mulle se on kylmä kun mä haen sitä huomiota, silti se ite hakee mullta sitä huomiota...tulee esittelee uusia vaatteita ja muita ostoksiaan...tulee välillä kattoo mitä teen koneella ja sitä rataa...

Olen ihmetellyt kun rahaa ei juuri säästöön jää, mutta tänään se selvis. Emäntä hoitaa aina kaikki laskut, mutta nyt se on reissussa ni nakki napsahti mulle, ilman että se on valvomassa.

Eri firmoista todella monta osamaksulaskua (lähinnä lastenvaatteita ostellu, mut silti). Pienimmät 40e ja isoimmat jo muutama satasta. Näistäkin puolessa maksumuistutuslappuja.

Eipä talous noihin vielä kaadu ja maksettua saadaan, mut millä totakin sit vahtii, ettei jatkossa ostelis ja lopettais ton touhun..pienen saarnan pidin ja myönsi et överiksi mennyt, mutta silti..päähän ottaa ja kovasti.

Olen ihmetellyt kun rahaa ei juuri säästöön jää, mutta tänään se selvis. Emäntä hoitaa aina kaikki laskut, mutta nyt se on reissussa ni nakki napsahti mulle, ilman että se on valvomassa.

Eri firmoista todella monta osamaksulaskua (lähinnä lastenvaatteita ostellu, mut silti). Pienimmät 40e ja isoimmat jo muutama satasta. Näistäkin puolessa maksumuistutuslappuja.

Eipä talous noihin vielä kaadu ja maksettua saadaan, mut millä totakin sit vahtii, ettei jatkossa ostelis ja lopettais ton touhun..pienen saarnan pidin ja myönsi et överiksi mennyt, mutta silti..päähän ottaa ja kovasti.

Heh, mutta hei - onneksi ne on kuitenkin lastenvaatteita jne... ihan toista olisi, jos ne rahat menisi erilaisiin pelikonsoleihin ja sellasiin enemmän itsekkäisiin tarkoituksiin... Itsellä menee harmittavasti jonkin verran hetken mielijohteisiin (älykellot ja pelikoneet...) Tälläinen mielenheikkous harmittaa joskus itseä kyllä kovasti!

Tätä ketjua nyt muutaman kuukauden seuranneena ja ihmisten ketutuksia lukeneena alkaa vaikuttaa siltä, ettei naisista ole kuin haittaa! ^^ :D Taitaa pitää se vanha sananlasku paikkaansa, että ilman ei voi elää, mutta naisten kanssakaan ei pidemmän päälle hyvin mene :D Tällainen välikevennyksen poikanen tähän ketutusten väliin vain...

Nyt olen kolme päivää yrittänyt saada pesukonetta toimimaan, veden oton liitokset kusee, väärän kokoista liitintä ja sitten kun on sovitin niin sen kanssa ei mahdu hana avautumaan jne.
Sitten tippui n.4L mehukannu lattialle, sen tulvan kuivaamiseen meni sitten kaikki pyyhkeet, joten täs varmaan pitää käydä ostaa saavi että saa ne pestyä ja kun käy itten suihkussa niin eiköhän tuuli kuivaa tms..

Eilen kuoli penskan lemmikki.
Tänään piti sitten tuota piristää joten kävin vuokraamassa pari leffaa. Pleikan br-lukupää kuoli täysin varoittamatta.
Mieli tekis ostaa PS4 vaikkei siihen oliskaan varaa, mutta on kasa PS3 levy pelejä pelaamatta ja uus slimmi mahtuis paremmin budjettiin.

Heh, mutta hei - onneksi ne on kuitenkin lastenvaatteita jne... ihan toista olisi, jos ne rahat menisi erilaisiin pelikonsoleihin ja sellasiin enemmän itsekkäisiin tarkoituksiin... Itsellä menee harmittavasti jonkin verran hetken mielijohteisiin (älykellot ja pelikoneet...) Tälläinen mielenheikkous harmittaa joskus itseä kyllä kovasti!

Eipä vain ole niissäkään pointtia, kun voisi myydä kaiken pois ja ensiviikon postin mukana tulis kummallekin lapselle täyskerrasto taas. Eikä siinä, ostelenhan itsekin pelejä, mutta visalla. Jos limiittiä ei ole, odotan kunnes saan vanhat maksettua pois. Nyt kun on mennyt niin, että ottanut osamaksulla eroipaikoista. Seuraavassa kuussa pari jostain muualta jne. Et nyt tälleen puolessavälissä vuotta kun maksatkin 30-40e, mutta 10-15 paikkaan niin se summa alkaa olemaan sitä luokkaa, että alkaa rahat loppumaan jos meno jatkuu.

Lol, kuulin että ex ja duunikaveri/"kaveri" alkanu tapailemaan :D Ei vaan ollu kummallakaan munaa kertoa siitä mulle!

Kyllä mun mielestä ois aika asiallista kertoa jos alat tapailemaan exän kaveria. Lähtökohtaisesti niitä ei tapailla ollenkaan, mutta jos tapaillaan niin kyllä siitä pitäis kertoa, vaikka se varsinaisesti ei kuulukaan sille.

Toisaalta, asian ei pitäisi sinulle kuuluakaan. Anna asian olla.
Lähtökohtaisesti olen samaa mieltä Leben kanssa. Kyseessä on kuitenkin vain duunikaveri eikä esim. perheenjäsen tai paras ystävä, keiltä odottaisin pientä varoitusta.

Lähtökohtaisesti olen samaa mieltä Leben kanssa. Kyseessä on kuitenkin vain duunikaveri eikä esim. perheenjäsen tai paras ystävä, keiltä odottaisin pientä varoitusta.

No ainoo "huoli" tässä oli se että onko toi juttu alkanu jo sillon ku oltiin vielä yhessä! Koska tollanen jos olis käyny niin se kävis jo kunnian päälle ja kävisin ihan surutta läppäsee nenään! Mutta kovasti vakuutti et alko vasta eron jälkee!
Ja ollaan edelleen kavereita tän jätkän kanssa :) Lähinnä teki palveluksen mulle. Enpähän enää ajattele et mitä jos vielä...

No ainoo "huoli" tässä oli se että onko toi juttu alkanu jo sillon ku oltiin vielä yhessä! Koska tollanen jos olis käyny niin se kävis jo kunnian päälle ja kävisin ihan surutta läppäsee nenään! Mutta kovasti vakuutti et alko vasta eron jälkee!
Näillä asioilla ei ole enää mitään väliä. Asiaan ei kannata turhaan käyttää voimia.

Ylös Bottom