Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Asiakas lähetti juuri kuvia. Ne oli nimetty valmiiksi loogisesti kuva_01, kuva_02, kuva_03, kuva_04.
Asiakkaan viestissä oli erillinen liitetiedosto, jossa ohjeet. Laita kuvat järjestyksessä kuva_01, kuva_04, kuva_02, kuva_03.
Se on se ATK-ongelma, joka haukkaa kolmatta tuntia tehokasta työaikaa.. :D

Alkaa tuo BF4 jo pikkuhiljaa ketuttamaan, konsoli tuskin tykkää siitä, että tilttaa totaalisesti kesken pelin.
Joka kerta pyytää rakentelemaan tietokannan uusiksi ja sitä ennen lähettämään vikailmoituksen Sonylle.

Mitenhän lie, lukeeko joku ne jossain päin maailmaa?
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kello herättää 4h päästä töihin ja en oo ees kotona vielä. Kotona auton tyhjennys vielä. On kyllä taas turhan rankka päivä ollu.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

1.5kk erosta ja nyt uutta takapakkia pukkaa ja ketutusta.

Oon viimein päässy tunteistani joten kuten normaaliin arkeen. Ei exän tekemiset ja menot enää hetkauta tai edes kiinnosta, haluaisin keskittyä täysillä pienen pojan hyvinvointiin.

Eilen sain sitten tietää että exä olisi suunnittelemassa muuttoa Poriin (matkaa varmaan joku 500km meiltä) jonkin nettitutun luokse. Nettitutun, jonka on kerran tavannu livenä yhteisen hotelliyön tiimoilta n. viikko sitten. Aikoo viiä pojan mennessään. Nyt jo olen joustanut huoltajuusasioissa ja suostunut olemaan ns. viikonloppu isä sillä ehdolla että näen poikaani arkisin päiväsaikaan niin paljon kuin haluan ettei poika vieraannu minusta.

Nyt herää kysymys että mitä helevettiä exä ajattelee tilanteessa jos vie pojan mun luota toiselle puolelle Suomea? Onko sillä ees laillista oikeutta tehdä niin? Viedä nyt poika pois turvallisesta ympäristöstä keskelle isoa kaupunkia jossa ei ketään sukulaisia tai muutakaan, ja ennen kaikkea kauas isästään. Miten itsekäs voi ihminen olla? Sairas se ainakin on, ei muuta.

Koko tämän 1.5 kk oon ottanu asian puheeksi mm. perheneuvolassa että nämä exän miesseikkailut netissä tulee vaikuttamaan poikaan ja se pelottaa mua. Sain lähinnä syyt niskoilleni että puutun exän asioihin ja että ei ne vaikuta poikaan kun ei kerta niitä miehiä livenä näe. Mites nyt sitte? Huomenna seuraava aika perheneuvolaan niin katellaan joko mieli sielläkin muuttuu.

Exä teki minusta mm. rikosilmoituksen vainoamisesta 2 viikkoa sitten kun oon eron jälkeen tekstaillu turhanki paljon.

Miten käytännössä voin olla lapselleni isänä tai isäkuvana jos en poikaa ikinä näe? Ja kaiken huippu on se että tämä exän uusi mies on VARATTU ja nyt jo suunnittelevat yhteenmuuttoa. Ei haloo.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kannattaa ainakin lakimieheen tai vastaavaan ottaa yhteyttä tuon huoltajuusasian tiimoilta ^^ Jos on tapaamisoikeus ja yhteishuoltajuus olemassa, niin ei lain mukaan ihan noin vaan pitäisi olla mahdollista muuttaa toiselle puolelle maata. Itse en ole mikään lainoppinut, mutta käsitykseni mukaan tuossa pitäisi olla jotain rajoituksia ja isälläkin oikeuksia. Varsinkin, jos ei ole mitään "saat tavata poikaasi joka toinen viikonloppu"-kirjallista järjestelyä oikeuden kautta tehty.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kannattaa ainakin lakimieheen tai vastaavaan ottaa yhteyttä tuon huoltajuusasian tiimoilta ^^ Jos on tapaamisoikeus ja yhteishuoltajuus olemassa, niin ei lain mukaan ihan noin vaan pitäisi olla mahdollista muuttaa toiselle puolelle maata. Itse en ole mikään lainoppinut, mutta käsitykseni mukaan tuossa pitäisi olla jotain rajoituksia ja isälläkin oikeuksia. Varsinkin, jos ei ole mitään "saat tavata poikaasi joka toinen viikonloppu"-kirjallista järjestelyä oikeuden kautta tehty.

Ei ole vielä mitään mustaavalkoisella, lastenvalvojalle aika on viikon päästä ja siellä sorvataan paperille kaikki tapaamisasiat. Yhteishuoltajuutta toki ollaan etiäpäin viemässä, mutta tämä mun vainoamissyyte ja muu paska on ollu aika iso kivi mun kengissä näissä huoltajuusasioissa. Exä, hänen sukunsa ja sosiaalityöntekijät kaikki pitää mua tällä hetkellä täytenä sekona joka ei pysty huolehtimaan lapsesta ja en oo kuulemma tasapainossa. Eli hyvältä ei näytä jos pitää huoltajuusasioista lähteä käräjöimään.

Totta kai oon tunteitteni kanssa ollut sekaisin kun ero täytenä yllätyksenä tuli, mutta mitenkään epätasapainoinen en ole tai muutenkaan ollut vaaraksi kenellekkään ja oon eronkin keskellä hoitanu lapseni malliikkaasti ja käyny töissä ym. Tämä tässä just ärsyttää kun joudun suotta kärsimään.

Ensin petetään, sitten jätetään, poljetaan isänä oleminen maanrakoon haukkumalla epätasapainoiseksi enkä oo soveltuva lapsen hoitajaksi, tehdään rikosilmoitus ja nyt ollaan viemässä poika huitsinnevadaan mun luota. Onko tässä ihmekkään jos pää kohta oikeesti hajoaa tähän touhuun? Yritä nyt tässä päästä eteenpäin.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tuollainen häiriköintisyyte on tietysti vakava asia, mutta uskoisin, että siitäkin virkavallan kanssa selviää, kun asian selittää ja käy läpi. Jos huoltajuuskiista menee ihan oikeuteen asti, niin kannattaa tietysti harkita sitäkin, että ottaa nuo ex-emännän pettämisasiat ja muut esille, vaikka tuollaisten asioiden ja haavojen auki repiminen varmasti ikävää onkin ja ottaa koville. Kun selvästi tunnut lapsestasi välittävän, häntä rakastavan ja näin, niin kannattaa tuo huoltajuusasia hoitaa kerralla ja tuoda esiin kaikki tapahtumat. Varsinkin, jos ex-emäntäsi on jo tuollaisia häiriköintisyytöksiä laittanut vireille. Ikävän usein tällaisissa huoltajuuskiistoissa tuntuu esivallan sympatia olevan äidin puolella, biologisista ja muista syistä, mutta kannattaa kuitenkin taistella niistä omistakin vanhemman oikeuksista ja että saa omaa lastaan tavata ja olla osa kasvatusta ja hänen elämäänsä. Lopulta lapsi on kuitenkin teidän molempien ja hänessä on "yhtä paljon" teitä molempia. Voimia sinne!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tää on just tätä mustamaalausta. Oon ollu pojalle aina hyvä ja huolehtiva isä, nyt eron jälkeen kaikille tullut jokin "ahaa" -elämys että oon koko 8 vuotta kun yhdessä oltiin niin ollut epätasapainoinen ja pojalle (nyt 2.5v) koko ajan ollut huono isä, lapsi mm. pelkää mua eikä halua nähdä mua ym. paskaa. Ei näistä kukaan huolehtinu sillo ku yhdessä oltiin.

EDIT. poistin osan viestistä kun en jaksa asiaa netissä puida .. *ituttaa vaan.

Kiitos kannustuksesta.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Varvas murtunut joten jää kesätyöt suureksi osaksi välii. Sapettaa aika pirusti, mutta ei tälle mitään voi. Ainakin saa katella nuo MM-Skabat rauhassa :).
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

olin tossa 2kk sitten yhellä kaverilla jonka olen tuntenut n.vuoden(pelattiin samaa peliä samassa klaanissa). lainasin siltä 50e silloin...noh tässä välissä on nyt ollut kaiken näköstä eroa yms yms joten unohdin sen 50e kokonaan. viime viikolla se sitten soitti ja uhkaili ihan toden teolla siitä 50e:stä...

olen sille selvittänyt että mun tilanne on tämmönen ja että unohdin koko jutun...ja maksan tietenkin kun rahaa tulee, tämä ei tunnu menevän kaaliin vaan uhkailu jatkuu

tällä "kaverilla" on huume tausta ja muuta paskaa. en mä tätä rupea pelkäämään,mutta ärsyttää kun tommosta ruvetaan mulle tekemään. ihan kun mulla ei olisi muutakin ajateltavaa

ei ne mun osotetta tiedä eikä ne sitä mistään saa kun mun osote on ollu jo vuoden salainen
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ei kannata pelätä, ihmisiä ne on niinku kaikki muutkin!

Naiset ketuttaa niinkuin aina. Kaverin puolesta mikä on varattu, ja toinen nainen hiillostaa koko ajan. Onneksi kuulin siitä ja pidin noin tunnin "saarnan" ja kenenkään parisuhde ei mennyt poikki. Tietysti eniten ketuttaa että oman naisen kanssa on niin hiljaista makkarissa. Sitä sitten itse MIETTII kaikenlaisia syitä sille. Kuitenkin 8 vuotta takana ja 2 lasta.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

olen sille selvittänyt että mun tilanne on tämmönen ja että unohdin koko jutun...ja maksan tietenkin kun rahaa tulee, tämä ei tunnu menevän kaaliin vaan uhkailu jatkuu

tällä "kaverilla" on huume tausta ja muuta paskaa. en mä tätä rupea pelkäämään,mutta ärsyttää kun tommosta ruvetaan mulle tekemään. ihan kun mulla ei olisi muutakin ajateltavaa

Tollaset pirinistit on ärsyttäviä kyllä. Heität sille sen 50e ja katkaiset välit. Ja noilla taustoila kannattais ennemmin olla ihan hiljaa ettei käry käy. :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Outlast.. Voin lähes sanoa vihaavani jo koko peliä sysipaskan tallennus systeemin takia, mutta silti aina vaan ja uudestaan on pakko yrittää. Ja vihata taas lisää.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

eroahdistus....

Sen siteen katkaisu tohon naiseen ahistaa ihan liikaa.lääkkeitä olen vetänyt kun karkkia,eikä mitään vaikutusta...

Sekin vielä ahistaa kun ahistaa sairaasti eikä sitä pääse karkuun....

Mitäköhän mä oikeen teen tän elämäni kanssa
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

eroahdistus....

Sen siteen katkaisu tohon naiseen ahistaa ihan liikaa.lääkkeitä olen vetänyt kun karkkia,eikä mitään vaikutusta...

Sekin vielä ahistaa kun ahistaa sairaasti eikä sitä pääse karkuun....

Mitäköhän mä oikeen teen tän elämäni kanssa

Annat aikaa asialle ja yrität oikeesti keksiä muuta tekemistä ja viedä ajatukset pois exästä. Tiiän tilanteen, itse olen vielä myös samassa, erosta 2 kk ja vieläkin päivittäin mietin tilannetta ja vituttaa enemmän ja vähemmän joka päivä, mutta silti ei auta kuin mennä eteenpäin. Mitä nopeammin sen ajatuksen sisäistää niin sen helpommin pääsee uuteen alkuun. Ja tosiaan ahdistaa saa ja paska mieli saa olla, se on ihan normaalia. Älä kuitenkaan vajoa liikaa huonoihin fiiliksiin ja esimerkiksi anna tunteiden vaikuttaa tekoihin liikaa. Mulla kävi välillä niin ja kaivoin itselleni isompaa kuoppaa koko ajan.

Tsemppiä ja valoisampia ajatuksia elämääsi! Ootko käyny juttelemassa jolleki ammattihenkilölle? Se auttoi minua. Suosittelen.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

mua vähän pelottaa se että jos meneekin niin että asaan ajan kulumaan jopa vuodeksi ja sitten vuoden päästä huomaankin että en ole surrut koko asiaa ja rupeen sitten suremaan...


tai sitten vaan mietin liikaa
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

mua vähän pelottaa se että jos meneekin niin että asaan ajan kulumaan jopa vuodeksi ja sitten vuoden päästä huomaankin että en ole surrut koko asiaa ja rupeen sitten suremaan...


tai sitten vaan mietin liikaa
Sä mietit vaan liikaa. Suret nyt vaan rauhassa oman aikasi, mutta yritä keksiä jotain tekemistä. Hanki joku alkoholiton harrastus, alat vaikka kasvattaa kunnolla lihasmassaa tai tekemään kunnon pyörälenkkejä, tai vaikka musisoimaan. Pääasia, ettet kyyhötä yksin himassa ja paisuttele asiaa päässäsi yksin.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

mua vähän pelottaa se että jos meneekin niin että asaan ajan kulumaan jopa vuodeksi ja sitten vuoden päästä huomaankin että en ole surrut koko asiaa ja rupeen sitten suremaan...


tai sitten vaan mietin liikaa

Jos vuodeksi saisit ajatuksen pois niin se on jo paljon se. Ja vaikka se tulisi sitten vuoden päästä takaisin niin ei varmasti tunnu enää niin pahalta kuin nyt. Vuosi on kuitenkin niin pitkä aika. Alota joku liikuntaharrastus, ite aloitin lenkkeilyn ja kahvakuulalla treenailun niin kyllä saapi pahimmat turhautumiset purettua hyvin. Lisäks alotin remontin joka kyllä välillä vituttaa enemmän ku ero mutta pääasia että välillä vitutuksen aihe ees vaihtelee :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Sä mietit vaan liikaa. Suret nyt vaan rauhassa oman aikasi, mutta yritä keksiä jotain tekemistä. Hanki joku alkoholiton harrastus, alat vaikka kasvattaa kunnolla lihasmassaa tai tekemään kunnon pyörälenkkejä, tai vaikka musisoimaan. Pääasia, ettet kyyhötä yksin himassa ja paisuttele asiaa päässäsi yksin.


Komppaan Lebeä. Joskus 5 vuotta sitten tuli koettua itse rankka ero ja tuntui, että koko maailma kaatui päälle. Aloitin tuolloin salilla käymisen ja tuli reenattua itsensä sellaiseen kuntoon, että sen myötä myös kadonnut itsetunto palasi osittain. Naisetkin tietty alkoivat kiinnittää paljon enemmän huomiota kuin aiemmin 20 kiloa lihavampana. Liikuntaa ja kavereita! Jos ryypätä pitää, niin tee se seurassa ja siten, ettei tarvitse seuraavana päivänä yksin potea krapulaa/ahdistusta!
 
Ylös Bottom