Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jooseppi sanoi:Eli yleisön pyynnöstä perustetaan tämä ketju.
Oma ongelmani onRundas. Vieläkään en ole keksinyt kuinka selvitä siitä kohden missä rundas rupeaa pyörittämään suurta jääpalaa. Aina tulee itselle damagea vaikka kuinka yritän väistää. Onko tähän joku helpottava kikka?
Joro sanoi:Jeps, eli itellä on vaan pieni tyhmä kontrolli ongelma. Tossa kun aikasemmin Ghorin pieksin ja sain plasma cannonin, tuli vaan ohjeet näpytettyä nopeeta ohi. Aloin nyt miettimään että miten cannoneita voi vaihtaa? Olisi mukava välillä energy cannonilla keräillä chargella tavaroita ympäriltään.
karkuu sanoi:Temple of Bryyo huoneessa tulee kokoajan lentäviä vihollisia lisää sitämukkaan kun niitä ehtii ampua. Mitä siinä pitäisi tehdä, että pääsee eteenpäin. Olen juuri tätä ennen saanut alukseen ohjukset.
jos enklanti vähänkään taipuu niinmulla olis pikku ongelma koskienm yhtä kohtaa aika pelin alussa:
eli ku oon just hetki sit laskeutunu sinne toiseen planeettaa ja kävelen johonkin isoon huoneeseen, jossa teloitan ensin kaksi lisko jätkää ja maassa makaa joku tosi iso jätkä, en pääse siitä huoneesta pois koska luultavasti pukuni tai jotain ei ole ns. ajan tasalla. mistä moisen puvun saa vai mitä siellä pitää tehdä?
Jees johan tämä on läpi mutta yks hemmetin missile upgrade jäi noukkimatta! Ei sitten viitsinyt tallentaa viimesen bossin jälkeen. Eli:
Oisko jotain listaa niistä upgradeista mitkä ei tule näkyviin kartalle. Ne kaikki on kerättynä eikä viittis joka paikkaa koluta läpi.
no jos ei taivu kun ite oon täysin samaan paikkaan jämähtänyettä voisko joku selostaa miten sen pääsee yli pitääkö se robotti herättää henkiin????
kiitos sille joka vastaa
mä en löyä sitä käytävää ja kun menee pari askelta eteen päin tulee kuilu miten sen yli pääsee![]()
kun sanoit että sen robotin vois herättää henkiin niin miten se käy?
ok ny mul ois semmonen ongelma pelin kans että kun on siin huonees mis on se joku sateelliitti jonka osaa pystyy vetään sit tulee semmonen aika mitä siin pitää tehä?