Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil: UC - tyranni ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mt
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mt

New Member
Osaako kukaan sanoa jotain keinoa, jolla mansion insidentin viimeisen(?) loppuvastuksen eli Tyrantin saa tapettu? Olen yrittänyt jo n. 20 kertaa.

Vastaus: Resident Evil: UC - tyranni ongelma

Itse itselleni vastaten. Toimikaa!

Näyttäis siltä että tyrannin voittamisen ehdoton edellytys on että peruspyssyn lisäksi sekä konekiväärissä että haulikossa on panoksia. Yritin aluksi pelkällä peruspyssyllä ja konekiväärillä, mutta ei ottanut onnistuakseen. Haulikko on erityisen kätevä kun tyranni ottaa pelaajasta kuristusotteen.

Myös kranaatteja ja kranaatinheitintä kannattaa hyödyntää oikeissa paikoissa, monet pomot saa todella nopeasti hengillä jos onnistuu possauttelemaan kranuja vieressä silloin kun ne ovat haavoittuvassa tilassa.

No olipas ihmeellinen ongelma :) Itsehän kerkesin tuon tappaa silloin kun otti ensimmäisen otteen pelaajasta ja juuri oli joku (varmaan se kopterikuski) huutamassa jotain. Ajattelin että olipas älyttömän helppo bossi :D Normaalilla pelaan, olin vain rynkynkuteja säästellyt pomoa varten..

Eipä mittään. On hyvä peli

Viimeksi muokannut moderaattori:

aika kehno peli... ainoa jossa tuli ongelmia oli viimeinen bossi. 8h ja peli läpi -> peli vaihtoon ja nauramaan pelin seuraavalle omistajalle :D

Niin pomothan tippuvat suht nopeasti kun nakuttaa critical hittejä. Jokaisella pomolla on ne tietyt kohdat joista ottavat hyvää lämää. Tyrannilla melko ilmeisesti se jättimäinen sydän.

Ylös Bottom