Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bilteman langaton medianäppäimistö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja snattu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

snattu

New Member
Onkos kenelläkään kokemuksia tästä Bilteman, todennäköisesti käsittämättömän laadukkaasta, tuotteesta? Kokeilin kyllä hakua, mutta eipä osunut silmään keskustelua.

Katselin tuossa eilen tätä näppistä vähän sillä silmällä, koska lankku on kuitenkin sen 20 euroa Logitechin bluetooth-vekotinta edullisempi, mutta sisältää silti pienen trackballin joka toimii hiirenä, ja kaikenlaista muutakin. Jäi kuitenkin hyllyyn, koska turhahan se on heittää se 35 euroa roskiin jos kyseinen vekotin ei sitten toimi PS3:n kanssa muuta kuin näppiksenä.

USB-donglehan tuossa tosiaan olisi joka tapauksessa pilaamassa pleikkarin linjoja, mutta eikai sitä voi kaikkea saada.

Vastaus: Bilteman langaton medianäppäimistö

Mulla ei toiminut.

Tai no XMB:n puolella se toimi mutta Linuxin puolella donglea piti ottaa irti ja laittaa takaisin jokaisen käynnistyksen jälkeen että lankku heräsi eloon.

Palautin Biltemaan ja ostin Serv-It:stä jonkin nimettömän näppiksen. Siinäkin on trackball mutta se pallo on paljon isompi ja siten tarkempi käyttää (IMO).

Toimii laadukkaasti sekä PS3 että linuxin kanssa. No problemo.

itse asias mulla on ps3:sessa tavallinen usb näppäimistö ja hiiri (mullakii langaton)eli mikä vaa usb ja langaton käy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

No en tiedä.. voi olla ettei "mikä vaan" käykään.. esim vois olla mielenkiintonen testailla esim yhtä Trustin bluetooth-hiirtä, tunnistaako pleikka sen. siinä kun ei ole omaa vastaanotinta, toimii yleismallisilla vastanottimilla.

Mut toisaalta ei koska trustillapa ei paljon mitään tee niin ei houkuttele ostamaan :rolleyes:

Ylös Bottom