Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hitman 5 [PS3 Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snigge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Hitman 5 [PS3 Hype]

Hitto mitä paskaa! Pelitalot vetää kyllä kuluttajia niin silmään ettei mitään järkeä! Sieltä mennään mistä aita on matalin ja kaikkien on helppo lähestyä pelejä, ts. kaikki on ojennettu kultatarjottimella.

Mut miks ne pilaa hyvät pelisarjatkin samalla tuuballa, jättäis kokonaan välistä tai edes julkaisisivat eri nimellä, esim. Shitman! Samapa mulle, peli jää hyllyyn... ja näin varmaan tapahtuu kovin monen muunkin hitman-fanin kohdalla..

Hyvä pojat, tuomitaa koko peli paskaks yhen alle kaks minuuttia kestävän videopätkän takia joka ei edes ole kunnollista pelikuvaa. Uusimmassa edgessä on hitman kannessa ja pitkä juttu pelistä jonka perusteella erittäin vakuuttavaa kamaa ollaan saamassa ja varsinkin glacier 2 engine kuulemma puskee ulos erittäin nättiä kuvaa.

Hitman: Absolution - 17 Minutes of Gameplay Footage [HD][video=youtube;tSbIZwGZyN8]http://www.youtube.com/watch?v=tSbIZwGZyN8[/video]

Hienoltahan tuo video näyttää, mutta koskahan peli nyt on tulossa kauppojen hyllylle? Itse samaa mieltä että vaikka joku video onkin ramboilemista, niin peli kykenee silti tarjoamaan tuon häiriintyneen Hitman ilmapiirin mitä edellisetkin.

Itse olen kyllä "kova hitman fani" ja sanoisin tuon gameplayn perusteella että hyvältä näyttää ja muistuttaa kyllä hitman sarjaa edelleen. Ehkä pieniä assassins creed ja uncharted-tyylisiä ominaisuuksia tullut, tai sitten kuvittelen. Toimintaa ei nyt kyllä mielestäni tuossa liikaa ole, sitäpaitsi ainakin vanhemmatkin hitmanit on voinut pelata räiskimällä läpi jos haluaa.

Vielä sen verran peräänkuulutetaan että sama musta ironinen huumori on tallella:
Kohta jossa 47 katselee poliisien muodostamaa sulkua ja rynnäkkökivääreitä, kävelee aseiden luo ja alkaa syödä donitsia.

Erittäin kiinnostavalta kyllä näytti. Tuo donitsi-kohta oli kyllä hyvä olin ihan varma, että ottaa rynkyt ja rupeaa lahtaamaan(hiukan pelkäsinkin, koska eihän tämä ole hitmanin idea), mutta sitten valitsikin toisin.

Kaikin puolin kyllä oli hyvä video. Ehdottomasti meni odotuslistalle. Tietoa koska tulossa?

Hyvä että joitain miellytti, sillä itseäni rupes lähes itkettämään ton gameplayn aikana. Puolet ajasta 47 kirnusi kyykyssä lipastojen takana hiiviskellen putkea eteenpäin. Ovenpielessä iskee Instinctin päälle, joka "ovelasti" kertoo minne mennä vartijaa piiloon, ja paljastaa samalla vartijoiden reitit. Tätäkö se Hitman nyt sitten on? Mennään kyykyssä näköesteiden takana ja käytetään Eagle Vis... siis Instinct Modea paljastamaan kaiken minkä olisi voinut itse ottaa selville kuten edellisissäkin osissa?

Silti, tästä voi tulla jotain loistavaa, kunhan suurin osa kentistä on edellisosien tapaan isoja sandboxeja ja Instinctiä ei ole välttämätöntä käyttää keksiäkseen ratkaisun ongelmaan. Muuten tämä on minun silmissäni tuhoon tuomittu tekele. Tuossa videossa oleva kenttähän on kai joku alkupään harjoituskenttä, ja harjoituskentät on ollu jokaisessa Hitmanissa putkijuoksuja, joten toivoa ei ole menetetty ainakaan vielä.

Edit: Joo noista musiikeista, hyvin on Jesper Kyd paikattu eli siitä ei huolta ainakaan enää ole.

Hienon näköistä oli, ja musiikitkin kyllä säväyttivät (tuttuun hitman tyyliin). Odotuslistalla on.

Julkaisupäivämääristä löytyi vastikään julkaistu isompi lista ( Big List of Game Release Dates - Games Feature at IGN ). Sieltä sitten katkelmana niille, jotka eivät linkkiä viitsi availla: TBA 2012 – Hitman: Absolution (360, PS3, PC)

Hyvä että joitain miellytti, sillä itseäni rupes lähes itkettämään ton gameplayn aikana. Puolet ajasta 47 kirnusi kyykyssä lipastojen takana hiiviskellen putkea eteenpäin. Ovenpielessä iskee Instinctin päälle, joka "ovelasti" kertoo minne mennä vartijaa piiloon, ja paljastaa samalla vartijoiden reitit. Tätäkö se Hitman nyt sitten on? Mennään kyykyssä näköesteiden takana ja käytetään Eagle Vis... siis Instinct Modea paljastamaan kaiken minkä olisi voinut itse ottaa selville kuten edellisissäkin osissa?

Silti, tästä voi tulla jotain loistavaa, kunhan suurin osa kentistä on edellisosien tapaan isoja sandboxeja ja Instinctiä ei ole välttämätöntä käyttää keksiäkseen ratkaisun ongelmaan. Muuten tämä on minun silmissäni tuhoon tuomittu tekele. Tuossa videossa oleva kenttähän on kai joku alkupään harjoituskenttä, ja harjoituskentät on ollu jokaisessa Hitmanissa putkijuoksuja, joten toivoa ei ole menetetty ainakaan vielä.

Putkijuoksuahan tämä kenttä vaikutti suurimmaksi osaksi olevan, mutta toivotaan tosiaan, että muut kentät ovat sitten perinteisempiä sandboxeja. Kentän alusta ja lopusta päätellen ko. kenttä oli lähinnä pelitapojen ja ominaisuuksien esittelyä (aluksi harjoitellaan kiipeilyä ja neuvotaan piilot jne.)

Ja sitten vaikka tämä instict tulisikin kaikkiin kenttiin, uskon sen olevan sidonnainen pelin vaikeustasoon. Eli varmasti moodi on päällä helpommissa vaikeusasteissa, mutta haastetta haluaville se on karsittu pois.

Ylös Bottom