Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 + HD-Telkkari = häiriöitä kuvassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katalamieli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt pientä tiedustelu: Eli onko omassa telkkarissa vika vai missä, kun olen pelannut peliä Uncharted ja DMC 4 demoa, olen huomannut että sumuiset maisemat tuottavat vaikeuksia tuolle televisiolleni.

Demossa: kun aloitan tuon Executioner tehtävän ja menen siihen ensimmäiselle näköalapaikalle missä näkyy se linna, niin kaikissa kohdissa missä on pilviä/sumua/taivasta niin television ruudun poikki menee vaalean harmaita tai pelkkiä liikkumattomia viivoja.

Uncharted: Pelin loppupuolella kun liikutaan maan alla missä Nathan salakuuntelee Gabriel Romania ja Atoq Navarroa, niin joka puolella missä on sumua/pimeyttä näkyy näitä vaalean harmaita liikkumattomia viivoja. Ne ikään kuin "rikkovat" tuon kuvan pinnan.

Minulla on käytössä tuo "Manga" teema, niin siinäkin on paikoitellen tälläistä viivoitusta. Nuo värit jotenkin oudosti rikkoutuvat ja porrastuvat eli se taustan väriliuku ei ole sulava:confused:.

Televisio on Sony Bravia KDL-32U2520K. HDMI-kaapeli on Sonyn oma.

Kaikki television säädöt on käyty läpi eikä mikään muutu. Ainut jäljellä oleva vaihtoehto vaikuttaisi olevan tuo HDMI-kaapelin vaihtaminen toiseen, josko sitten tilanne korjaantuisi?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 + HD-Telkkari = häiriöitä kuvassa?

mulla tulee kanssa siinä manga teemalla pientä häiriötä. Esim Kun joku kirjautuu sisään jne, tulee se ilmoitus oudon näköisenä.

Toinen mitä olen huomannut on jos laitan 1080p resoluution päälle niin vasempaan reunaan tulee pientä häiriötä.

Joten onko sulla kanssa päällä 1080p mutta telkku ei tue sitä ?

Laitetaan tämä asia tähän ketjuun kun en viitti uutta aloittaa.

Samsung Lcd telkkariini on ilmestynyt pari ärsyttävää kuvaongelmaa. Elikkä lcd:n oikeasta reunasta on kuollut 0,5cm leveä pätkä pois. Kuollut alue on pikimustaa. Näyttää kuin kuva olisi siirtynyt vasempaan päin. Kuollutta aluetta ei huomaa jos uppoutuu tv-ohjelmaan/peliin. Mutta silloin kun siihen kiinnittää huomiota, on se näin suomeksi sanottuna "v*tun ärsyttävän näköinen.

Toinen ärsyttävä ongelma ilmaantui tänään. Oikeaan yläkulmaan on ilmaantunut ihmeellinen pläntti. Pläntti näyttää ihan kuin vettä olisi päässyt lcd:n sisälle.

Alkaa näköjään lahoamaan tämä töllö käsiin. Varaa ei olisi uuttakaan ostaa vasta kun kesällä, mutta silloin pitäisi autokoulukin maksaa... On se vaikeeta..

Takuu on jo mennyt umpeen. Tietääkö kukaan paljonko lcd:ten huoltoliikkeet veloittavat tällaisissa tapauksissa?

Laitetaan tämä asia tähän ketjuun kun en viitti uutta aloittaa.

Samsung Lcd telkkariini on ilmestynyt pari ärsyttävää kuvaongelmaa. Elikkä lcd:n oikeasta reunasta on kuollut 0,5cm leveä pätkä pois. Kuollut alue on pikimustaa. Näyttää kuin kuva olisi siirtynyt vasempaan päin. Kuollutta aluetta ei huomaa jos uppoutuu tv-ohjelmaan/peliin. Mutta silloin kun siihen kiinnittää huomiota, on se näin suomeksi sanottuna "v*tun ärsyttävän näköinen.

Toinen ärsyttävä ongelma ilmaantui tänään. Oikeaan yläkulmaan on ilmaantunut ihmeellinen pläntti. Pläntti näyttää ihan kuin vettä olisi päässyt lcd:n sisälle.

Alkaa näköjään lahoamaan tämä töllö käsiin. Varaa ei olisi uuttakaan ostaa vasta kun kesällä, mutta silloin pitäisi autokoulukin maksaa... On se vaikeeta..

Takuu on jo mennyt umpeen. Tietääkö kukaan paljonko lcd:ten huoltoliikkeet veloittavat tällaisissa tapauksissa?

Mikä televisio on kyseessä, milloinka ostettu, takuuaika?

Malli on LE26R71B. Olen tv:n toinen omistaja. Ostettu 22.1.2007 Pixmaniasta. Huomasin juuri, että takuuta on vielä jäljellä tammikuuhun 2009. Mutta Pixmanian takuu kyllä arvelutta, että kuinka hyvin homma siellä toimii.
Tuosta pläntistä vielä, että sitä ei näy ollenkaan tv-ohjelmia katsellessa, mutta näkyy haaleana PS3 käyttäessä:confused:

Malli on LE26R71B. Olen tv:n toinen omistaja. Ostettu 22.1.2007 Pixmaniasta. Huomasin juuri, että takuuta on vielä jäljellä tammikuuhun 2009. Mutta Pixmanian takuu kyllä arvelutta, että kuinka hyvin homma siellä toimii.
Tuosta pläntistä vielä, että sitä ei näy ollenkaan tv-ohjelmia katsellessa, mutta näkyy haaleana PS3 käyttäessä:confused:

no jos takuuta jäljellä niin tottakai lähetät sen sinne.

mulla tulee kanssa siinä manga teemalla pientä häiriötä. Esim Kun joku kirjautuu sisään jne, tulee se ilmoitus oudon näköisenä.

Toinen mitä olen huomannut on jos laitan 1080p resoluution päälle niin vasempaan reunaan tulee pientä häiriötä.

Joten onko sulla kanssa päällä 1080p mutta telkku ei tue sitä ?

Tuo kirjautumisen yhteydessä tapahtuva ilmoituksen outous johtuu 99,9 % varmuudella tuosta pleikkarista.

Suurin resoluutio mitä tuo televisioni tukee on 1080i ja se on aina käytössä.

DMC 4 demo pelaajat! Miten tuo demo teillä toimii? Onko grafiikka "virheetöntä", ei siis ilmene kellään muulla noita viivoja?

Ylös Bottom