Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero 3 ohjain rikki(kö)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jamo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jamo

New Member
Olen GH:ta pelatessani huomannut, että kitara ei ota kaikkia painalluksia tai sitten katkaisee kesken pitkän nuotin, vaikka 100% varmuudella pitää namiskaa pohjassa. Valo, jonka tulisi ilmaista ohjaimen "numero" 1-4 ei pala, vaan vilkkuu. En nyt tiedä onko kitaraohjain mennyt rikki, vai mikä on. Paristot on kokeiltu vaihtaa, tällä ei mitään vaikutusta.

Peliä on kokeiltu kahdella kitaraohjaimella, joista toinen on minulla lainassa (tällä toimii 100% oikein) ja sitten tuo omani. Miten on ihmiset, pitäisikö tuo käydä yrittää vaihtaa kaupassa, josta se on ostettu?

Vastaus: Guitar Hero 3 ohjain rikki(kö)?

Olen GH:ta pelatessani huomannut, että kitara ei ota kaikkia painalluksia tai sitten katkaisee kesken pitkän nuotin, vaikka 100% varmuudella pitää namiskaa pohjassa. Valo, jonka tulisi ilmaista ohjaimen "numero" 1-4 ei pala, vaan vilkkuu. En nyt tiedä onko kitaraohjain mennyt rikki, vai mikä on. Paristot on kokeiltu vaihtaa, tällä ei mitään vaikutusta.

Peliä on kokeiltu kahdella kitaraohjaimella, joista toinen on minulla lainassa (tällä toimii 100% oikein) ja sitten tuo omani. Miten on ihmiset, pitäisikö tuo käydä yrittää vaihtaa kaupassa, josta se on ostettu?

Kyllähän tuon kieltämättä vialta kuulostaa. Suosittelisin kyllä yrittämistä vaihtaa uuteen.

Itel kyl on xbox versio GH3sta mutta mulla oli kans samaa ongelmaa mihin löyty omalla kohdal semmone ratkasu et se kitara piti yhdistää konsolin kanssa yhtee, eli konsolista paino (en tiedä onko ps3s tätä) sen "bluetooth" nappulan päälle jonka jälkee kitara ohjaimes on se samanlainen ohjelmointi nappula joka painetaa pohjaa niin kauaks ajaks et se konsoli kekkaa sen.. en tiedä toimiiko sun tapaukses mut aina voi yrittää :)

Käyppä PS3:n bluetooth lisälaite asetuksissa ja yritä laitteen uudelleen paritusta:rolleyes:.

Mikäs se expansion port on siinä kitaran päässä..mitä sillä tekee?:confused:

Bluetooth lisälaiteasetuksissa ei ole kuin Headset, kaukosäädin ja näppäimistö+hiiri.. En siis saanut laitettua gh-ohjainta kuntoon. Veikkaisinpa että kokeilen käydä vaihtamassa sen.

Taitaa olla lähempänä kaukosäädintä, kuin bluetooth-laitetta tuo kitara :p Muuten tuskin tarvittaisiin tuota erillistä USB-adapteria.

Käyppä PS3:n bluetooth lisälaite asetuksissa ja yritä laitteen uudelleen paritusta:rolleyes:.

Auttaiskohan nää bluetooth asetukset mun tapauksessa? Latasin PS3 päivityksen 2.80. GH kitaraan sytty 2 punaista valoa ja mitkään napit lukuunottamatta PS nappia ei toimi. Kitarat pelitti vielä eilen, kun 1 valo paloi. GH pystyy pelaamaan PS tavallisella ohjaimella, mutta ei siitä ole paljon iloa.

Auttaiskohan nää bluetooth asetukset mun tapauksessa? Latasin PS3 päivityksen 2.80. GH kitaraan sytty 2 punaista valoa ja mitkään napit lukuunottamatta PS nappia ei toimi. Kitarat pelitti vielä eilen, kun 1 valo paloi. GH pystyy pelaamaan PS tavallisella ohjaimella, mutta ei siitä ole paljon iloa.

Paina sitä kitaran PS-nappia pari sekuntia pohjassa, jolloin aukeaa musta valikko, josta ohjaimen numeroa pääsee muuttamaan toiseksi ylimmästä Ohjainasetukset-kohdasta. Sama onnistuu ennen pelin käynnistämistä asetuksista: Asetukset > Lisälaiteasetukset > Uudelleenosoita ohjaimet

Kitarassa X-nappina toimii vihreä ja ympyränä punainen (muistaakseni).

Paina sitä kitaran PS-nappia pari sekuntia pohjassa, jolloin aukeaa musta valikko, josta ohjaimen numeroa pääsee muuttamaan toiseksi ylimmästä Ohjainasetukset-kohdasta. Sama onnistuu ennen pelin käynnistämistä asetuksista: Asetukset > Lisälaiteasetukset > Uudelleenosoita ohjaimet

Kitarassa X-nappina toimii vihreä ja ympyränä punainen (muistaakseni).

Nyt toimii, Kiitos! :)

Toimiikos strummi/fretit nyt kunnolla? Ite oon käyny kerran jo ohjaimen vaihtamassa, ja viikon päästä vaihdan tän uudestaan Gamestopissa, koska ei vaan toimi. On se vaan niin että GH3 Les Paulit o täyttä sontaa, siitä ei päästä yli eikä ympäri.

N. 1/10 Les Paulista toimii täydellisesti imo.

:(

Minulla on samanlainen ongelma, eli minulla on Guitar Hero peli Playstation 2:lla ja kitarani punainen valo vilkkuu, mutta ei koko ajan, musta läpyskä, joka liitetään konsoliin, ei vilku, eikä valo pala. Kuinka korjaan ongelman ilman, että kitaraa tarvitsee viedä huoltoon tai ostaa uusi?

Kiitoksia todella paljon sille, joka minua osaa auttaa. Luin tuon aiemman viestin, jossa käskettiin painamaan kitaran PS-nappulaa, mikä se on? Minulla ei tullut mitään mustaa näyttöä, vaikka painoin mistä nappulasta. Mistä pääsen asetuksiin ja lisäasetuksiin, ennen kuin käynnistän koko peliä?

Ylös Bottom