Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii: Mistä kunnollinen lasergun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jamirou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jamirou

New Member
Terve!

Onko Suomessa missään nettikaupassa myynnissä Wiille kunnollista lasergunia? Ei huvittaisi ostaa haukuttua ninskan omaa tuotetta. Itse en ainakaan vielä ole löytänyt. Käyttökokemuksia ninskan omasta ja muista? :)

Vastaus: Wii: Mistä kunnollinen lasergun?

Was?

Siis kunnon valopistooli? Ei sellaista ole ja tuskin tulee, kun Wiimoten osoitin ajaa melkolailla saman asian.

Kiitos! Tuollaisia pitää ostaa kaksi kappaletta, että voi alkaa pelaamaan kunnolla noita pelejä. Harmittavaa pelailla pelkällä tolla kapulalla.

Ethän sä noillakaan oikeasti tähtää (paitsi Ghost Squadissa), vaan siirrät ruudun kursoria, joka on eri kohdassa, kuin pyssyn jyvä.

Ethän sä noillakaan oikeasti tähtää (paitsi Ghost Squadissa), vaan siirrät ruudun kursoria, joka on eri kohdassa, kuin pyssyn jyvä.

Joo, tämä häiritsee ainakin minua. Mitenkähän käy jos tekee itse sensorbarin jossa ledit ovat tarkalleen telkkarin kuvapintalan laidoilla?

Joo, tämä häiritsee ainakin minua. Mitenkähän käy jos tekee itse sensorbarin jossa ledit ovat tarkalleen telkkarin kuvapintalan laidoilla?

Ei olisi mitään hyötyä, koska pelit eivät kuvittele IR-pisteiden olevan kuvan reunoilla. Melko tarkka oikea tähtäys voidaan tehdä kalibroinnilla. Sen jälkeen peli hahmottaa näytön koon ja ledipalkin sijainnin suhteessa siihen. Lisäksi käyttöpaikan pitää pysyä täsmälleen samana. Käytännössä siis aika vaikeaa, mutta tuohon kai Ghost Squadin tähtäys perustuu.

Ylös Bottom