Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Irrallista mikkiä / mikkikuulokkeita XO:lle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Djungel
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Djungel

New Member
Myykö yksikään valmistaja irrallista mikrofonia (esim. klipsillä kiinnitettävää) niin, että itse peliäänet ja muiden pelaajien mussutukset voisi ottaa suoraan TV:n äänen ulostulosta omiin kuulokkeisiin ja itse voisi samalla höpöttää muille mikin välityksellä. Tämä XBoxin oma headset on mielestäni aivan surkea kyhäelmä, koska kavereiden kanssa peliaika sijoittuu yleensä keskiyön tietämille, joten ei viitsisi pitää koko kerrostaloa hereillä pitämällä telkkaria päällä peliäänien kuulemiseksi. Pitää vielä kokeilla jotakin karvalakkimenetelmää (esim. tämän Boxin mukana tulleen headsetin ripustamista kaulaan tms.), mutta jokin sivistyneempi vaihtoehto olisi poikaa.

Eli löytyykö Turtle Beachin X-mallien lisäksi muita vaihtoehtoja? Mieluiten säästäisin rahaa ja hankkisin vain jonkin irrallisen mikin, sillä omistan jo hyvälaatuiset kuulokkeet. :(

Vastaus: Irrallista mikkiä / mikkikuulokkeita XO:lle?

mulla taas on se ongelma että boxin oma headsetti pätkii ääntä kun johtoon tai liittimeen edes hipaisee. Eli katkaisee yhteyden, niin että kaverin puhumiset kuuluu kajareista. Pitää varmaan investoida langattomaan settin. kirpaisee taas 50e. :(

... vai pitäisikö vielä yrittää saada takuusta uusi headsetti tilalle, boksi on kuitenkin ihan brännäri. En edes tiedä onko vika ohjaimen plugiliitännässä vai itse headsetissä.

... vai pitäisikö vielä yrittää saada takuusta uusi headsetti tilalle, boksi on kuitenkin ihan brännäri. En edes tiedä onko vika ohjaimen plugiliitännässä vai itse headsetissä.

Ainakin toisessa threadissa porukka hehkutti sitä, kuinka avokätisesti takuusta saa uusia headsettejä jopa lähettämättä vanhaa rikkinäistä tehtaalle. Suosittelen kyllä kokeilemaan aluksi takuuseen vetoamista. :)

Nyt spämmään omaa threadiani, mutten myöskään haluaisi tehdä uutta, joten toivottavasti nyt joku tämän lukee ja vastaakin:

Olenko ainut vai onko 360:n mukana tullut headset täyttä roskaa? Pelasin tänään kaverini kanssa GoW:a, eikä kumpikaan meinannut kuulla suurilla tuskanirvistyksilläkään toisen mussutuksia. Kuuloke oli niin kiinni korvassa kuin vain sai ja mikki aivan huulilla, voice-asetukset väännettynä kymppiin ja tietenkin johdossa oleva äänensäätö maksimissa.

Onko jokin toinen headset parempi (jotta jopa kuulisi jotakin)? Voiko olla mahdollista, että molemmilla on täysin vialliset headsetit? Meillä molemmilla on ihan terve kuulo, joten ei ole pelaajan fysiikasta tämä probleemi kiinni. :(

Ylös Bottom