Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Prototype [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Infamousin kaltaisen pettymyksen jälkeen sitä varovasti toivoi että tämä voisi täyttää supersankari-kiintiön jollain tavalla, mutta eipä näin käynytkään. Eilisen kolmen tunnin pelaamisen jäljiltä on vaan paha maku suussa ja fiilikset nollissa. Todella rumalta, ensimmäisen xboxsin tasoiselta näyttävä maailma on aivan liian usein itseään toistava, minipelit ovat täysin kopioituja Spidermaneista ja supervoimat ovat niin tappavan tylsiä ettei niistä saa mitään hupia irti. Mercerin hypyttäminen menettää hupinsa kun tajuaa ettei pelissä ole minkäänsortin fysiikkaa jonka rikkomisesta voisi innostua. Infamousissa sentään tuntui siltä että hypyt oikeasti olivat rajoja rikkovia koska päähenkilön massa vaikutti ympäristöön. Tässä korkeimmistakin paikoista hyppiminen aiheuttaa korkeintaan onnettoman tuhnun.

Eikä edes viitsisi mainita surkeasti kirjoitettua ja näyteltyä tarinaa, jo tuhansia kertoja nähtyjä tehtäviä tai huvittavan huonoja malleja mitä on käytetty helikoptereihin tai räjähtäviin autoihin. Luulisi jo että nykypäivänä saataisiin edes vähän irti näistä kalliista koneista.

Ei, kyllä tämä kesken jää ja palaa takaisin liikkeeseen heti maanantaina. Gamereactorin nelonen ei tunnu yllättäen niin älyttömältä arvosanalta.

LOL. Pudotetaan sinut asfalttiin 10km korkeudesta ja katsotaan kuinka suuri "räjähdys" siitä seuraa. Tainnut nuo elokuvat vähä kärventää sun aivoja...
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

LOL. Pudotetaan sinut asfalttiin 10km korkeudesta ja katsotaan kuinka suuri "räjähdys" siitä seuraa. Tainnut nuo elokuvat vähä kärventää sun aivoja...

Herra on hyvä ja käy ensin ottamassa selvää supersankari pelien tarkoitusperistä ja katsoo vaikka mitä Infamous tai Prototype ovat yrittäneet tehdä.
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Herra on hyvä ja käy ensin ottamassa selvää supersankari pelien tarkoitusperistä ja katsoo vaikka mitä Infamous tai Prototype ovat yrittäneet tehdä.

Minä olen vain tyytyväinen kun ei tule samanlaista räjähdystä kun infamouksessa aina kun hyppää katolta maahan. Vähempikin riittää...
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Minä olen vain tyytyväinen kun ei tule samanlaista räjähdystä kun infamouksessa aina kun hyppää katolta maahan. Vähempikin riittää...

Eikös tuo Infamousin "Thunder Drop" ollut ikäänkuin valinnainen? Meinaan itse ainakin tuli sitä harvemmin tehtyä, koska pelasin "hyvää äijää" ja viattomia aina kaduilla.. Eli eihän idea ollut siinä, että aina "tulee räjähdys" kun heppu tulee alas. Vain yksi supervoima lisää taktiseen arsenaaliin.
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Infamousin kaltaisen pettymyksen jälkeen sitä varovasti toivoi että tämä voisi täyttää supersankari-kiintiön jollain tavalla, mutta eipä näin käynytkään. Eilisen kolmen tunnin pelaamisen jäljiltä on vaan paha maku suussa ja fiilikset nollissa. Todella rumalta, ensimmäisen xboxsin tasoiselta näyttävä maailma on aivan liian usein itseään toistava, minipelit ovat täysin kopioituja Spidermaneista ja supervoimat ovat niin tappavan tylsiä ettei niistä saa mitään hupia irti. Mercerin hypyttäminen menettää hupinsa kun tajuaa ettei pelissä ole minkäänsortin fysiikkaa jonka rikkomisesta voisi innostua. Infamousissa sentään tuntui siltä että hypyt oikeasti olivat rajoja rikkovia koska päähenkilön massa vaikutti ympäristöön. Tässä korkeimmistakin paikoista hyppiminen aiheuttaa korkeintaan onnettoman tuhnun.

Eikä edes viitsisi mainita surkeasti kirjoitettua ja näyteltyä tarinaa, jo tuhansia kertoja nähtyjä tehtäviä tai huvittavan huonoja malleja mitä on käytetty helikoptereihin tai räjähtäviin autoihin. Luulisi jo että nykypäivänä saataisiin edes vähän irti näistä kalliista koneista.

Ei, kyllä tämä kesken jää ja palaa takaisin liikkeeseen heti maanantaina. Gamereactorin nelonen ei tunnu yllättäen niin älyttömältä arvosanalta.

Hmm. Onhan tässä grafiikat selvästi esim. GTA IV:sta paremmat; en oikein ymmärrä miten tämä olisi sen rumempi kuin valtaosa muista markkinoilla olevista peleistä. Mutta kullekin makunsa mukaan.

Tuli eilen vedettyä läpi, normaalilla 8:42 ja 30 kuolemaa, lähes yksinomaan storyline -tehtäviä tehden eli nyt on iso kasa eventtejä jäljellä.

Jos jotain negatiivista tässä vaiheessa niin olisi kiva, jos saarelta pääsisi siltaa pitkin johonkin, ts. lisää aluetta ja vaihtelua ympäristöön.
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Hmm. Onhan tässä grafiikat selvästi esim. GTA IV:sta paremmat; en oikein ymmärrä miten tämä olisi sen rumempi kuin valtaosa muista markkinoilla olevista peleistä. Mutta kullekin makunsa mukaan.

Tuli eilen vedettyä läpi, normaalilla 8:42 ja 30 kuolemaa, lähes yksinomaan storyline -tehtäviä tehden eli nyt on iso kasa eventtejä jäljellä.

Jos jotain negatiivista tässä vaiheessa niin olisi kiva, jos saarelta pääsisi siltaa pitkin johonkin, ts. lisää aluetta ja vaihtelua ympäristöön.

Mitä helvettiä? Jos voit väittää grafiikkaa gta:ta paremmaksi niin katsotko sitä peliä millä silmällä? Näkeehän sen selvästi että gtaIV:ssä on miljoona kertaa kauniimmat grafiikat kaikinpuolin!! Ja tämä koski vain grafiikkaa...Prototype on pelinä kyllä parempi....mutta grafiikat....katsoppas pari kertaa niitä uudestaan ja vertaa esimerkiks talojen tekstuureja ja yksityiskohtaisuutta Prototypen taloihin!? Kulkuneuvot....ihmiset kaikki elävämpiä GTA:ssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Mitä helvettiä? Jos voit väittää grafiikkaa gta:ta paremmaksi niin katsotko sitä peliä millä silmällä? Näkeehän sen selvästi että gtaIV:ssä on miljoona kertaa kauniimmat grafiikat kaikinpuolin!! Ja tämä koski vain grafiikkaa...Prototype on pelinä kyllä parempi....mutta grafiikat....katsoppas pari kertaa niitä uudestaan ja vertaa esimerkiks talojen tekstuureja ja yksityiskohtaisuutta Prototypen taloihin!? Kulkuneuvot....ihmiset kaikki elävämpiä GTA:ssa.
Joo ei millään yllä GTA nelosen tasolle omastakaan mielestä. Ei grafiikat kyllä ole läheskään parhaimmistoa ja eritoten eron huomaa yksityiskohdissa esimerkiksi autot, talot ym... GTA:ssa on paljon enemmän niitä ja ne ovat vielä tarkempia. Yleiseltä ilmeeltään ei lähelläkään gta:ta, pelinä sanoisin että ei niin paljoa jää jälkeen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

:D No ei kyllä ole GTA:a vähään aikaan tullut pelattua joten voin olla väärässäkin. Se on tosin sumuinen ja piirtoetäisyys on huono. Prototype sen sijaan on mukavan selkeä ja sulava (fps ei putoile).
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

En tiedä mutta sen uuden päivityksen myötä tuntu et fps muuttui vähän paremmaksi.. Voi olla et oon väärässä mut tuntuu vaa vähän siltä.

Mutmut, pelattavaa riittää vielä paljon. Itelläkin vasta noin viidesosa hommattu trophyista. Eventtei en oo pahemmin jaksanu pelata mut niitäki pitää koittaa.
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

:D No ei kyllä ole GTA:a vähään aikaan tullut pelattua joten voin olla väärässäkin. Se on tosin sumuinen ja piirtoetäisyys on huono. Prototype sen sijaan on mukavan selkeä ja sulava (fps ei putoile).

Eipä Prototypessäkään kauhean hyvä se piirtoetäisyys ole. Parhaiten huomaa kun lentelee helikopterilla.
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Näkeehän sen selvästi että gtaIV:ssä on miljoona kertaa kauniimmat grafiikat kaikinpuolin!!

Jos Prototypen ulkoasu on vieläkin karumpaa katseltavaa kuin GTA4:n, niin silloin kyllä puhutaan jo luvattoman rumasta pelistä.:D

GTA4:n grafiikat menivät mielestäni vielä siinä kipurajalla. Vaikkeivat ne suoranaisesti pilanneet peliä, niin ei siihen kökköyteen voinut olla vähän väliä kiinnittämättä huomiota. Taas yksi naula arkkuun.. .

No, eipä hätää. Kyllä sieltä alekorin pohjalta löytyy varmasti minullekin aikanaan oma kopio Prototypestä.
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Jos Prototypen ulkoasu on vieläkin karumpaa katseltavaa kuin GTA4:n, niin silloin kyllä puhutaan jo luvattoman rumasta pelistä.:D

GTA4:n grafiikat menivät mielestäni vielä siinä kipurajalla. Vaikkeivat ne suoranaisesti pilanneet peliä, niin ei siihen kökköyteen voinut olla vähän väliä kiinnittämättä huomiota. Taas yksi naula arkkuun.. .

No, eipä hätää. Kyllä sieltä alekorin pohjalta löytyy varmasti minullekin aikanaan oma kopio Prototypestä.

Unchartedin tasoisia grafiikoitako odotat sandbox peleiltä? :rolleyes:

Eihän vähän karun näköisiä taloja ehdi edes tarkastella kun on kokoajan vauhti päällä. En minä ainakaan halua pysähtyä tässä pelissä, sen verran hauskaa jo ympärinsä juokseminen ja hyppely.
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Unchartedin tasoisia grafiikoitako odotat sandbox peleiltä? :rolleyes:

Eihän vähän karun näköisiä taloja ehdi edes tarkastella kun on kokoajan vauhti päällä. En minä ainakaan halua pysähtyä tässä pelissä, sen verran hauskaa jo ympärinsä juokseminen ja hyppely.

Kyllä sitä nyt pitäisi pystyä näillä nykyisillä lootilla tuottamaan paremman näköisiä hiekkalaatikkoleikkejä. Näköjään ei pystytä tai ei haluta.

Kuulostaa hiukan oudolta ratkaisulta Prototypen grafiikka ongelmiin tuo sata lasissa vetäminen kokoajan. Nythän ei ole kyseessä siis mikään rallipeli? Silloinhan tällainen puute olisi edes jotenkin ymmärrettävissä.
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Vertailut sikseen graafinen puoli ei pitäisi olla kenellekään syy pelata tai olla pelaamatta Prototypeä.
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Kyllä sitä nyt pitäisi pystyä näillä nykyisillä lootilla tuottamaan paremman näköisiä hiekkalaatikkoleikkejä. Näköjään ei pystytä tai ei haluta.

Kuulostaa hiukan oudolta ratkaisulta Prototypen grafiikka ongelmiin tuo sata lasissa vetäminen kokoajan. Nythän ei ole kyseessä siis mikään rallipeli? Silloinhan tällainen puute olisi edes jotenkin ymmärrettävissä.
Ei näillä nykyisillä lootilla voi tuottaa kovin järisyttäviä tuloksia kun on rauta jo sen verran vanhentunutta ja gta iv kyllä sattuu olemaan yksi hienoimmista sandbox peleistä. Jos ei edes nyky PC:llä saada gta:ta pyörimään täysillä sulavasti niin ei konsolit pääse lähellekään sitä.
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Mua hieman huvittaa se, että pelien grafiikka on osalle pelaajista niin suuri asia. Välillä tuntuu että upea grafiikka on yhtä tärkeää kuin tarina, hahmot, kontrollit, pelin maailma jne. Suht säännöllisesti tulee vieläkin pelattua PS2:n pelejä, vaikka ne näyttävätkin nykyään muinaisjäänteiltä. Huomio vaan kiinnittyy aivan muihin asioihin.
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Mua hieman huvittaa se, että pelien grafiikka on osalle pelaajista niin suuri asia. Välillä tuntuu että upea grafiikka on yhtä tärkeää kuin tarina, hahmot, kontrollit, pelin maailma jne. Suht säännöllisesti tulee vieläkin pelattua PS2:n pelejä, vaikka ne näyttävätkin nykyään muinaisjäänteiltä. Huomio vaan kiinnittyy aivan muihin asioihin.

Tottakai se itse pelaaminen on se tärkein...se et on haastetta ja riittävästi monipuolisuutta mutta nykyaikana kun on tottunut jo näkemään peleissä niin hyvää grafiikkaa niin sit pamahtaa tällainen pettymys. Ja tottakai odotat PS3 parempaa grafiikka kuin kakkosella...miksi sitten olisi edes kolmosta tehty ja miksi sitä olisin edes hankkinut. Kyllä peleiltä on lupa odottaa parasta joka osa-alueella....varsinkin kun tätäkin on hypetetty varmaa reilu puoli vuotta.
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Aika hyvin voi erotella tämän ketjun viimeisen 15 viestin perusteella ne ihmiset jotka oikeasti tietävät videopeleistä jotain ja ne jotka eivät tiedä.

Prototype GTA IV:tä paremman näköinen? Voi pyhä sylvi... Voi kun te ihmiset ymmärtäisitte jo sen että pelin ulkonäköön vaikuttaa muutkin asiat kuin se glossin ja pikseleiden määrä. Ehkäpä suunnitelulla on jotain tekemistä pelin ulkonäköön? Hmmh, enpä tiedä... Valoilla ja varjoilla? Kenties... Mitä, pelissähän on vuorokauden rytmit? w00t, eihän se nyt ainakaan vaikuta pelin ilmapiiriin! Kun ne on nämä kaikki asiat jotka vaikuttavat siihen miltä peli näyttää! Enemmän se pelimaailman dynaamisuus on näyte teknisestä osaamisesta kuin se millipillipikseleiden määrä... Ja jos jokin niin se on tasan GTA joka nallittaa sen miten me "New York" nähdään videopeleissä. Se suunnittelu- ja työmäärä minkä Rockstar peliään kohtaan näki ei ole mitenkään edes verrattavissa tähän. Kyllähän sen sokeakin näkee kun videoita katsoo.

Vähän objektiivisuutta niihin heittoihin. Jos pidät pelistä ei se automaattisesti tarkoita sitä että se on OMG UPEIN JA GLOSSEIN peli mitä olen ikinä pelannut.
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Tottakai se itse pelaaminen on se tärkein...se et on haastetta ja riittävästi monipuolisuutta mutta nykyaikana kun on tottunut jo näkemään peleissä niin hyvää grafiikkaa niin sit pamahtaa tällainen pettymys. Ja tottakai odotat PS3 parempaa grafiikka kuin kakkosella...miksi sitten olisi edes kolmosta tehty ja miksi sitä olisin edes hankkinut. Kyllä peleiltä on lupa odottaa parasta joka osa-alueella....varsinkin kun tätäkin on hypetetty varmaa reilu puoli vuotta.

Juu tottakai jokaiselta osa-alueelta on lupa odottaa parasta, mutta sitä en ymmärrä miksi grafiikka olisi sellainen asia, joka juurikaan liikuttaisi pelin arvosanaa suuntaan tai toiseen.
 
Vastaus: Prototype [PS3 Hype]

Prototype pyörii paremmin kuin GTA IV, ja piirtoetäisyys on roimasti parempi, ainakin PC:n low-asetuksilla, mitä nyt kavereilla päässyt kokeilemaan. Ja ne kaksi, imo, ovat grafiikan kannalta roimasti tärkeimpiä asioita hiekkalaatikkopeleissä.

Ja voihan se graafinen ilme johonkin pisteeseen saakka olla omaakin preferaatiota. Itse miltei vihasin sitä GTA IV:n blurriutta, tosin kyllä se taiteellisesti silti Prototypeä paremmalta näyttää.

Kerran tuli muuten pelilehti vastaan, joka antoi grafiikoille painoarvoa tyyliin puolet siitä, mitä pelattavuus ynnä muut aikuisten oikeasti todella tärkeät asiat antoivat. Joku hollantilainen se tais olla.
 
Ylös Bottom