Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Haha, onpas näppärän näköinen. Hienosti nikkaroitu, tosiaan. :) Samaa voisi yrittää, mutta kun nuo Rock Bandin rummut on itellä aktiivikäytössä... :D Kun saisi jostain käytetyt hajonneet rummut halvalla, niin vois onnistua tommonen setti.

Mut joo-o, ite hommaan kyllä jonkun pienehkön "pöydän" ratille sitten tulevaisuudessa (kunhan on ensin se ratti hommattu).
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Toi Wheel Stand Pro olis iha siisti. Verkkokauppa.comissa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Fanatecin porscheratit ovat saaneet paljon kehuja. Varsinkin uusin tuotos on saanut kehuja juuri konsolipelaamisesta: >>>Fanatec.com
Jotain kuvia (ei omia): Picasa-verkkoalbumit - TRmin8r - GT3-RS-Wheel

Logitechin G25 ratti itsellä ja PC-käytössä olen ollut todella tyytyväinen. Konsoleille toivoisin parempaa forcejen säätömahdollisuutta. Logitechin ratteja joutuu takuuseen tietääkseni useammin mutta jos ne kestää niin ovat hyviä.

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisistä rateista? Näyttää meinaan todella hyviltä. Miten tuo PS3:n kanssa yhteen sopiminen, Fanatecin sivuilla ei ollut tästä hirveästi tietoa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Tuotteiden hinnat on kyllä ihmeelliset Fanatecin kaupassa, euro ja usd hinnat täsmää 1:1 joten usd hinnoilla tulee kurssin takia eroa jo huomattavasti (esim. GT3RS paketti 299usd = ~203e vs 299e). Puhumattakaan eurotilauksien 20e postituslisästä per tuote (ei siis per tilaus).
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Kyselinpä sitten Fanateciltä mikä on hintaeron syy:

The price difference between our European and US Gameshop depends on the German VAT of 19 % which we have to charge to the customers for any shipment within the European community by law. The American does not have any sales tax like that.
The current shipping rate for the shipment from Germany to Finland is 20 Euro.

It is not possible to order from the US shop and get it shipped to Europe.
Please be aware that in such case the shipping rate for the shipment from the USA to Europe are much higher than the VAT (it is about 200 - 300 USD per parcel) and that the customer are also responsible for any tax and duties impossed by their country when they get the shipment.

Eli noin 100 euron hintaeron syy on Saksan 19 prosentin VAT. Tosin Fanatec käyttää omituista prosenttilaskentaa kun lisäämällä USD-hintaan Saksan 19% tai jopa Suomen 22% VAT, ei siltikään päästä lähellekään euromääräistä hintaa (vaan tarvitaan noin 50% VAT). Noh, noilla postikuluilla ei tosin edes kannattaisi USA:sta tilata. :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Pitääpä huomenna lukaista tuo Pelaaja-lehden juttu Gran Turismo 5:stä. Ja samalla tuo rattitesti. :p Autopelaajalle erinomainen numero tuo joulukuun pelaaja. Menkää ihmeessä ostamaan. Monta sivua juttua GT5:stä, mm. Pelaajan testi pelin parissa ja näin... :)

Onkohan tuo Verkkokauppa.com:in 190 euron hintainen G25 halvin mahdollinen, mitä löytyy tällä hetkellä (siis tuota G25:ttä)?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Pitääpä huomenna lukaista tuo Pelaaja-lehden juttu Gran Turismo 5:stä. Ja samalla tuo rattitesti. :p Autopelaajalle erinomainen numero tuo joulukuun pelaaja. Menkää ihmeessä ostamaan. Monta sivua juttua GT5:stä, mm. Pelaajan testi pelin parissa ja näin... :)

Onkohan tuo Verkkokauppa.com:in 190 euron hintainen G25 halvin mahdollinen, mitä löytyy tällä hetkellä (siis tuota G25:ttä)?

Verkkokauppa: 201.90 € (sis alv.) + 5.00 € (Nouto postista) = 206,90€?
pixmania: 179 € sis. ALV + toimituskulut: alkaen 14,90 € = 193,9€

Siinä sinulle vähän purtavaa. :)

PS. Pelaaja lehdessä ehdotetaan G27. ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Verkkokauppa: 201.90 € (sis alv.) + 5.00 € (Nouto postista) = 206,90€?
pixmania: 179 € sis. ALV + toimituskulut: alkaen 14,90 € = 193,9€

Siinä sinulle vähän purtavaa. :)

PS. Pelaaja lehdessä ehdotetaan G27. ;)

Joo-o. Eli oikeestaan sama ostaa sitten tuolta Verkkokaupasta. Jos löytyis vielä täältä paikallisen liikkeen hyllystä tuota, niin olis helpoin käydä sieltä ostamassa. Noh, tällä hetkellä tuntuu etten raaski tuhlata 200 euroa rattiin, mutta katotaan nyt joulun jälkeen, jos sukulaisilta tulis vähän avustusta asiaan. :D

Ja G27:ää en osta, kun se on niin kallis. Ja muutenkaan ei siinä ole niin paljoa uutta verrattuna G25:een. Ei mitään sellaista mitä itse kaipaisin (no ehkä kierroslukumittarit, mut nekin on aina joka pelissä siellä TV-ruudussaki)... Siksi ostankin G25:n muiden rattien sijaan, että saa sen kytkimen. Realismia, realismia... :) Muuten kyllä kelpais joku halvempiki.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Joo-o. Eli oikeestaan sama ostaa sitten tuolta Verkkokaupasta. Jos löytyis vielä täältä paikallisen liikkeen hyllystä tuota, niin olis helpoin käydä sieltä ostamassa. Noh, tällä hetkellä tuntuu etten raaski tuhlata 200 euroa rattiin, mutta katotaan nyt joulun jälkeen, jos sukulaisilta tulis vähän avustusta asiaan. :D

Ja G27:ää en osta, kun se on niin kallis. Ja muutenkaan ei siinä ole niin paljoa uutta verrattuna G25:een. Ei mitään sellaista mitä itse kaipaisin (no ehkä kierroslukumittarit, mut nekin on aina joka pelissä siellä TV-ruudussaki)... Siksi ostankin G25:n muiden rattien sijaan, että saa sen kytkimen. Realismia, realismia... :) Muuten kyllä kelpais joku halvempiki.
Miten olisi Logitech Driving Force GT ? :D (Okeih ei ole kytkintä tai I-I-I vaihteessa.)
 
Driving Force GT -kysymys

Elikkäs olisi kysymys tuosta ratista. Mahtuisiko se miun pöyälle kun tilaa on pöydän reunasta näytön jalkaan 26,5cm. Paljonko se pömpeli siinä ratin takana vie tilaa?


EDIT: Anteeksi tämähän ei silleen liity itse ps3 konsoliin...
 
Vastaus: Driving Force GT -kysymys

Elikkäs olisi kysymys tuosta ratista. Mahtuisiko se miun pöyälle kun tilaa on pöydän reunasta näytön jalkaan 26,5cm. Paljonko se pömpeli siinä ratin takana vie tilaa?


EDIT: Anteeksi tämähän ei silleen liity itse ps3 konsoliin...

Pikkuisen alle 15 senttiä on oman pöydän reunasta tuohon ratin taakse.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Miten olisi Logitech Driving Force GT ? :D (Okeih ei ole kytkintä tai I-I-I vaihteessa.)

Haluan nimenomaan kytkimen ja en tiennytkään että tuo vaihdesysteemi on G25/27:n "yksinoikeus", eli siis että se on vain siinä. Yksi syy lisää hommta juuri tuo ratti (G25). Ja kun yleisestikin ottaen tuo G25 on se paras ratti (lukuunottamatta nyt porvarien G27:ää), niin kyllä mä sen sit ostan kans. :) Kun GT5:n lisäksi niitä autopelejä saapuu tiuhaan tahtiin muutenkin, että tulee sitä rattia käytettyä useammassakin pelissä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Tänään tuli haettua pukin konttiin Wheel stand Pro sekä G27. Harmi, ettei kokeilemaan pääse kuin aikaisintaan jouluaattona, kun ovat pojalle lahjaksi hankittuja :D Pähkin pitkään halvemman G25:n kalliin G27:n välillä, mutta aikani pähkittyäni ongelma ratkesi itsestään kun Verkkokaupasta loppui G25:t.

Hemmetti, meikäläisen ensimmäinen auto oli halvempi kuin tämä ratti :eek:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Hemmetti, meikäläisen ensimmäinen auto oli halvempi kuin tämä ratti :eek:
Hehe.. ajat ovat muuttuneet, sillon markka aika on halvempaa kuin nykyään euro. ;)

PS. Jollakin on vaan varaa ostaa tollasen rattiyhdistelmä, minä sen sijaan vaan kuolaan ja saadan tyytyä Logitech Driving Force GT (tai G25, jos riittää rahaa vielä siihen kesätöiden jälkeen) :p

PSS. Kätevä telinne, mutta hinta sen sijaan on vähän suolanen. Ihmettelee kovasti miten kaupat pyytävät tollasista noin suolasen hinnan ja vielä löytää ostajia. Pääsee kenties halvemmalla jos tekee itse puulautoista telineen? x_x
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

PSS. Kätevä telinne, mutta hinta sen sijaan on vähän suolanen. Ihmettelee kovasti miten kaupat pyytävät tollasista noin suolasen hinnan ja vielä löytää ostajia. Pääsee kenties halvemmalla jos tekee itse puulautoista telineen? x_x

Puulauta-hässäkkä ei ole yhtä tukeva, ja ulkonäkökään ei ole välttämättä samalla tasolla, mutta varmaan asiansa ajaa. Kätevä hitsuri varmaan tekee metallista tuollaisen itse suht helposti, mutta itseltä jää kyllä tekemättä.

Verkkokauppa oli näemmä nostanut hintaan n. kympillä sen jälkeen kun tuon olin tilannut. Puolasta valmistajalta tilaamalla olisi säästänyt muutama euron, mutta olisi pitänyt odotella postin kulkua.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Kätevä hitsuri varmaan tekee metallista tuollaisen itse suht helposti, mutta itseltä jää kyllä tekemättä.
Jep, mutta ei minunkaan metalli (hitsaus) työ luonnistu vaikka olen käynyt yhden jakson, jossa opeteltiin hitsausta (Sähköasentaja perustutkinnossa) :p

Noo tässä iässä saa luvan tyytyä kevyempää yhdistelmään. ^^"

PS. Puutyö jutun heitin vaan ei tiedenkään niistä saisi yhtä hienon ja kätevän telineen. Tyytyy enemmin jonkinlaiseen pöytä viritelmään. :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Kellään tietoa? Verkkokauppa noita googlen välimuistinmukaan on myynyt joskus ainakin, mut ei enää :/

Älä ota faktana, mutta jotenkin on sellainen kutina, että Fanatec lähinnä toimittaa tuotteensa itse suoraan tehtaalta. Voi siis olla ettei niitä saa Suomesta hommattua mistään.
 
Ylös Bottom