Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Omat skillit olen asettanut assault rifle skill 2:lle, enemy exposure 2:lle ja CQC skill 1:lle. Tähän asti on tuntunut toimivan parhaiten meikäläiselle. Grenade skill 1:stä ja knife skill 1:sta olen myös kokeillut, mutta eivät tuntuneet olevan se minun juttu.

Tämä on kyllä avoimeksi betaksi aikamoinen katastrofi. Kokemusta on jo useista avoimista betatestauksista PC:llä ja XO:lla eikä yksikään ole ollut vielä näin hankalaa - ja nyt on sentään kyse konsolipelistä. Toivottavasti itse peli on hiotumpi kuin tämä alkuhässäkkä antaa olettaa tai muuten monelle jää todella huono maku tällaisesta julkisuustempusta.

Toivottavasti Konami saa palvelimensa kuntoon viikonlopun aikana, jotta betaa pääsee ylipäätään edes pelaamaan maanantaina...

Ja sitten vielä ihmetellään miksi PES:in nettikoodi ja koko netti-inrastruktuuri on niin kehno.

Oletteko Betassa huomanneet paljon Bugeja?

Pelissä itsessään en ole oikeastaan mitään vikaa löytänyt, mitä nyt heittää XMB:n silloin tällöin, mutta sekin käy niin harvoin ettei pääse häiritsemään asti.
Olen oikeastaan yllättynyt jos saavat jotenkin hiottua vielä tuosta, yksi parhaista online kokemuksista minulla ainakin.

Ylivoimaisesti paras online-peli mitä tähän mennessä on tehty.

Pientä viilausta toivoisin seuraaviin:
  • Aseslottien määrä pitäisi saada valita väliltä 2-4, kun nyt on vaihtoehtona kiinteästi 3
  • Haulikkoon pitäisi tulla muhkea tehonlisäys, kun nyt joutuu ampumaan muutamasta metristä useita kertoja
  • Skillejä olisi kiva saada enemmän, ei kuitenkaan liikaa. 5-6 olis sopiva
  • Enemmän puhevaihtoehtoja kaikille. Nyt se minkä äänen hahmolleen valitsee vaikuttaa siihen, mitä sanottavaa hänellä on
  • Tiimipelaajille voisi antaa pisteitä (tämän toteuttaminen voi kyllä olla vaikeaa)
  • Klaaninsisäinen puhe-chat pitäisi olla mahdollinen aina
  • Scorpionin laser ja haulikon lamppu pitäisi olla sammutettavissa
  • Matseja pitäisi voida etsiä pelimoodin ja Drebin-pointsien perusteella
  • Serveriongelmat pitää saada kuntoon. Tämän pitäisi poistaa myös heti spawnatessa kuoleminen.
  • Jo edellisen MGO:n "kuollut / roikkuva mies kiertää näkymättömänä ja kuolemattomana tappamassa" glitchi pitäisi todellakin saada eliminoitua

Aikamoista hienosäätöä muutamaa kohtaa lukuun ottamatta. Upea peli.

Olettekos mitä arvonimikkeitä saaneet? Itse sain aluksi Hain (puukkomestari) jonka jälkeen tuli Alligaattori (Korkea tappomäärä) ja viimeisin on Haukka (tarkka-ampuja(paljon hedareita))
Seuraavaksi olisi tarkoitus saada Kärmes (pitää rueta suosimaan hiiviskely taktiikoita)

Sori. Oli pakko hehkutella. ; /

Hai ja haukka taisi minullakin olla vain. Kilpikonnan taisi saa laatikon käytöstä ja lento-oravan kierähtelemällä.

Mehulla hyviä ehdotuksia paitsi haulikon tehonlisäyksestä täysin erimieltä. Haulikko oli alkuperäisessä täysin hanurista, kun ensimmäisestä laukauksesta ukko lensi perseelleen ja toisesta lähti jo henki. Onneksi useat servunpitäjät monottivatkin sen käyttäjät useasti pois. Skillejä olisi myös ihan hyvä päästä vaihtamaan myös siinä lobbyssä, joka tulee aina kentävaihdon yhteydessä.

Nyt tarkemmin ajateltuna veikkaisin että aseista on tehty tarkoituksella alitehoiset, tämä antaa mahdollisuudet myös CQC ukoille.
Ja tämähän on vain hyvä minulle, en käytä muuta kuin puukkoa, joskus harvoin pistoolia, ja erikoistilanteissa sniperia, good for me :p

Nyt tarkemmin ajateltuna veikkaisin että aseista on tehty tarkoituksella alitehoiset, tämä antaa mahdollisuudet myös CQC ukoille.
Ja tämähän on vain hyvä minulle, en käytä muuta kuin puukkoa, joskus harvoin pistoolia, ja erikoistilanteissa sniperia, good for me :p

tai sitten rajoittaa tuota näköetäisyyttä niin ettei kenelläkään ole silmiä selässä. Monesti näkee tai kuulee hiipparit kohtuu helposti seläntakaa.

Olettekos mitä arvonimikkeitä saaneet? Itse sain aluksi Hain (puukkomestari) jonka jälkeen tuli Alligaattori (Korkea tappomäärä) ja viimeisin on Haukka (tarkka-ampuja(paljon hedareita))
Seuraavaksi olisi tarkoitus saada Kärmes (pitää rueta suosimaan hiiviskely taktiikoita)

Sori. Oli pakko hehkutella. ; /

Meikäläinen on luokiteltu Snaken arvoiseksi:D

Noihin aseiden ja muiden apuhärveleiden pikavaihtosysteemiin pitäisi tulla sellainen korjaus, että kun on kerran etukäteen asetuksista säätänyt tyyliin Primary/Secondary/Knife asetukset, niin jos välillä ottaakin käyttöön vaikka Claymoren niin se ei saisi korvata esim. tuota Primary asetta noissa pikavalikoissa.

Yks mitali on 'Rotta', ja se tarkoittaa et jää usein loukkuihin(ansoihin)... Itellä se on ja jäi ainoaks ton GTA:n takia...

Yks mitali on 'Rotta', ja se tarkoittaa et jää usein loukkuihin(ansoihin)... Itellä se on ja jäi ainoaks ton GTA:n takia...

Minulla oli aluksi haukka, ja sen jälkeen tainnut olla pelkästään hai, varmaan ainoa peli jossa edes käytän puukkoa, harvemmin peleissä pääsee ( tai ylipäätänsä peli kannustaa ) menemään lähitilanteisiin..

Minulla oli aluksi haukka, ja sen jälkeen tainnut olla pelkästään hai, varmaan ainoa peli jossa edes käytän puukkoa, harvemmin peleissä pääsee ( tai ylipäätänsä peli kannustaa ) menemään lähitilanteisiin..

Ei kannusta? Yhdelläkin servulla oli äijä joka ei muuta käyttänytkään kuin puukkoa ja oli pisteissä toinen. Kyllä sillä pärjää kun osaa.

Tosin kenttä oli se pienin kolmesta, eli vähän heikommin menisi isommissa kentissä. Itsekin käytän puukkoa säännöllisesti ahtaissa tiloissa. Mies otteeseen, maahan ja puukkoa perään.

Meikäläinen on luokiteltu Snaken arvoiseksi:D

Hahaa :D
Paljos olet oikein pelannut ja minkälaiset tilastot tappojen ja kuolemien suhteen? Ihmetyttää vaan, että mitä tuo rank tarkoittaa... Maailman no1, The Snake? :p

Alitehoisia...? Ennemminkin niistä on tehty "alitehoisia" siksi, että hedukkaa hakevat puunaajat nousee esille eikä autoaim nyypät saa liikaa apuja. Nyt auto aim on vain hätäisiin tilanteisiin tarkoitettu last resort kikka. Siinähän kuitenkin kuolee hedusta jos energiaa on lähtenyt tippaakan valmiiksi. Ite en voi kyllä ampua päähän, koska pitää tähdätä väärällä kädellä. MGO:ssa PS2:lla oli kuitenkin sama systeemi että muuten lähtee tosi vähän energiaa, mutta päästä kuolee heti ja kyllä sitä sai tappoja nopeasti ja varmasti. Nytkin tuntuu että jos tulee hyvä pelaaja vastaan, hyvä että kerkiää aloittamaan ampumista (kylläkin niin että tähtäin on seinillä ja katossa) ja on jo kuollut.

Silti siellä tekee CQC:lla paljon jos vaan osaa. Itseasiassa CQC on silti nyt vaikeampaa kuin PS2:lla, koska siellä kuperkeikka kaatoi vihun joka kerta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ei kannusta? Yhdelläkin servulla oli äijä joka ei muuta käyttänytkään kuin puukkoa ja oli pisteissä toinen. Kyllä sillä pärjää kun osaa.

Tosin kenttä oli se pienin kolmesta, eli vähän heikommin menisi isommissa kentissä. Itsekin käytän puukkoa säännöllisesti ahtaissa tiloissa. Mies otteeseen, maahan ja puukkoa perään.

Puhuin nyt kaikista peleistä yleisesti ottaen, ja kehuin MGO:ta, ehkä vähän huonosti selitin, mutta idea oli kuitenkin se että MGO kannustaa pelaajaa menemään lähitilanteisiin, toisin kuin muut pelit yleensä.

E: Ja Pibelle vielä, kyllä ne aseet on silti alitehoisia CQC:ta varten mielestäni, vai olisiko näillä puukkomiehillä mitään saumaa jos parista kudista kroppaan olisi henki poies jo ?

E: Ja Pibelle vielä, kyllä ne aseet on silti alitehoisia CQC:ta varten mielestäni, vai olisiko näillä puukkomiehillä mitään saumaa jos parista kudista kroppaan olisi henki poies jo ?

Voi olla että senkin takia, mutta myös auto aimin. Olisiko kellään mitään sanaa myöskään auto aim noboja vastaan, jos ruumiista kuolisi parista? Hyvä asia tuo iskun ottaminen muualta kuin päästä on kuitenkin.

Imo: Autoaim helvetin alinpaan kolkkaan ja tilalle nopeammin liikkuva tähtäin.

Pistetääs muutakin tekstiä.... Mielestäni tämä on yhtiä parhaimpia nettimoninpelejä koskaan, heikkoutena on Autoaim, joka nimenomaan on viimeinen tsänssi... Mutta sen voisi korvata nopeammalla 3rd person tähtäyksellä.
Sneaking on mahtavin peli-muoto. Mutta heikkoutena siinä on se että luupäät ottavat snakella m4 esiin ja alkavat vain tappamaan porukkaa.... Ja ite olet sitten Mk. 2..

Ei sillä autoaimilla saa mitään hyötyä melkein ikinä...

Ylös Bottom