Vastaus: Metal Gear Online Beta
Joo en kyllä tajua miksi, jotkut väittää auto-aimia ylivoimaseks. Aika paska se on kyllä. Ite olen ihan kohtuu pro tossa pelissä, ja olen yrittäny pari päivää kehittää piruuttaan lock on-skilliä. Samalla huomasin, että on ehkä hitain skilli kehittää ja aika paskakin. Nyt on kakspaikkanen lock on ja silti siitä ei ole juuri mitään etua. Rynkyillä on aivan turha yrittää auto-aimia. Täytyy olla todella lähellä jos aikoo tappaa. Samalla kun lock on vie kaks skill slottia, niin tilaa ei oikein muulle jää. Auto-aimin kanssa on melkein pakko olla fast mov, koska tappaminen kestää niin tuhottoman kauan(tämän takia joutuu koko ajan liikkumaan sivuttain, ettei saa liikaa hittiä), mutta jos taas jättää aseen skillejä pois, niin tappaminen kestää vielä kauemmin.
Oikeastaan auto-aim on ainoastaan kätevä kulman takaa selkään rushimisessa ja GSR:n kanssa. Se on oikeastaan ainoa ase, jolla voi vastata rynkkymiehen tuleen auto-aimilla. Tosin pitää olla koko ajan liikkua ja olla hyvä hand gun skill.
Perus 2 fast move, 2 knife skill on paljon parempi vaihtoehto, jos ei jaksa tähdätä. Tuolla saa sentään vihusta helvetisti pisteitä, kun eka sähköttää ja sitten tappaa. Sen tapon voi sitten tehdä vaikka ilman skillejä GSR:llä päähän tai vastaavaa.
Jos välttämättä haluaa auto-aimilla mennä koko ajan niin sillon suosittelen melkein P90 ja skilleiks 1 fast move ja loput sumputtaa lock oneilla ja smg-skillillä. Eikä pidä nappia pohjassa. Muuten leviää niin perkeleesti.
Ehkä jos ei osaa pelata, niin auto-aimista voi olla hyötyä. Aika harvoin näkee ketään pro-auto-aimereita, kun ei siitä todellakaan ole läheskään niin paljon hyötyä. Hedutkin jää ottamatta.
Kyllä pro-pelaajat vetää joko puukolla tai maksimi rynkky-skilleillä joilla hedut osuu 5/6 melkein. Saa tuplapisteetkin verrattuna lock on -tappoon.