Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Pibe. Samaa mieltä. Kun oppii hallitsemaan manuaalitähtäyksen niin autoaim menee täysin tarpeettomaksi.
ps. Aika omituinen homma se että kontrollit tuntuvat paljon kankeammilta kuin COD4:ssa mutta silti peli sujuu paljon tuskattomammin ja mukavammin kuin CODssa ikinä.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Joo en kyllä tajua miksi, jotkut väittää auto-aimia ylivoimaseks. Aika paska se on kyllä. Ite olen ihan kohtuu pro tossa pelissä, ja olen yrittäny pari päivää kehittää piruuttaan lock on-skilliä. Samalla huomasin, että on ehkä hitain skilli kehittää ja aika paskakin. Nyt on kakspaikkanen lock on ja silti siitä ei ole juuri mitään etua. Rynkyillä on aivan turha yrittää auto-aimia. Täytyy olla todella lähellä jos aikoo tappaa. Samalla kun lock on vie kaks skill slottia, niin tilaa ei oikein muulle jää. Auto-aimin kanssa on melkein pakko olla fast mov, koska tappaminen kestää niin tuhottoman kauan(tämän takia joutuu koko ajan liikkumaan sivuttain, ettei saa liikaa hittiä), mutta jos taas jättää aseen skillejä pois, niin tappaminen kestää vielä kauemmin.

Oikeastaan auto-aim on ainoastaan kätevä kulman takaa selkään rushimisessa ja GSR:n kanssa. Se on oikeastaan ainoa ase, jolla voi vastata rynkkymiehen tuleen auto-aimilla. Tosin pitää olla koko ajan liikkua ja olla hyvä hand gun skill.

Perus 2 fast move, 2 knife skill on paljon parempi vaihtoehto, jos ei jaksa tähdätä. Tuolla saa sentään vihusta helvetisti pisteitä, kun eka sähköttää ja sitten tappaa. Sen tapon voi sitten tehdä vaikka ilman skillejä GSR:llä päähän tai vastaavaa.

Jos välttämättä haluaa auto-aimilla mennä koko ajan niin sillon suosittelen melkein P90 ja skilleiks 1 fast move ja loput sumputtaa lock oneilla ja smg-skillillä. Eikä pidä nappia pohjassa. Muuten leviää niin perkeleesti.

Ehkä jos ei osaa pelata, niin auto-aimista voi olla hyötyä. Aika harvoin näkee ketään pro-auto-aimereita, kun ei siitä todellakaan ole läheskään niin paljon hyötyä. Hedutkin jää ottamatta.

Kyllä pro-pelaajat vetää joko puukolla tai maksimi rynkky-skilleillä joilla hedut osuu 5/6 melkein. Saa tuplapisteetkin verrattuna lock on -tappoon.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Hahaa :D
Paljos olet oikein pelannut ja minkälaiset tilastot tappojen ja kuolemien suhteen? Ihmetyttää vaan, että mitä tuo rank tarkoittaa... Maailman no1, The Snake? :p
----------------------------------------
Snake

"Prefers Sneaking Rules"
-----------------------------------------

Eli ei The Snake, vaan ihan perus mato.:o Aikaisempi viesti oli vitsailua sen oikean hiipparin suuntaan.. .

Aikaisemmin kun pelasin niin pukkasi aina silloin tällöin tuota rottaa, mutta kyllästyin sitten tuohon hahmoni ulkonäköön, deletoin sen ja loin uuden. En kerennyt pelata pitkään tuolla uudella pärställä kun sitten yllättäen sain tuon "Snaken".
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Konami järjestää pienimuotoisen ottelusarjan MGO Betalla.
Brandon Laurino // Konami Online sanoi:
A select number of top clans will receive an invite to play the MGO Beta competitively against the Konami team. The invites will start going out tonight (Wednesday May 7, 2008) through tomorrow morning, via the MGO Beta in-game mail system, to the selected clan leaders.
Kaikki valitut klaanit siis pelaavat klaanimatsin Konamin tiimiä vastaan.

lähde: PlayStation Blog
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Joo auto aimin käyttäjät on kyllä ajettu todella ahtaalle yli kestävän kropan takia valitettavasti itse en osu kuin tuurilla päähän joten auto aimia on käytettävä.

Auto aimillakin voi päästä hyvään tappo kuolemis suhteeseen esim odottelemalla kulmantakana hetkeä kun toisella on lataus meneillään ja silloin ampumalla mutta kun vielä pisteissä pää osumista saa niin paljon enemmän niin ei sekään riitä.

Seuraavaksi voidaankin yksikertaistaa peliä ja jätetään auto aim pois (turhana) ja pelkät päät leijuu ilmassa joihin ammutaan.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

joo välillä käy ottaa pattiin noi headshotit. Kuitenkin kun tarpeeks treenaa niin kyllä siihen päähänkin alkaa osumaan.

Kuitenkin olis omastakin mielestä kiva jos siinä olis joku "oldschool" mode missä päästä ei saa mitään ylimäärästä bonusta. Siinä voisi sitten "nobot" räiskiä toisiaan autoaimilla ja jos on parempi pelaamaan voi sitten ampua tarpeeksi kaukaa ettei autoaim viellä lukita suhun asti.

Tosiaan kannattaa käyttää niitä rynkkyjä jos haluaa osua päähän hyvin. Esim scorparilla pitää osua joku 3 patia päähän kun ak taitaa riittää yksi. Ne on muutenkin järkyttävän tarkkoja pitkälle matkalle.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Liikkeessä pysymisellä ja sijoittumisella pääsee jo pitkälle. Avonaiset paikat ovat melkoisia kuolonansoja tässä pelissä ja sen pienemmän kentän portaikot myös. Ei kannata myös unohtaa tuota lähitaistelua sillä kyykystä heduja napsivan heebon saa helposti kierimällä kiinni ja otteeseen jonka jälkeen taju pois ja henki pois. Se Stun knife on ihan mauton...

SVD on myös helvetin hyvä tässä kun sillä voi ampua myös liikkeestä, seisaaltaan ja lonkalta.

Parhaat pisteet saa kuitenkin perinteiseen tapaan rushimalla ja tähtäämällä pään alueelle. Itse kuitenkin tykkään pelata SVD:llä ja puukolla seikkaillen. Välillä tulee älyttömiä kill-streakeja ja välillä munaa sitten ihan kunnolla tuon puukon kanssa :)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Aika typerää, kun level laskee jos sattuu menemään huonommin.

Aika vähän pelaajia muuten liikkeellä. :o
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Saako noi betan pisteet pitää itse MGS4:n mukana tulevassa MGO alotuspaketissakin? Jottain ymmärsin, että siinä alotuspaketissa olis viisi karttaa, eli viellä kaksi muuta betan lisäksi... Kai?
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Saako noi betan pisteet pitää itse MGS4:n mukana tulevassa MGO alotuspaketissakin? Jottain ymmärsin, että siinä alotuspaketissa olis viisi karttaa, eli viellä kaksi muuta betan lisäksi... Kai?

Ihan normaalisti varmasti alotetaan ihan puhtaalta pöydältä.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Ihan normaalisti varmasti alotetaan ihan puhtaalta pöydältä.

Juu toi olis mielestäni oikea ratkasu siihen, et saadaan ny tehtyä taas uudet listat huipuista et uudetki saa mahikset :o ..ja tietty odotan innolla että saan tehtyä uuden hahmon, ku sen vanha "Gangsta nig*a vihreissä" alkaa jo kyllästyttään.. Näyttääki viel niin hemmetin tyhmältä, :D
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Meinaileekos porukka heti torstaina saapua netin puolelle vai käydäänkö yksinpeli ensin tarkasti läpi niinkuin täällä :P
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Meinaileekos porukka heti torstaina saapua netin puolelle vai käydäänkö yksinpeli ensin tarkasti läpi niinkuin täällä :P

Kyllä siinä vois vissii käydä hahmon tekemässä ja kattoa mitä on tarjolla, ei vissiin muuta. :) Voi tietty myös pistää invitee PSN:s jos jotakuta huvittaa peliseura sit MGO:ssa.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Meinaileekos porukka heti torstaina saapua netin puolelle vai käydäänkö yksinpeli ensin tarkasti läpi niinkuin täällä :P
Taidan ensin kuitenkin yksinpelin pariin mennä ja ehkä jossain vaiheessa sitten kokeilla tuota nettipeliä vähän. Mutta yksinpeli ensin läpi kyllä ja sitten vasta kunnolla alan netissä tahkoamaan.:p
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Voisiko tuon "beta"-sanan ottaa otsikosta pois?

Täytyy "juosta" tuo yksinpeli ensin läpi ja keskitttyä sitten moninpeliin, jos se alkaisi toimimaan. Betan aikaan oli yleistä tuo "connection not stable", mutta kyllä välillä pääsi pelaamaankin. Oliko muilla samoja ongelmia?
 
Ylös Bottom