Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online

Saavatkos muut tuon " Search Player " kohdan kautta löydettyä ketään ? Itselläni heittää aina erroria, eikä random tyyppien kanssa ole niin mukavaa pelailla..

Metal Gear Onlinen suurin heikkous on kyllä tuo perkeleen yksi GAME / KONAMI ID per PS3. Veljen kanssa joudutaan pelaamaan sitten mun Execta-nickillä, samalla hahmolla ja samoilla statseilla ym. Vittu kiva siinä sitten pelata. Ihan perseestä. Ja tuo tunnuksen tekeminenkin oli niin vaivalloista. Tuntuu että kaikki on tehty niin "teh security teh only way" -meiningillä; ei voi hahmon luonnin jälkeen enää muokata tätä, muuta kuin ottaa vaatteita pois, muttei vaihtaa niitä, joku 160 tunnin aikarajoitus, että ennen sitä ei voi vaihtaa niitä vaatteita pois, tunnuksen tekeminen oli mahdollisimman vaivalloista, kaikki saatanan härpäkkeet ja nimimerkit piti erikseen sinne laittaa, salasanojen täytyi olla välillä pelkkiä numeroita, välillä vähintään kahdeksan kirjainta ja ynnä muuta paskaa. Lisäksi niitä accountteja tehtiin ainakin kolme...

Huoh. Vaikutti kyllä loistavalta tuo nettipeli, kun oli kaikki trainingit sun muut tuolla. Kaikki ajateltu hyvin. Sitten kustu homma siihen, että tunnuksia ei voi tehdä kuin yhden ja kaikkia mahdollisia rajoituksia. Huoh, odottelen Socomia kerta tää MGO on näin mahdollisimman epäkäyttäjäystävällinen. :mad:

Se toinen sotilas maksaa jotain 4 siellä kaupassa...

Mut oon kyllä samaa mieltä et on aika kummallisesti suunniteltu toi aikaraja/et voi vaihtaa vaatteita...

Jos ostaa toisen hahmon itelleen sillä neljällä eurolla, niin onhan sillä sitten myös oma tunnus, eikä että se hahmo liittyy vaan siihen samaan tunnukseen ja edelleen vain Execta-nimimerkki saa päättää kumpaa hahmoa käyttää. Onko kukaan ostanut toista hahmoa?

Siis tehdäänkö toiselle hahmolle uudestaan kaikki KONAMI ID:t ja GAME ID:t sun muut? Vai tuleeko ne vaan samalle GAME ID:lle tän mun nykyisen hahmon kanssa, eli mun veljen sitten pitäis silti kirjautua MGO:hon sisään mun exectaah-tunnuksella ja mun salasanalla ja sitten hän aina sieltä ottaisi sen oman hahmonsa vain?

Vähän vaikeasti selitetty, mutta joka on ostanut hahmon tuolta tai tietää miten homma menee, niin kaipaisin vähän selvennystä.

Riippuu ostatko sen hahmon sen sun "vanhan" konami/game id:n kautta. Vai teetkö kokonaan uuden. Jos te pelaatte samalla konsolilla, niin tottakai olis ainakin mun mielestä parempi, että kummankin hahmot on saman game id:n alla. Silloin ei tarvi naputella salasanoja ja gam id:tä aina uusiksi.

Eikös homma periaatteessa onnistuisi että käytät toista PS3:n accoa ?
Eli kun kaikilla on varmaan USA tili tehtynä, niin aukaisee sen kautta MGO:n, ja tekee oman ukon sinne ?

En tiedä onnistuuko noin, mutta ehdotus se tämäkin on :D

Eikös homma periaatteessa onnistuisi että käytät toista PS3:n accoa ?
Eli kun kaikilla on varmaan USA tili tehtynä, niin aukaisee sen kautta MGO:n, ja tekee oman ukon sinne ?

En tiedä onnistuuko noin, mutta ehdotus se tämäkin on :D

Meillä on PS3:lla omat käyttäjät varustettuna meidän etunimillä. Ja USA:n Storeen en ole (vielä) tehnyt tunnusta, en nyt oikein ymmärtänyt mitä tuolla tarkoitit? Miten mä MGO:n käynnistän USA:n Storen kautta? :D

Tuo USA account oli ihan vaan esimerkki, mutta siis käyttää vain toista accounttia MGO:n pelaamiseen. Mutta saattaahan se olla rajoitettu yksi tyyppi per kone, eikä yksi per account, mene tiedä :D

Tempest nimellä löytyy Suomalainen casual klaani. Kiinnostuneet pistäkää viestiä pelin sisällä. Ei 12v heliumeille.

Tuo USA account oli ihan vaan esimerkki, mutta siis käyttää vain toista accounttia MGO:n pelaamiseen. Mutta saattaahan se olla rajoitettu yksi tyyppi per kone, eikä yksi per account, mene tiedä :D

Se on rajoitettu yksi per PS3, kuten jo aiemmin sanoin, joten ei onnistu.

Noh, eipä tuo MGO muutenkaan vaikuttanut kovin kummoiselta. Ei mitään uutta, vähän tylsääkin. ;/

Minusta on hyvä asia rajoittaa accountien luontia. Esim. NHL 08:ssa on tavallista, että tehdään monta accountia. Joten vaikka luulet, että toinen on aloittelija. Se onkin huippustara ja hävitessä menetät "huonolle" pelaajalle paljon pisteitä.

Ja tuo ONLINE pelimuoto on tietysti suunnattu vain tietyille pelaajille. Ei kaikki voi pitää samasta asiasta. Ja vaikka MGO on mielestäsi "huono". Voi siitä muut tykätä. Olihan siinä 2 uutta kenttää. (WOW 2 uutta, tuo on paljon.) Mutta jos on tottunut COD:in tapaiseen Mene ja Tapa meininkiin (3D persoonassa), niin ei tämä peli varmaan teille kovin loistava ole. Onhan MGO:ssa myös tappamista ja menemistä, mutta ei niin suora viivaista kuin COD:eissa.

Minusta MGO on mahtava kokonaisuus ja se, kun on lisättynä vielä MGS4:ään. On saatu aikaan MAHTAVA paketti. Itse ainakin pelin ostoon todella tyytyväinen.:cool:

Täytyy omalta osaltani sanoa, että MGO oli aika suuri syy meikäläiselle hommata MGS4 heti julkaisussa. Kiinnostus oli enemmän nettipelin kuin yksinpelin puolella. Jos nettipeliä ei olisi saanut samassa paketissa, niin olisin hommannut pelin varmaan joskus myöhemmin, kun hinnat laskee. Mutta nyt kun molempia modeja on päässyt pelaamaan, niin kyllä ne aika tasaisesti pitävät mielenkiintoa yllä. :)

Noi uudet mapit oli kyllä ton pelin heikointa tarjontaa... Ainakin omalla kohdalla ne oli aika pettymyksiä varsinkin se mappi jossa tapellaan pimeässä.

Toiseksi tohon saisi tulla kyllä joku "cod"modi missä torsoon tulevista osumista lähtee henki suht nopeasti. Alkaa pikkuhiljaa toi hedareitten metsätys mennä kuivaksi. Ainut tapa jolla ei tarvii ampua päähän on jotakuinkin se tehokkain kivääri tai tuubi. Siinä on vain ongelmana, että kivääristä saa pulittaa sen 7k ja tuubista minimissään 11k. Tämähän johtaa taas siihen, ettei niitä pysty ostamaan usein muut kuin pelaajat jotka ovat jo valmiiksi todella hyviä osumaan päähän.

Tosin siinä lipunvaltauksessa on suht mukavaa, että kököttämällä lipulla saa kokoajan lisää rahaa. Toisissa modeissä tätä etua en ole huomannut. Tiedä sitten onko toikin joku bugi vai tarkoituksella tehty juttu.

Noi uudet mapit oli kyllä ton pelin heikointa tarjontaa... Ainakin omalla kohdalla ne oli aika pettymyksiä varsinkin se mappi jossa tapellaan pimeässä.

Minun mielestä ne mapit ovat ihan hyviä (etenkin Urban Ultimatum), vaikkeivat vedäkään vertoja Midtown Maelstromille tai Gronznyj Gradille (Blood bath on mielestäni "surkein"). Noita mappeja saisi mielestäni olla vielä pari tai kolme lisää, niin mielenkiinto pysyisi pelissä paremmin yllä.

Minun mielestä ne mapit ovat ihan hyviä (etenkin Urban Ultimatum), vaikkeivat vedäkään vertoja Midtown Maelstromille tai Gronznyj Gradille (Blood bath on mielestäni "surkein"). Noita mappeja saisi mielestäni olla vielä pari tai kolme lisää, niin mielenkiinto pysyisi pelissä paremmin yllä.

Aika paljon on kyllä connection erroria. :(

Siis ihan KÄSITTÄMÄTTÖMÄN vaikeaksi tehty tuo rekisteröityminen? Eka näpyttelen kaikki teidot ps ohjaimella ja kun olen valmis ja painan seuraava , niin sivu hyppää alkuun?? Ja kokeilin connectata, mutta ei ilmeisesti ollut rekisteröinyt käyttäjääni.

Siis oikeasti jumalauta, Konami Id ja Game Id. Mitä helv?

Jos yritettäisiin koneella tätä uudestaan

Siis ihan KÄSITTÄMÄTTÖMÄN vaikeaksi tehty tuo rekisteröityminen? Eka näpyttelen kaikki teidot ps ohjaimella ja kun olen valmis ja painan seuraava , niin sivu hyppää alkuun?? Ja kokeilin connectata, mutta ei ilmeisesti ollut rekisteröinyt käyttäjääni.

Siis oikeasti jumalauta, Konami Id ja Game Id. Mitä helv?

Jos yritettäisiin koneella tätä uudestaan

On uskomatonta, että pelkkä PSN-nimi ei kelpaa. Tämä varmaan ennakoi MGO:n muuttumista maksulliseksi tulevaisuudessa. Siis kokoversion. En tule ostamaan. Ei tämä niin hyvä ole. Bad Company vie tällä hetkellä!

On uskomatonta, että pelkkä PSN-nimi ei kelpaa. Tämä varmaan ennakoi MGO:n muuttumista maksulliseksi tulevaisuudessa. Siis kokoversion. En tule ostamaan. Ei tämä niin hyvä ole. Bad Company vie tällä hetkellä!

MGO on nyt jo ihan riittävän "koko versio". Tunnuksien teko kävi parissa minuutissa tietokoneella ja ei ollut minkäänlaista ongelmaa.

Ylös Bottom