Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eikös homma periaatteessa onnistuisi että käytät toista PS3:n accoa ?
Eli kun kaikilla on varmaan USA tili tehtynä, niin aukaisee sen kautta MGO:n, ja tekee oman ukon sinne ?
En tiedä onnistuuko noin, mutta ehdotus se tämäkin on
Tuo USA account oli ihan vaan esimerkki, mutta siis käyttää vain toista accounttia MGO:n pelaamiseen. Mutta saattaahan se olla rajoitettu yksi tyyppi per kone, eikä yksi per account, mene tiedä
Noi uudet mapit oli kyllä ton pelin heikointa tarjontaa... Ainakin omalla kohdalla ne oli aika pettymyksiä varsinkin se mappi jossa tapellaan pimeässä.
Minun mielestä ne mapit ovat ihan hyviä (etenkin Urban Ultimatum), vaikkeivat vedäkään vertoja Midtown Maelstromille tai Gronznyj Gradille (Blood bath on mielestäni "surkein"). Noita mappeja saisi mielestäni olla vielä pari tai kolme lisää, niin mielenkiinto pysyisi pelissä paremmin yllä.
Aika paljon on kyllä connection erroria.
Ei mulla vaan. Kaikki rullaa sujuvasti.
Siis ihan KÄSITTÄMÄTTÖMÄN vaikeaksi tehty tuo rekisteröityminen? Eka näpyttelen kaikki teidot ps ohjaimella ja kun olen valmis ja painan seuraava , niin sivu hyppää alkuun?? Ja kokeilin connectata, mutta ei ilmeisesti ollut rekisteröinyt käyttäjääni.
Siis oikeasti jumalauta, Konami Id ja Game Id. Mitä helv?
Jos yritettäisiin koneella tätä uudestaan
On uskomatonta, että pelkkä PSN-nimi ei kelpaa. Tämä varmaan ennakoi MGO:n muuttumista maksulliseksi tulevaisuudessa. Siis kokoversion. En tule ostamaan. Ei tämä niin hyvä ole. Bad Company vie tällä hetkellä!