Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online

Juu, VSD'stä tulee nappi otsaan enemman kuin kokoajan :< Vähän voisivat parantaa noita perus rynkkyjä, sitä saa pumpata koko lippaan toiseen ja yleensä sekään ei ihan riitä..

Edit: Mitä tulee edelleenkin noihin pelaaja määriin, kyllä minä silti enemmän pelaajia odotin näinkin suositun pelin nimissä. Tässä täytyy olla myös jokin region lukitus. Periaatteessahan tuo ei nyt haittaa muutakuin tulevaisuudessa, siinä vaiheessa kun porukalta on kaikonnut se alkoinnostus. Ei ole kovin hyvä merkki jos pelin julkaisun aikoihin ei tämän vertaa ihmisiä kiinnosta pelata. Joten kummassa vika, pelissä vai pelaajissa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online

Juu, VSD'stä tulee nappi otsaan enemman kuin kokoajan :< Vähän voisivat parantaa noita perus rynkkyjä, sitä saa pumpata koko lippaan toiseen ja yleensä sekään ei ihan riitä..

Edit: Mitä tulee edelleenkin noihin pelaaja määriin, kyllä minä silti enemmän pelaajia odotin näinkin suositun pelin nimissä. Tässä täytyy olla myös jokin region lukitus. Periaatteessahan tuo ei nyt haittaa muutakuin tulevaisuudessa, siinä vaiheessa kun porukalta on kaikonnut se alkoinnostus. Ei ole kovin hyvä merkki jos pelin julkaisun aikoihin ei tämän vertaa ihmisiä kiinnosta pelata. Joten kummassa vika, pelissä vai pelaajissa?

kyllä tulee varmasti pelaaja määrät lisääntymään vähitellen... kaikki pelaa ensin yksin pelin läpi ja mahdollisesti useaan kertaan... kyllä varmasti 99,9% pelin ostaneista osti tän yksinpelin takia, kuten myös minä... online tulee mukavana lisänä siinä samassa
 
Vastaus: Metal Gear Online

edit: mieleen tuli vielä nuo välillä ärsyttävät kranaatit, kun ei voi säätää että heittääkö ala/yläkautta

Voihan. L1:stä kun pitää kunnolla pohjassa, niin kranu lentää yläkautta. Kun pidät nappia pohjassa hellästi, niin se heittää sellaisen lirun alakautta.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Toi moninpeli ei kyllä ole kovin ystävällinen amatööreille. Sekin rajottaa varmasti pelaajia. Ja kuten mainittiin moni osti pelin Snaken tarinan takia, moninpeli tuli siinä vain extrana.

Olis kyllä kiva jos ne laittais kaikki yksinpelin aseet tohon monipelin puolelle. Ainakin omalla kohalla alkaa jo tökkimään se peruslista missä ei ole kuin pari asetta.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Eiköhän tuolla tunnus pelleillylläkin ole jotain tekemistä asian kanssa, varsinkin jos raukat koittavat niitä PS3:lla näpertää ilman USB-näppistä, voin jo kuvitella sen tuskan :D
Itse olen pari kertaa koittanut, mutta yksinpelissä on vielä niin paljon tekemistä jäljellä, ettei jaksa vielä nettiin vaivautua kun jo SP puollelakin on niin nautinnollista kokeilla kaikkea..
 
Vastaus: Metal Gear Online

Onko kenelläkään sellaista ongelmaa että salasana ei tallennu vaan aina peli sitä kysyy vaikka on "Remember this ID" valittuna?
 
Vastaus: Metal Gear Online

Onko kenelläkään sellaista ongelmaa että salasana ei tallennu vaan aina peli sitä kysyy vaikka on "Remember this ID" valittuna?

Siellä on erikseen valinta (kun olet kirjautumassa) että tallennetaanko salasanan/nimimerkin automaattisesti joka kerta kun kirjaudut sisään.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Se on tietenkin valittuna, game id on valmiina aina mutta salasana kenttä on tyhjä joka kerta:mad:

Mutta eikös siellä ollut erikseen myös valinta salasanan tallentamiselle? Ihan kuin minulla olisi ollut sama probleema betan aikaan ja muistelisin tälläisen valinnan olevan siellä. Muistaakseni siellä oli useampia valintoja tiettyjen asioiden muistamiseen, sulta varmasti jäännyt se sinun tarvitsema valinta huomaamatta.

EDIT: Vanhuus painaa, mutta tuplat on aina parempia.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Ei kyllä tuo hedujen metsästäminen on niin häiritsevää jo että taitaa minun MGO pelit olla tässä.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Ei kyllä tuo hedujen metsästäminen on niin häiritsevää jo että taitaa minun MGO pelit olla tässä.

Pssst snipu käteen ja vaikka se 750db:n snipu(tulinopeus riippuu rämpytysnopeudestasi, tosin mitä nopeampi sitä epätarkempi) ja tähtäin vihuun ja rämpytä niin eiköhän siinä jo kaadu. Itse vaihdoin SMG:stä suoraan snipuun kun muilla aseilla ei merkitse mikään muu kuin pääosumat (ja näin meno menee aika tuurilla leikkimiseksi kun aseet eivät tämän lisäksi aivan suoraan ammu, )
Nuo sniput ovat jonkin sortin automaattisia kivääreitä joten mitään yhden laukauksen tussareita ei MGO:ssa ole.

Hienosti kaatuu populaa kaukaa, läheltäkin kaatuu hienosti ellei toinen sitten ehdi päähän ampua.

Muut aseet ovat aika turhia, tai no kyllä niilläkin tappoja saa mutta sniput hallitsevat ainakin sen aikaa kunnes KONAMI herää ja vähän päivittelee tuota balanssia ja esittelee toivottavasti huomattavan paljon tehokkaammat alle 1000db:n konetuliaseet SMG ja Rifle luokille sekä edes vähän flinchiä.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Tyhmä kysymys; miten Snaken saa näkymättömäksi? :o

Itseänikin ottaa päähän kun tyhjentää lippaan jos toisenkin vastustajaan ja sitten vastustaja kääntyy ja napauttaa rynkyllään meikäläistä otsaan ja kuolen laakista. :confused: WTF?
 
Vastaus: Metal Gear Online

Tyhmä kysymys; miten Snaken saa näkymättömäksi? :o

Itseänikin ottaa päähän kun tyhjentää lippaan jos toisenkin vastustajaan ja sitten vastustaja kääntyy ja napauttaa rynkyllään meikäläistä otsaan ja kuolen laakista. :confused: WTF?

oletko yksinpeliä pelannut kenties?
Snake:n näkyvyys näkyy aina siellä ylhäällä jossain prosentteina ja octocamo:n saa hyödyntämään seinän tai maan materiaalia ja "tekstuuria" makaamalla siinä hetken paikoillaan.
Vaikka snake olisikin näkyvä pelaajan omista silmistä, on hän hyvinkin huonosti havaittavissa muiden pelaajien paitsi Metal gear MK2:sen silmissä.

Eli kuten yksinpelissäkin, nojaamalla hetken seinään tai makaamalla hetken maassa activoi octocamon joka tekee sneikistä "näkymättömän." facecamo auttaa vielä enemmän mutta solid eye on taas hemmetin kätsy kun pitäisi urhreja etsiä.

Tuo headshot fiesta, on kyllä omastakin mielestä aivan naurettavaa pelleilyä, ei sen takia etten pystyisi headshotteja tekemään tai pärjäisi, vaan ihan pelillisesti. Ei ole Konamin poppoo varmaan nähnyt kuinka paljon pelkkä raapaisu rynkyn ammuksesta tekee vahinkoa, mutta näin tietämättömille sanotaan nyt että Soldier of fortunen ruumiin hajomis mallinnukset eivät ole kovinkaan kaukana todellisuudesta, mitä tulee siis vihollisiiin. Nanobotit voivat kudosta hieman korjata mutta todellisuudessa esimerkiksi vampin ottama ammus optikkoonsa olisi repäissyt häneltä varmaan puolet päästä livokkaan, ellei sitten iho ole korvattu raudalla.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Tyhmä kysymys; miten Snaken saa näkymättömäksi? :o

OctoCamolla seinää/maata vasten ja sekunnin odotus. Camon prosentit näkyy siellä oikeassa yläkulmassa.

Itseänikin ottaa päähän kun tyhjentää lippaan jos toisenkin vastustajaan ja sitten vastustaja kääntyy ja napauttaa rynkyllään meikäläistä otsaan ja kuolen laakista. :confused: WTF?

Kyllä tuo onnistuu myös sinulta kun vähän harjoittelee, ristitähtäin ajaa asiansa enemmän kuin tarpeeksi. Kun hallitset touhun saa pelkällä rynkyllä jo kaadettua porukkaa ja kaukaa. Ristitähtäin toimii.
 
Vastaus: Metal Gear Online

OctoCamolla seinää/maata vasten ja sekunnin odotus. Camon prosentit näkyy siellä oikeassa yläkulmassa.

Kyllä tuo onnistuu myös sinulta kun vähän harjoittelee, ristitähtäin ajaa asiansa enemmän kuin tarpeeksi. Kun hallitset touhun saa pelkällä rynkyllä jo kaadettua porukkaa ja kaukaa. Ristitähtäin toimii.

Tiedän kyllä tuon seinään ja maahan liimautumisen, mutta olen nähnyt Snaken juoksevan näkymättömänä, vähän niinkuin Mark II meneen näkymättömäksi. Ja hei, olen pelannut ihan selvinpäin. :D

Mistäs sen ristitähtäimen saa? Meikäläisellä näkyy vain se typerä ympyrän muotoinen tähtäin. Tietenkin nuo lisätähtäimet varmasti auttaisivat asiaa, mutta mielestäni ne on hieman kehnosti toteutettu.

Itseäni häiritsee myös sotilaan hidas kääntyminen, vaikka olen asettanut kaikki herkkyydet maksimille.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Tiedän kyllä tuon seinään ja maahan liimautumisen, mutta olen nähnyt Snaken juoksevan näkymättömänä, vähän niinkuin Mark II meneen näkymättömäksi. Ja hei, olen pelannut ihan selvinpäin. :D

Tietenkin Snake näkyy perus sotilaille näkymättömänä, mitä hyötyä muuten OctoCamosta olisi koko pelissä? Olet varmasti nähnyt miltä OctoCamo yksinpelissä näyttää? Kyllä sinäkin Snaken huomaisit heti kun se moninpelissä tulisi vastaan sellaisenaan :D Snake näkyy siis muille näkymättömänä, ei sille joka sillä pelaa.

Mistäs sen ristitähtäimen saa? Meikäläisellä näkyy vain se typerä ympyrän muotoinen tähtäin. Tietenkin nuo lisätähtäimet varmasti auttaisivat asiaa, mutta mielestäni ne on hieman kehnosti toteutettu.

Ristitähtäimen saa muistaakseni kolmiosta kun olet siinä rinkula moodissa.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Ja tuo ONLINE pelimuoto on tietysti suunnattu vain tietyille pelaajille. Ei kaikki voi pitää samasta asiasta. Ja vaikka MGO on mielestäsi "huono". Voi siitä muut tykätä. Olihan siinä 2 uutta kenttää. (WOW 2 uutta, tuo on paljon.) Mutta jos on tottunut COD:in tapaiseen Mene ja Tapa meininkiin (3D persoonassa), niin ei tämä peli varmaan teille kovin loistava ole. Onhan MGO:ssa myös tappamista ja menemistä, mutta ei niin suora viivaista kuin COD:eissa.

Minusta MGO on mahtava kokonaisuus ja se, kun on lisättynä vielä MGS4:ään. On saatu aikaan MAHTAVA paketti. Itse ainakin pelin ostoon todella tyytyväinen.:cool:

Cod on 1st person ja MGO 3rd person. Minusta olisivat tähän moninpeliin käyttämänsä tunnit saaneet sijoittaa yksinpeliin. Tai lomailuun.

Aika turha R6:Vegasin ja GRAW:n makuinen tekele teknohärpäkkeillä maustettuna. Vammainen pelinhakusysteemi. Konami Id:tageineen kruunaa kaiken. Ei vain käy PSN?Ottaisivat Halo2:sen matchmaking-systeemistä mallia.
 
Ylös Bottom