Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online

Eipä ole kertaakan tullut käytettyä, mutta sen verran tiedän että vastustaja pitää saada CQC-otteeseen ja käyttää kyseistä tavaraa, jolloin näet kaikki SOP:llä linkittyneet vastustajat seinien läpi samaan tapaan kuin käytettäessä Enemy locator kranaattia. Mitään hyötyähän tästä ei ole jos vastustajat eivät käytä SOPia.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Eipä ole kertaakan tullut käytettyä, mutta sen verran tiedän että vastustaja pitää saada CQC-otteeseen ja käyttää kyseistä tavaraa, jolloin näet kaikki SOP:llä linkittyneet vastustajat seinien läpi samaan tapaan kuin käytettäessä Enemy locator kranaattia. Mitään hyötyähän tästä ei ole jos vastustajat eivät käytä SOPia.

Enemy locator on paras kranaatti mitä pelistä löytyy ainakin omaan pelityyliini yhdistettynä.
Hemmetin kätsyä nähdä vihollinen läpi seinän (joka näkyy enemylocatorin kanssa kyllä aina)
tietää mihin tähdätä aseella ja milloin laukaista että saisi sen hienon headshotin sieltä.
varmaan moni ihmetellyt kun heti suojasta pois juostessaan on kuti pamahtanut optikkoon

mikä sen parempi ase kuin kaikki tarvittava tieto vihollisesta :)

s-scan voi sitten taas olla kohtis hyödytön, ellei sitten halua ampias titteliä nimensä viereen.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Itselläni on valittuna skill settingsistä Monomania juuri tuota varten päälle, että näkee vihollisen liikkeet seinien läpi. Pystyy jonkin verran ennakoimaan omia liikkeitä, kun näkee mitä vihollinen on tekemässä.

Monomanian huono puoli on se, että sen vaikutus on melko lyhyt (levelit täysillä kestää max. n. 5 sekuntia), mutta sen saa aktivoitua nopeasti päälle. Riittää kunhan vain osuu viholliseen jollain aseella.

Muut skillit on asetettu Assault Riflelle ja Runnerille (lvl 1). Neljännellä paikalla pidän mitä milloinkin, tällä hetkellä taitaa olla sixth sense käytössä (näkee ansat).
 
Vastaus: Metal Gear Online

Itselläni on valittuna skill settingsistä Monomania juuri tuota varten päälle, että näkee vihollisen liikkeet seinien läpi. Pystyy jonkin verran ennakoimaan omia liikkeitä, kun näkee mitä vihollinen on tekemässä.

Monomanian huono puoli on se, että sen vaikutus on melko lyhyt (levelit täysillä kestää max. n. 5 sekuntia), mutta sen saa aktivoitua nopeasti päälle. Riittää kunhan vain osuu viholliseen jollain aseella.

Muut skillit on asetettu Assault Riflelle ja Runnerille (lvl 1). Neljännellä paikalla pidän mitä milloinkin, tällä hetkellä taitaa olla sixth sense käytössä (näkee ansat).

bugaa muuten välillä aika pahasti, muistan kerran kun tapoin jonkun niin näin hänet toisella puolella kenttää jonne hän respawnasi, ja tapoin tämän uudestaan hetkeä myöhemmin o.O Viekö muuten tuo parannettu kranaatin heittökyky enemmän kuin yhden paikan.

omat valinnat ovat tietysti sniper rifle lvl 2 ja kahdessa muussa vaihtelen narc, monomania, se kranaatin heitto syteemi, ja luultavasti jossain vaiheessa pistooli kykyä.
Snipu vaan on niin sopiva omaan käteen tuolla kentällä. Saa hienosti porukkaa alas torneista, M14EBR sopii myös lähitaisteluun mutta SVD vaihtuu aina pistooliin kujalla nopeamman tulituksensa ja pienemmän recoilin vuoksi.

näin siis kunnes peli ei keskity vaan naurettavan helposti tehtäviin pääosumiin ja P90:nen hintaa lasketaan sekä vahinkoa nostetaan kuten muidenkin aseiden. Muuten viihdyn mainiosti Snipujen parissa :P
 
Vastaus: Metal Gear Online

Viekö muuten tuo parannettu kranaatin heittökyky enemmän kuin yhden paikan.

....mutta SVD vaihtuu aina pistooliin kujalla nopeamman tulituksensa ja pienemmän recoilin vuoksi.
Quarterback vie vaan yhden paikan, vaikka olisi lvl 3. Ite kyllä vetelen SVD:llä kujillakin. Recoil on aika olematon kun on kyykyssä. Ainoo huono puoli on, että tähtäys on kankea, vaikka olis 10 herkkyys.

DP-huoneissa käytän värillisiä smokeja, joita saa peräti viisi kappaletta kerralla. Normaaleja vain 3. Non-dp -huoneissa en yleensä käytä naatteja. Yleensä valitsen silti stun grenadet. Ihan vaan sen takia, että on mukava viskoa niitä SOP Destabia viedessä vastustajan baseen ja mennä ite kartan perusteella laittamaan SOP destabia.

Tiedoks muuten, että P90 muuttuu heti paljon asiallisemmaks non-dp -huoneissa. Eräs sälli Burning Fang, joka on samassa klaanissa kuin minä, heittää hirveetä settiä sillä. Tosin jos ei osu päähän niin ei sillä pärjää, mutta nappi pohjassa panoksia lentää niin perkeleesti, niin ainakin yks osuu päähän. Lipaskin asiallisen kokonen. Oikeastaan ei sillä aseella M4:lle ja AK:lle häviä. Muutenkin non-dp huoneet on parempia. Paljon tasasemmat aseet. Itellä just suosikkiaseet on P90 ja SVD. En muita käytä Mk. 22 lisäks. Tietenkin puukko on valmiudessa.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Hmm, pitäisikö sitä routeria säätää, kun ilmeisesti en itse jostain syystä voi peliä hostata. En ole muistaakseni missään nettipelissä pystynyt hostaamaan.

Basejen valtaaminen ja Snake matsit ovat ne, joissa jotain järkeäkin on. Miksi pitää pelata jotain typerää deathmatchia, kerran MGS on pelin nimi? :confused:


ps. Voisi olla melko makeeta olla Snake, jos sattuisi joku tuttu olemaan MK.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Tykkään Dp huoneista juuri tuon M14EBR:n takia, siinä vasta ase jolla saa kaiken omista padilla tähtäystaidoista kunnolla esille kun kerran löytyy kiikarikin. Ei tuo kyllä mikään snipu kyllä ole vaan puoliautomaattinen kivääri. Tasainen tarkkuus ja monipuolisuus taistelukentällä suorastaan vaativat minua käyttämään asetta. Tappaa vielä lähietäisyydellä olisiki 5 vai 7:llä osumalla vaikkei päähän osuisikaan, mutta lähitaistelussa tuo tulinopeus ja lipaskoko häviää aika vahvasti konetuliaseille.

Toivoisin kyllä vahvaa parannusta tuohon pääosumiin, ihan naurettavan helppoa moiset tehdä.
Omista tapoista 75% varmaan pääosumilla tehtyjä joka menee kyllä naurettavaksi. Eagle tittelillä ole mitään virkaa, lähinnä merkki siitä että pelaat peliä kuten kaikki muutkin.

Kivääreihin ja SMG:ihin enemmän impactia (eli osumat vaikuttaisivat kohteen tähtäämiseen)
ja ehdottomasti myös vahinkoa. Ja pään osumalaatikko saisi olla puolet pienempi jotta Eagle arvollakin olisi jotain merkitystä. Ellei rotta merkkiä voisi saada veikkaisin 90% pelaajista olisivat Eagle tittelin saaneet.

Mutta ihan miten vaan, snipulla ei nykyään edes huomaa jos osumia ottaa, siinä voi rauhassa sarjatulessa tähtäillä kaveria päähän. Naurettaa vaan nuo noboksi haukkumiset, saa niitä headshotteja naurettavan helposti oli ase mikä tahansa, snipulla minulle vaan annetaan myös mahdollisuus ottaa niitä vähän kauempaa pienemmistä kohteista.


Base matsien hyvyys on hyvin verrannollista, jos tiimi jäsenet ovat älykkyydeltään läjä ankkoja niin on homma niin sekavaa ja pelleilyä että ei mitään rajaa. Mutta jos oikeasti liikutaan 3-2 henkilön ryhmissä napaten niitä tukikohtia ja torjuen vastustajien joukkoja on homma paljon selvempää ja mukavempaa. Paitsi ehkä siinä raunioille sijoittuvassa jaksossa joka on aina yhtä häslinkiä.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Yksi syy ( varmaankin ) tuohon hedutteluun on myös se että mm. pyörähdyksen jälkeen tulee selkeä stoppi ukolle, eli ollaan hetken aikaa täysin paikoillaan, ja eihän se vaadi kuin sen hetken että nappiin kolahtaa.
Tätä mm. armeijassa toitotettiin että siitä pitää päästä samantien liikkeelle, mutta ei kuitenkaan näytä kovilta PMC:n ukoilta onnistuvan :D

Ennemmin sitten että siitä pääse suoraan juoksemaan, mutta ei voi pyörähtää samantien uudestaan, tuokin toisi jo hiukan balanssia tuohon meininkiin..
 
Vastaus: Metal Gear Online

Base matsien hyvyys on hyvin verrannollista, jos tiimi jäsenet ovat älykkyydeltään läjä ankkoja niin on homma niin sekavaa ja pelleilyä että ei mitään rajaa. Mutta jos oikeasti liikutaan 3-2 henkilön ryhmissä napaten niitä tukikohtia ja torjuen vastustajien joukkoja on homma paljon selvempää ja mukavempaa. Paitsi ehkä siinä raunioille sijoittuvassa jaksossa joka on aina yhtä häslinkiä.

Tänään kyllä oli hyvät pelit juuri tuossa basen valtaamisessa. Joukossa baseja vallattiin, ja vastustaja teki samoin... Oli kyllä jännät pelit. Se Blood Bath, vai mikälie mappi on kyllä niin räkä, että itkettää. Ja deatmatchia pelataan kyllä liikaa, tai no team deathmatchissa vielä jotain järkeä ehkä on, mutta free for all on typerin pelimuoto mitä MGS peliin voi keksiä.

ps. Ammuit kyllä Viipperi itteäs jalkaan tuolla vertauskuvallasi ;P
 
Vastaus: Metal Gear Online

Tänään kyllä oli hyvät pelit juuri tuossa basen valtaamisessa. Joukossa baseja vallattiin, ja vastustaja teki samoin... Oli kyllä jännät pelit. Se Blood Bath, vai mikälie mappi on kyllä niin räkä, että itkettää. Ja deatmatchia pelataan kyllä liikaa, tai no team deathmatchissa vielä jotain järkeä ehkä on, mutta free for all on typerin pelimuoto mitä MGS peliin voi keksiä.

ps. Ammuit kyllä Viipperi itteäs jalkaan tuolla vertauskuvallasi ;P

Niinpä tein :P

Mutta, kumiankkojen kanssa siellä kyllä tuntui pelaavan. Ensinnäkin puolet tiimistä seisoskeli mitään tekemättömästi omassa tukikohdassa, eivätkä edes yrittäneet tehdä mitään sille asialle että se vilisi myös vihollisten juokkoja. Siinä kahdestaan jonkun vähän välkymmän pelaajan kanssa yritettiin raivata tietämme selvästi huonommassa tiimissä edes jonkinlaisille tuloksille.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Niinpä tein :P

Mutta, kumiankkojen kanssa siellä kyllä tuntui pelaavan. Ensinnäkin puolet tiimistä seisoskeli mitään tekemättömästi omassa tukikohdassa, eivätkä edes yrittäneet tehdä mitään sille asialle että se vilisi myös vihollisten juokkoja. Siinä kahdestaan jonkun vähän välkymmän pelaajan kanssa yritettiin raivata tietämme selvästi huonommassa tiimissä edes jonkinlaisille tuloksille.


MGO:ssa täytyy kyllä keskittyä. Tänään aamulla kun koitin aivot narrikkaan meiningillä pelata, niin snaipperit kyllä omistivat minua satasella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online

Laitoin monomanian yhden skillini tilalle ja se paransi välittömästi eläämäni
(olin joka 2. yhdessä pelissä :eek:)
 
Vastaus: Metal Gear Online

On kyllä paras peli pitkään aikaan. Setup, tech level ja muut on kaikki täysin meikäläisen makuhermoja kutkuttelevaa.

En haluais et tää ilo loppuu ollenkaan :D vituttaa oikein jos jollain alueella menee hetkeksikään juoksenteluks. Big Boss Extremellä aloitin saman tien et eka ilo ees kestää ja kestää :) Sit voi tokalla kertaa vetäistä jotain spesumpaa.

10/10
 
Vastaus: Metal Gear Online

On kyllä paras peli pitkään aikaan. Setup, tech level ja muut on kaikki täysin meikäläisen makuhermoja kutkuttelevaa.

En haluais et tää ilo loppuu ollenkaan :D vituttaa oikein jos jollain alueella menee hetkeksikään juoksenteluks. Big Boss Extremellä aloitin saman tien et eka ilo ees kestää ja kestää :) Sit voi tokalla kertaa vetäistä jotain spesumpaa.

10/10

Erehdyit ilmeisesti vähän ketjusta.


Onko muuten mitään juttua ollut MGO:n mahdollisten päivitysten ajankohdista ja sisällöstä?
 
Vastaus: Metal Gear Online

Erehdyit ilmeisesti vähän ketjusta.


Onko muuten mitään juttua ollut MGO:n mahdollisten päivitysten ajankohdista ja sisällöstä?

Ainoastaan tuosta yksittäisestä paketista on tullut tietoa että sellainen tulee. Mutta siitä että tuleeko tätä ennen jotain uusia jaksoja ja päivityksiä ei ole.

Paitsi community sivustolla GM:t pahoittelevat hiiri/rotta merkin liian helppoa saamista.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Selventäkääs sen verran että pitääkö tuo konami ja game id tehdä uudestaan (eli betan salasanat ei käy?) kun en meinaa päästä sisään.

Kokeilin tehdä uudet rekisteröitymiset mutta herjaa että tämä nimi/sähköposti osoite on jo käytössä...niin, mulla.

konami id ja game id mulla on mutta saako sen salasanan jostain pyydettyä koska siitä en ole 100%varma. pelihän pyytää konami id:tä ja salasanaa
 
Vastaus: Metal Gear Online

Kyl käy betassa käytetyt id:t. Tosin character on poistettu. Salasanat on tallessa sähköpostissasi, mikäli et ole poistanu.
 
Vastaus: Metal Gear Online

mulla on sähköpostissa vain konami ja game id mutta ei salasanaa (jota en muista) : (
 
Vastaus: Metal Gear Online

hoh hoh, löytyi pieni "exploitti" tai clitchi tuohon MGO:hon.

Eli kun kerran custom serveritkin on luokiteltu ranked tyylisiksi, niin jos joku haluaa paljon yrittää NV, box, yms palkintoja niin voi helposti kaverin kanssa pistää pelin pystyyn niin voitte siinä rauhassa sitten pelailla.

Jokseenkin helpottavaa, sillä 1:40:00 on tuo NV aika eikä vielläkään night owl titteliä niin voipi olla että muuten nuo muutamat ovat aika saavuttamattomissa :o

tähän siis tarvitaan vähintään kaksi pelaajaa.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Onko mahdollista muokata hahmon vaatteita huomasin että mustat vaatteet lähi-idässä ei sovi snaipperille

Lisätkää friendeihin moolle
 
Ylös Bottom