Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online

Tuossakin noi näkymättömät häiskät paljastaa aika nopeasti jo varjojen näkyminen, ja toinen on se että porukkaa rushii aina paikoille missä NVG:t löytyy ja se on aikalailla homma selvä kun yksikin häiskä saa nuo NVG:t päähänsä..
 
Vastaus: Metal Gear Online

Ei ne sitten saaneet korjattua sitä CQC sillä eihän se ota edelleenkään kunnolla kiinni ohi juoksevia vihuja. Monesti on tultu kuoltua sen takia.

XM8 on kyllä paras rynkky pelissä sillä se on tarkka, punapiste vakiona, tehokas pitkälläkin matkalla ja rekyyliä ei tunnu löytyvän mistään. Aivan mahtava.
 
Vastaus: Metal Gear Online

No enpä tiedä kun sillä tiimillähän on nimenomaan kiire hakea niitä sammakoita omaan baseen niin kierrosajat kyllä venähtäisivät aikalailla ja alussa kuolleet kiroaisivat ja kun stealth mahdollistaa aika hyvin pystyssä juoksemisen niin octocamon kanssa peleistä tulisi aikamoista ryömiskelyä.

on kyllä totta, että erien pituus nousisi kovasti, mutta itse en pidä sitä huonona asiana. ja se, että porukka ryömisi ja muutenkin menisi seiniä pitkin camot 80% tekisi siitä enemmän hiiviskelyä (mgs tyyliin). ei kannata kuolla:) silloin joutuu odottaa

no ei pidä tapella mielipideasioista. itse toivoin ennen kuin mgo tuli, että siinä olisi myös mahdollisuus hiippailla, mutta räiskimistähän se on. no ehkä tulevaisuudessa sitten tulee uusi "octocamo senaking team attack pursuit" mode;)
 
Vastaus: Metal Gear Online

onkohan toi jostain lagista johtuvaa mutta cqc ja puukko otteluissa tolla etäisyydellä ei tunnu olevan mitään merkitystä otteeseen voi joutua vaikka kuinka kaukaa ja hypyllä kaataa vastustajan vaikkei se edes osu tähän

esim kun olin laatikon kulman takana ja vihu hyppäs siitä mun ohi niin kaaduin sen takia.

ompahan selleinenkin ajatus tullut että jos voisi hidastaa oman internet liittymän ulosmenevää kaistaa niin näyttäisikö se sitten viholliselle siltä kuin olisin kauempana kuin mitä oikeasti on jolloin vihun ajoitukset menisivät täysin pieleen.
 
Vastaus: Metal Gear Online

omg!

tuolla mun mielestä luki, että saatavilla nyt? onko tullut samalla tavalla kuin team sneaking ja headshots only mode, eli et ei ite tarvitse ladata mitään vaan on suoraan pelissä kun seuraavan kerran sen avaa?

Luulisin, että on maksullinen mutta pitää katsoa.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Itse avasin MGO:n ja en nähnyt mitään ihmeellistä ilmoitusta mistään expansion packista....

Ok. Onko kukaan käynyt katsomassa Online Shopin puolelta, että onko siellä mitään mainintaa paketista?

EDIT: Eikun eipä mitään. Paketti tulee ainakin tämän ilmoituksen perusteella vasta ensiviikolla (poimittu Community Support Pagelta):


"FINALLY, THE EXPANSION PACK

Hi all, I am proud to announce the new Expansion pack, whick reaches Europe. It comes out on the 17th of July.

The Features:

3 new maps:
- Coppertown Conflict
- Tomb of Tubes
- Virtuous Vista

New Mode: Survive

2 NEW CHARAKTERS: Meryl and Akiba

New Gender: You can create female characters.

The Reward Shop: You can gain points which you can spend on new clothes and equipments (FINALLY)

An Extra Character Slot (free):
- Create a new character
- Now you can buy 8 Extra Character Slots.

German Link : http://www.konami.jp/mgo/de/hd/products/index.html
English Link: http://www.konami.jp/mgo/en/hd/products/index.html "
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online

Toi tais vissiin olla just communitystä.. Vielä ku sais sen hinnan tietoon et osaa varautua ku mitä Konamiin tulee ni se voi olla aika huvittavan ylhäällä. :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online

Jos expansion pack maksaa ja sen ostamiseen vaaditaan luottokortit ja ladataan jostain niin ei varmaan kovin moni hanki sitä ja silloin jää pelaaja määrätkin alhaisiksi ja kun muutenkin mgo:ta pelataan vain Eurooppalaisten kesken niin ei taida kauheasti pelaajia löytyvän?

Ehkä joskus sitten julkaistaan joku isompi kaupassa myytävä lisä levy vaikka puolen pelin hinnalla jossa on sitten useampi expansion pakattu yhteen?
 
Vastaus: Metal Gear Online

Ehkä joskus sitten julkaistaan joku isompi kaupassa myytävä lisä levy vaikka puolen pelin hinnalla jossa on sitten useampi expansion pakattu yhteen?

Japanissahan MGO:ta ruvetaan myymään ihan omana pelinään joskus tulevaisuudessa. Mutta jotenkin on sellainen tunne, että levyllistä versiota pelistä ei tulla muualla näkemään...

Noh, jos tuo päivitys ei hirveitä maksa, niin voisihan sitä jollain konstilla yrittää hommata itselleen. Nuo uudet kartat vaikuttavat ainakin todella kiinnostavilta.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Jos expansion pack maksaa ja sen ostamiseen vaaditaan luottokortit ja ladataan jostain niin ei varmaan kovin moni hanki sitä ja silloin jää pelaaja määrätkin alhaisiksi ja kun muutenkin mgo:ta pelataan vain Eurooppalaisten kesken niin ei taida kauheasti pelaajia löytyvän?

Ehkä joskus sitten julkaistaan joku isompi kaupassa myytävä lisä levy vaikka puolen pelin hinnalla jossa on sitten useampi expansion pakattu yhteen?

Juu mitä nyt mgo:n communityä olen selannu ni aika moni on valittanu ettei ole luottokorttia jolla voisi ostaa kamaa mgo-shopista tai jotain muuta omituista ongelmaa. Itsellä systeemi toimi kun ostin testiksi lisähahmon, tietty ps-storesta saisi vähän helpommalla, mikäköhän siinä on, ettei Konami pistä sinne kamojaan.. :confused:

Mitä nyt pelaajiin tulee niin onhan niitä nyt joku liki 1500+/- pitkin päivää. Kyllä aina itselleni olen onnistunut hyvän servun löytämään ettei ole tarvinnut venailla saati tehdä itse jonkinsortin lagipesäkettä. :p Veikkaan että tilanne menee jotenkin niin, että tyyliin puolet pelaajista ostaa niin löytyy vielä melko hyvin pelejäkin.. no jää nähtäväksi, mitä sitä turhia arvailemaan. :p
 
Vastaus: Metal Gear Online

Toivon tosiaan että PSN storen kanssa saa tuon lisäpaketin ladattua. Ei todellakaan kiinnostaisi missään Konami storessa alkaa vääntämään. Turha sitä nyt joka valmistajan alkaa omia kauppojaan tekemään josta lisätavaraa hankkia.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Toivon tosiaan että PSN storen kanssa saa tuon lisäpaketin ladattua. Ei todellakaan kiinnostaisi missään Konami storessa alkaa vääntämään. Turha sitä nyt joka valmistajan alkaa omia kauppojaan tekemään josta lisätavaraa hankkia.
Sama juttu!

Jos tulee PSN Storeen ostan, jos tulee Konami Storeen en osta.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Onkos se nyt varmistunut, että MGO:n tuleva päivitys on maksullinen? Meinaan, jos se on maksullinen niin ei tule ite hommattua. Minusta aika törkeää lähteä rahastamaan tuollaisilla lisäsisällöillä, miksei niitä sisällytetä siihen varsinaiseen julkaisuun? Pari hikistä mappia, characteria ja pelimuoto, luulisi nyt, että saivat rahansa noiden tekemiseen jo tätä peliä myydessä.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Onkos se nyt varmistunut, että MGO:n tuleva päivitys on maksullinen? Meinaan, jos se on maksullinen niin ei tule ite hommattua. Minusta aika törkeää lähteä rahastamaan tuollaisilla lisäsisällöillä, miksei niitä sisällytetä siihen varsinaiseen julkaisuun? Pari hikistä mappia, characteria ja pelimuoto, luulisi nyt, että saivat rahansa noiden tekemiseen jo tätä peliä myydessä.

Itse en ole vielä löytänyt mitään mikä kertoisi onko tuo maksullinen vaiko ei. :confused:
Mutta jos nyt siis Konamin tuntien niin se tulee olemaan ja veikkaan että hintakin voi olla sangen korkea kun jo lisähahmokin maksaa 5.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Tuo ilmoitus Konamin sivuilla on ihan yhtä sekava, kuin koko Konamin MGO-verkkosysteemi, joten eihän siitä mitään selviä, mikä on maksullista ja mikä ei vain onko kaikki vai ei.
 
Ylös Bottom