Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

Vastaus: Metal Gear Online

Mitkä on teidän mielestä parhaat skillit? Mitä skillejä levelaatte?

Niitä skilleä on hyvä aina välillä vähän vaihdella, niin saa kehitettyä kaikkia aina tarpeen mukaan suuremmiksi. "Shotgun only" peleihin laittaa shotgun skillin päälle, niin se kehittyy, "box only" peleissä käyttää box movea ja cqc:tä yms...

Itellä oli vakiona aina peruspeleissä assault rifle lvl2, monomania lv3 ja runner lv1, kun peliä vielä pelasin.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Niitä skilleä on hyvä aina välillä vähän vaihdella, niin saa kehitettyä kaikkia aina tarpeen mukaan suuremmiksi. "Shotgun only" peleihin laittaa shotgun skillin päälle, niin se kehittyy, "box only" peleissä käyttää box movea ja cqc:tä yms...

Itellä oli vakiona aina peruspeleissä assault rifle lvl2, monomania lv3 ja runner lv1, kun peliä vielä pelasin.

Miks lopetit pelaamisen?
 
Vastaus: Metal Gear Online

Itse pidän ykköshahmolla Assaulta Rifle 2:sta, Runner 1:stä ja CQC+ 1:stä. Assault Rifle on kyllä jo masterilla, mutta en henno kolmea slottia siihen käyttää. Kakkoshahmolla on Assault Rifle 2:n ja Runner 2:n. Vois joskus muitakin skillejä alkaa kyllä korottamaan...
 
Vastaus: Metal Gear Online

Trofeita alkoi puskemaan viime syksynä PS3:n peleihin, niin jotenkin innostus MGO:sta siirtyikin trophy-huoraamiseen. :D

Ja minä lopetin Warhawkin pelaamisen samasta syystä. :D

edit. tai siis siitä että trofeet tulivat peliin.

Itse pidän ykköshahmolla Assaulta Rifle 2:sta, Runner 1:stä ja CQC+ 1:stä. Assault Rifle on kyllä jo masterilla, mutta en henno kolmea slottia siihen käyttää. Kakkoshahmolla on Assault Rifle 2:n ja Runner 2:n. Vois joskus muitakin skillejä alkaa kyllä korottamaan...

Noista skilleistä voi muuten tehdä kolme valmista settiä, jotka voi sitten valita haluamiinsa pelimoodeihin.
Sama pätee pukuihin, tosin ne valitaan kenttä- ei pelimoodikohtaisesti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online

Maaliskuussa saadaan kolmas lisäpaketti: Scene Expansion. Kolmen uuden kartan (Hard House, Outer Outlet ja Ravaged Riverfront) lisäksi hahmokaarti kasvaa ainakin Raidenilla ja Vampilla.

Lähde: www.vg247.com
 
Vastaus: Metal Gear Online

Ja minä lopetin Warhawkin pelaamisen samasta syystä. :D

edit. tai siis siitä että trofeet tulivat peliin.



Noista skilleistä voi muuten tehdä kolme valmista settiä, jotka voi sitten valita haluamiinsa pelimoodeihin.
Sama pätee pukuihin, tosin ne valitaan kenttä- ei pelimoodikohtaisesti.

Miten tuo niitten valinta sitten tapahtuu? Tiedän kyllä miten niitä skill-settejä voi tallentaa, mutta pystyykö ne jotenki siis laittaan että aina tietyn pelimoodin kohdalla tulee automaattisesti tietyt? Ja entä noitten pukujen kanssa?
 
Vastaus: Metal Gear Online

Maaliskuussa saadaan kolmas lisäpaketti: Scene Expansion. Kolmen uuden kartan (Hard House, Outer Outlet ja Ravaged Riverfront) lisäksi hahmokaarti kasvaa ainakin Raidenilla ja Vampilla.

Lähde: www.vg247.com

Noiden hahmojen sisällyttäminen tekeekin hommasta varmaan varsin erilaista :confused:

No eiköhän tulevakin lisäpaketti hankintaan mene :)
 
Vastaus: Metal Gear Online

Tänään pelasin ekat pelini. Tunnuksen luominen oli erittäin ärsyttävää mutta palkitsevaa :) Pelaako tätä enään kukaan suomalainen ja missä pelimuodossa tässä on eniten pelaajia?
 
Vastaus: Metal Gear Online

Ehdottomasti TDM!

Ja suomalaisiahan on tuolla sellanen 20-50 vakkaria ainakin. Suomalaiset ovat aina hallinneet MGO:ta kaikenlisäksi. Kukushka, Unknown, Fombe yms. kärkikastia alusta asti...

The WhiteMantis oli yli puoli vuotta GP-tilastoissa ykkösenä, ja hän on myös suomalainen. Ja yksi parhaimpia klaaneja( kuulemma) on SuomePaskimmat, suomalaisia siis.

Itse olen myös aika vakkari tuolla, mutta en ole mikään huippupelaaja.
 
Vastaus: Metal Gear Online

The WhiteMantis oli yli puoli vuotta GP-tilastoissa ykkösenä, ja hän on myös suomalainen. Ja yksi parhaimpia klaaneja( kuulemma) on SuomePaskimmat, suomalaisia siis.

Itse olen myös aika vakkari tuolla, mutta en ole mikään huippupelaaja.

Jeps, ja reward-tilastoja taitaapi domimoida lllTheEndlll, suomesta hänkin...
 
Vastaus: Metal Gear Online

16. päivä kesäkuuta on tulossa v1.33-päivitys MGO:hon.
In the latest Kojima Productions Report podcast, we learn that Metal Gear Online will be receiving an update on June 16th. The update will allow Scene Pack owners to get access to a new Shadow Moses map and update 1.33 will be made available for US and European gamers. Also, for gamers who have the Scene Pack, Snake will be available as a character.

Lähde: Examiner.com
 
Vastaus: Metal Gear Online

Funkee aika nopeasti tulee kickkii jos käytät Box only servulla CQC:tä. Box only ovat box moven treenamista varten, eli liimataan jollain tatti asentoon ja juostaan seinää päin pari tuntia.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Mukavia päivityksiä luvassa. Kyl mielellään ottaa uuden mapin ja sneikin "ilmaseks" vastaan.

Dr. Funkee kiusaamassa aina muita. ;)
 
Vastaus: Metal Gear Online

Minusta tämä ei ole niin hyvä ku vois olettaa. Tai sitten se johtuu omasta huonoudesta. Kuolen kokoajan ja tuntuu että vastustajat kestää paljon enemmän laukauksia kuin minä.
 
Ylös Bottom