Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online

Kannattaakos hankkia toi mgs4 ihan vaan tän nettipelin vuoksi? Latasin ton MGO demon ja oli todella positiivinen yllätys. En ole siis aikasempia mgs pelejä pelannu, mutta tämmösenä pitkäaikaisena socom fanina tuo hiiviskely tyylinen nettipeli kyllä houkuttelee.

Mites on, Kannattaako ostaa? :)

No ei nyt ihan ehkä pelkän nettipelin takia kannata vaan kerrassaan upeanloistavanmahtavanyksinpelin takia myös jota suosittelen ainakin testaamaan. Ei se moninpeli huono ole mutta mielestäni pelkkä yksinpeli jo riittäisi tälle eepokselle :) Eli osta! :D
 
Vastaus: Metal Gear Online

Kannattaakos hankkia toi mgs4 ihan vaan tän nettipelin vuoksi? Latasin ton MGO demon ja oli todella positiivinen yllätys. En ole siis aikasempia mgs pelejä pelannu, mutta tämmösenä pitkäaikaisena socom fanina tuo hiiviskely tyylinen nettipeli kyllä houkuttelee.

Mites on, Kannattaako ostaa? :)

Minä ostin MGS4:n aika lailla tuon MGO:n vuoksi (ei sillä että pääpeli paska olisi, mutta MGS ei ole ollut koskaan se kovin juttu meikäläiselle, menee erittäin hyvin muiden pelien joukossa), joten uskaltaisin väittää että kannattaa. Kyllä siellä aikansa viihtyi todella hyvin. Nyt vain oma innostus on laskenut lähes nollille, kun on puskenut muita pelejä tulemaan. Pelaajiahan siellä ainakin on, että siitä tuskin pulaa tulee.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Kannattaakos hankkia toi mgs4 ihan vaan tän nettipelin vuoksi? Latasin ton MGO demon ja oli todella positiivinen yllätys. En ole siis aikasempia mgs pelejä pelannu, mutta tämmösenä pitkäaikaisena socom fanina tuo hiiviskely tyylinen nettipeli kyllä houkuttelee.

Mites on, Kannattaako ostaa? :)

Kannattaa. Myös itse entinen sukan paukuttaja ja online maistui oikein hyvin. Toki se yksinpeli on levyn parasta antia, mutta jos siitä haluaa jotain ymmärtää niin kannattaa pelata ensin aikasemmat osat läpi.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Saakohan noita lisäosia ostettua muilla korteilla, kuin Visa tai Mastercard, kun ittellä onpi vaan electroni. Tekis niin penteleesti mieli hommaa ne, mutta kun tyssää tohon kortti hommaan ja kun miettii, kuinka halpa paketti se on, niin syyhyttää entistä enemmän. Thanks.
BTW: Game id onpi: liguid87 ja ukon nimi Loosa87, noittenki kanssa ihan sekasi, mutta jos joku haluaapi pelikaverin, nii lisäilemää vaan:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online

Mahtaako muuten suomenmailta enään löytyä aktiivisia klaaneja tähän peliin, kun ois mukava kehittyä hyvässä porukassa. Tietysti tuo lvl0 voipi olla jonkinmoinen este, mutta kait se siitä siihen ykköseen joskus kipuaa. Mikki löytyy btw, jos sattuu olemaan tarpeen.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Mahtaako muuten suomenmailta enään löytyä aktiivisia klaaneja tähän peliin, kun ois mukava kehittyä hyvässä porukassa. Tietysti tuo lvl0 voipi olla jonkinmoinen este, mutta kait se siitä siihen ykköseen joskus kipuaa. Mikki löytyy btw, jos sattuu olemaan tarpeen.
MGO:n paras supisuomalainen klaani taitaa olla Suomen Paskimmat. Muuten suomalaisia pelailee ripoteltuna muissa klaaneissa. Oi, että mikä klaani siitä tuliskin jos saatais kaikki Suomen parhaat samaan tiimiin. White Mantis, TheEnd, Daefrey, MFDoom, Final Suffer, Solid007, bunny, Ville91, ...Rammari. :eek: Listaahan vois jatkaa vaikka kuinka pitkälle.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Heh, pienoinen matka vielä, jotta sais Rammarin statsit kiinni:D. Taidan sittenkin yrittää vähäsen kehittyä ja hakea sitten johonkin klaaniin, mutta kiitoksia Rammari vastauksesta.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Mahtaakohan tuonne survivoriin uskaltaa mennä, kun ymmärsin, jotta siellä mennään tiimeittäin, eikä viittis minkään tiimin peliä mennä munaamaan omalla kehnoudella. Tällä hetkellä jo huikeella 2 levelillä:o Ois vaan mukava tota gradea yrittää nostaa ja saada ehkä vähän reward rahnaa.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Mäkin jokunen kuukausi sitten munailin jollain omalla lvl 4:llä, eikä kukaan ainakaan alkanut mussuttamaan. Tosissaan pelaavat tiimit ovatkin sitten asia erikseen.
 
Vastaus: Metal Gear Online

No, tänään pääsee testaan, tuleeko huudot, kun aattelin sinne survivoriin mennä. Mitäs pelimuotoja siellä vedellään. Kiitos muuten kaikesta jelpistä ja vinkeistä:)
 
Vastaus: Metal Gear Online

Mahtaakohan tuonne survivoriin uskaltaa mennä, kun ymmärsin, jotta siellä mennään tiimeittäin, eikä viittis minkään tiimin peliä mennä munaamaan omalla kehnoudella. Tällä hetkellä jo huikeella 2 levelillä:o Ois vaan mukava tota gradea yrittää nostaa ja saada ehkä vähän reward rahnaa.
Kyl ne antaa jo siinä tiiminteko vaiheessa kickiä, jos et tiimiin kelpaa. Ei siellä jälkeenpäin kukaan ala narisemaan ja toisia syyttelemään huonosta tuloksesta. Rohkeesti vaan koittamaan.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Vähän ollut hiljaista, mutta 27. päivä peliin tulee uusi, ilmainen pelimuoto: Bomb Mission.
In this new mode, two teams go head-to-head. The offensive team will attempt to detonate a bomb at a targeted location, protecting the bomb until it detonates. The defending team must protect its stronghold and prevent bombs from exploding by using a special coolant.
Kuulostaa pitkälti MGS2:n pommijutuilta... ;)
 
Vastaus: Metal Gear Online

turhan vähän tätäkin peliä tullut pelattua. hieno peli kuitenkin kyseessä ja onkin hyvä, että konami viitsii edelleen kehittää sitä eteenpäin. pari erittäin hienoa pelimuotoa ja kenttää jo löytyykin, enää pitääkin ottaa itseään niskasta kiinni ja pelata välillä tätä MgsNelosen sijaan:)
 
Vastaus: Metal Gear Online

Pitääkö se luottokortti millä noi päivitykset ostaa olla omalla nimellä?(sama nimi kun game id:ssä)? Sielt säännöistä olin lukevani jotai semmosta.

Samaa olen itsekkin miettinyt. Jos joku tietää vastauksen niin kertokoon ihmeessä. :)
 
Vastaus: Metal Gear Online

Ei tarvitse olla, itse olen ostanut ne päivitykset vanhempien kortilla. Ja päinvastoin kuin wsu69:llä, itse olen vasta vain kerran pelannut MGS4:n läpi, ja hakannut lähinnä MGO:ta. TIlanne on erikoinen, sillä kaikkia aiemmat MGS-pelit olen pelannut useaan kertaan läpi heti hankinnan jälkeen :O
 
Vastaus: Metal Gear Online

Ei tarvitse olla, itse olen ostanut ne päivitykset vanhempien kortilla. Ja päinvastoin kuin wsu69:llä, itse olen vasta vain kerran pelannut MGS4:n läpi, ja hakannut lähinnä MGO:ta. TIlanne on erikoinen, sillä kaikkia aiemmat MGS-pelit olen pelannut useaan kertaan läpi heti hankinnan jälkeen :O

No itse en saanut vanhempien kortilla ostettua. Jännä juttu. Ite menin yksinpelin n. 5 kertaa läpi. :p
 
Vastaus: Metal Gear Online

No itse en saanut vanhempien kortilla ostettua. Jännä juttu. Ite menin yksinpelin n. 5 kertaa läpi. :p

On mullakin toinen läpipeluu menossa, mutta en oo vielä saanu projektia loppuun asti. Jaahas, ihme homma kyllä, mulla ainakin toimi. :o Onkohan ne muuttanu käytäntöjä sitten? Itse tilasin sen GENE+MEME-packin ennakkona, sillon se ainakin vielä onnistu. Erikoista kyllä.. Ei helvetti, en tienny että kaikki nuo on sauomalaisia, keitä rammari luetteli :O Ne on kaikki kyllä kieltämättä kovia sanoja, itse otin tässä ihan vasta Survivalissa turpiin MFDoomilta kun pelattiin klaaniporukan kanssa Doomsday Legionia vastaan :D
 
Ylös Bottom