Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ranking?

Tässä ei ilmeisesti ole mitään ranking tai skill -systeemiä, joka parittaisi suht tasaiset tiimit keskenään survivalissa?

Survivalissa nimenomaan ei ole, mutta peruspelejä pelatessa on automatching. Siinähän menisi survivalilta kokonaan hohto pois, jos automatchilla etsitään porukkaa. Ideana kun kuitekin on löytää se paras tiimi massan seasta.

Ja se viisi voittoa tulee kyllä aika helposti, jos tiimin yhteistyö toimii. Ja kun se toimii, niin Foxhounditkaan ei välttämättä ole esteenä. ;)
 
Vastaus: Metal Gear Online

Joo, vittuku Battlefield: Bad Companyn nettipeli ei toimi mulla, niin seki on ihan paska! :mad: :p

No joo ehkä oli aika suurenneltu linjaus mutta ärsyttää silti vietävästi sillä kun vihdoinkin koukutuin täysin MGS:n maailmaan niin olisi ollut mukava päästä kokeilemaan miltä peli tuntuu onlinepuolellakin.

Silloin Betatestiaikaan en oikein jaksanu innostua mutta nyt kun on kontrollit hallinassa ja muutenkin ymmärtää vähän paremmin mistä on kyse niin ärsyttää kun jää nyt osa pelistä kokematta jonkun typerän Konamikikkailun takia. Jos jollain on tai on ollut sama ongelma niin neuvoja otetaan vastaan kiitollisina.
 
Vastaus: Metal Gear Online

No joo ehkä oli aika suurenneltu linjaus mutta ärsyttää silti vietävästi sillä kun vihdoinkin koukutuin täysin MGS:n maailmaan niin olisi ollut mukava päästä kokeilemaan miltä peli tuntuu onlinepuolellakin.

Silloin Betatestiaikaan en oikein jaksanu innostua mutta nyt kun on kontrollit hallinassa ja muutenkin ymmärtää vähän paremmin mistä on kyse niin ärsyttää kun jää nyt osa pelistä kokematta jonkun typerän Konamikikkailun takia. Jos jollain on tai on ollut sama ongelma niin neuvoja otetaan vastaan kiitollisina.

No toi konamin systeemi on aivan haitarista. Jossain salasanassa ei voinut olla kuin numeroita. Muistaakseni. Tai ei saanut olla numeroita. Tai piti olla vain pieniä kirjaimia. Jäi uupumaan konamilta enää se, että salasana olisi saanut olla vain kyrillisillä aakkosilla, tai mandariinikiinaksi. :D
 
Vastaus: Metal Gear Online

Olethan Kain huomannut, että sitä accountia tehdessä siinä määritetään sekä Game ID että Konami ID. Noilla molemmilla on myös eri salasanat. Ettet ole vahingossa mennyt nuissa sekaisin, että mihin läpeen mikäkin tulee.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Olethan Kain huomannut, että sitä accountia tehdessä siinä määritetään sekä Game ID että Konami ID. Noilla molemmilla on myös eri salasanat. Ettet ole vahingossa mennyt nuissa sekaisin, että mihin läpeen mikäkin tulee.

Tiedän kyllä ja en mennyt sekasin. Sillä mulla on ne sähköpostissa kaikki ylhäällä. Onlineen yrittäessäni vaan herjaa sitä väärää salasanaa tai peli ID:tä. Ei vaan toimi :confused:
 
Vastaus: Metal Gear Online

ja lisää Konamin ihanuutta: Yritän luoda uutta Gamer ID salasanaa ja olen käyttäny jo lähes koko sanavarastoni numeroineen mutta kun ei kelpaa. Help! :confused:
 
Vastaus: Metal Gear Online

Onko kukaan saanut enempää informaatiota tuosta uudesta expansion packista?

Meme Expansion
3 uutta mappia: Silo Sunset, Forest Firefight ja Winter Warehouse
2 uutta characteria: Liquid Ocelot ja Mei Ling

Lähde: Pitkä linkki

Enempää en ite ole onnistunu kaivamaan. Kaippa tuolla Tokyo Game Showssa lisää paljastellaan.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Ei hemmettiläinen! Kertokaa mulle joku salasanan kaltainen joka kelpaa Konamille kun olen yrittäny vaihtaa Game ID salasanaa mutta ei mikään kelpaa! Hermot sanoo poks!! Ja kyllä on pienillä kirjaimilla ja kyllä on numeroita ja kyllä olen kokeillu kaikkea maan ja taivaan välillä. Tulee vaan jatkuva herja ei natsaa ei kelpaa. AAaaaaaaarrrggghhh!!!!! Ammun kohta raketilla kuuhun koko pelin ( kunhan olen eka läpäissyt tietysti :p )
 
Vastaus: Metal Gear Online

Ei hemmettiläinen! Kertokaa mulle joku salasanan kaltainen joka kelpaa Konamille kun olen yrittäny vaihtaa Game ID salasanaa mutta ei mikään kelpaa! Hermot sanoo poks!! Ja kyllä on pienillä kirjaimilla ja kyllä on numeroita ja kyllä olen kokeillu kaikkea maan ja taivaan välillä. Tulee vaan jatkuva herja ei natsaa ei kelpaa. AAaaaaaaarrrggghhh!!!!! Ammun kohta raketilla kuuhun koko pelin ( kunhan olen eka läpäissyt tietysti :p )

Tuo Game Id-salasana piti olla muistaakseni pelkkiä numeroita 4-16 kappaletta.
 
Vastaus: Metal Gear Online

joo täällä on kans mennyt pari kertaa pasmat sekasin että mikäs käyttäjä se tämä oli ja millä hemmetin salasanalla tähän sit vastais.

Tuli porvarina ostettua sit tuo karttapakettikin, Coppertown Conflictihän on jo MGS3:sta tuttu, Virtuous Vista maistuu kyllä.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Doh! Pääasia että homma toimii. Sainkin jo rakennettua pelihahmon valmiiksi ja huomena täytyy varmaan jo kokeillakin käytännössä. Jos vain kykenen irtaantumaan tarinasta hetkeksi :D
 
Vastaus: Metal Gear Online

Onko Meme Expansionista kuulunut mitään uutta?

Tässä pieni video tulevasta herkusta.

Ghillie puku + laaja metsä kenttä = rajaton riemu?

No tuo yhdistelmä ei ainakaan COD4:jässä ollut niin tajuttoman hieno juttu kuin olisi luullut, mutta jospa nyt tärppäisi. Tosin MGO:n kamera systeemi viimeistään varmistaa ettei tuosta mahdollisesta lisä asusteesta ole hyötyä.

Muutenkin tuo traileri kyllä hypetti tuota MGO:ta ja uutta pakettia niin taivaisiin että.. . Mutta ei auta. Täytyy ostaa MEME!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online

nyt vasta pääsemässä mgonlineen sisään, eikä tekisi mieli lopettaa pelaamista lainkaan. harmi, että on paljon juttuja joita pitää tehdä niin ei oikein kerkeä sitä 24/7 pelaan, mutta ehkäpä 3/5 riittää... ehkä.

uusi meme pack kyllä vaikuttaa hienolta ja on kyllä pakkohankinta!
 
Vastaus: Metal Gear Online

Ompas todella tyhmä juttu tämä: En pysty enää MGO:ta pelata koska tälle PS3 on jo tehty ilmainen hahmo. Miten sen saa poistettua. Naurahdin samalla miten tyhmä idea tässä on.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Ompas todella tyhmä juttu tämä: En pysty enää MGO:ta pelata koska tälle PS3 on jo tehty ilmainen hahmo. Miten sen saa poistettua.

Kirjautumalla hahmon omistajan tunnuksilla sisään, menemällä peliin ja poistamalla hahmo hahmovalikosta. En nyt äkkiseltään muutakaan keinoa keksi.
 
Ylös Bottom