Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Creative Fatal1ty Gaming Headset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hamsteri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hamsteri

New Member
Eli olisin ostamassa tämmöistä headsetttiä PS3:selle. Ainoa ongelma on, että mikissä ei ole USB-liitäntää. Onko olemaassa mitään jakajaa jolla saisi tuon plegeen. Eli siis jonkin jakaja jolla saisi tuon normaalin pään USB pääksi ja kävisi pleikkariin.

http://www.jimmspc.fi/tuote/51MZ0310AA001

Vastaus: Creative Fatal1ty Gaming Headset

Tervehdys! Tarviit usb äänikortin. Mulla on sama headsetti + äänikortti ja hyvin pelittää. Eli verkkokaupasta Delta Sinovoice Usb Äänikortti

Kiitoksia.

Käyn tiistaina tuommoisen headsetin ja tuon äänikortin hommaamassa, mites itse headsetti onko hyvä päähän ja toimii hyvin?

Hyvin toimii päässä, ja mitä olen ps3 kuullut kun muut käyttää tätä nii hyvin kuuluu =)

Tervehdys! Tarviit usb äänikortin. Mulla on sama headsetti + äänikortti ja hyvin pelittää. Eli verkkokaupasta Delta Sinovoice Usb Äänikortti

Tämäkö?

Hiivatti, tuonhan voisi melkein tilata... Pääsisi käyttelemään omaa Kossin headsettiä suoraan.
Eli tuon avulla kuuluu peliäänet ja keskustelut suoraan usb-paikasta?

Tämäkö?

Hiivatti, tuonhan voisi melkein tilata... Pääsisi käyttelemään omaa Kossin headsettiä suoraan.

Kuulemma juurikin tuo :)

/OT Miksei herra ota COD:ssa kutsuja vastaan :eek:

Itse en ole saanut toimimaan sen äänikortin kanssa jostain syystä

Liitäntä menee sitten näin : Kuulokkeiden vihreä kuulokepiuha telkkarin kuulokepaikkaan ja punainen mikkipiuha usb-äänikortin mikkiplugin kautta pleikkariin.

Ja äänet saat näin toimimaan:
Pleikasta lisälaiteasetukset --> Audiolaitteiden asetukset --> Syöttölaitteeksi valitset
C-media usb headphone set
ja ulostuloksi oletusjärjestelmälaite. Sit toimii! :)

Käykö mikään muu usb äänikortti ton Creativen Fatal1ty Gaming Headsetin kanssa, ku Delta Sinovoice USB-äänikortti....muita vois löytyäkkin, mut tätä mainitesemaani sais odottaa.....

Onko kellään kokemosta muista usb äänikorteista???

Liitäntä menee sitten näin : Kuulokkeiden vihreä kuulokepiuha telkkarin kuulokepaikkaan ja punainen mikkipiuha usb-äänikortin mikkiplugin kautta pleikkariin.

Ja äänet saat näin toimimaan:
Pleikasta lisälaiteasetukset --> Audiolaitteiden asetukset --> Syöttölaitteeksi valitset
C-media usb headphone set
ja ulostuloksi oletusjärjestelmälaite. Sit toimii! :)

Eikö noita molempia voisi liittää tuohon äänikorttiin? Ei nimittäin johto riittäisi tuolla kytkentätavalla..

Käykö mikään muu usb äänikortti ton Creativen Fatal1ty Gaming Headsetin kanssa, ku Delta Sinovoice USB-äänikortti....muita vois löytyäkkin, mut tätä mainitesemaani sais odottaa.....

Onko kellään kokemosta muista usb äänikorteista???

Olettaisin että käy muutkin usb äänikortit. Itselläni ei ole muista kokemusta mutta en näe mitään syytä miksei toimisi.

Eikö noita molempia voisi liittää tuohon äänikorttiin? Ei nimittäin johto riittäisi tuolla kytkentätavalla..

Itselläni ei TV:stä löydy kuulokeplugia, joten pitäisi olla mahdollista saada se ääni siitä usb-palikasta.

En ole muita konsteja kokeillut mutta yksi ratkaisu on että ostat stereojatkopiuhoja 2 zipaletta niin sitten ainakin riittää. Huono puoli on sitten se 10 metrinen johtosolmuke josta itse kärsin :p Mutta Liitännästä vielä että en itse saanut muulla konstilla toimimaan sillä itselläni tulee äänet telkkarin kautta. Kyllähän ne tietty saa vahvistimen kautta ymmärtääkseni myöskin mutta siitä ei ole kokemusta kun aika sukka oon näissä teknisten vempeleiden kanssa :D joku viisaampi ottakoot ohjat käsiinsä tässä.

Olettaisin että käy muutkin usb äänikortit. Itselläni ei ole muista kokemusta mutta en näe mitään syytä miksei toimisi.

Pitää kaiketi kokeilla jotakin muuta usb korttia...tänään olen kuitenki menossa biltemaan ja sielki oli joku usb äänikortti myynnissä ja claes ohssonillakin oli joku malli.

Pitää kaiketi kokeilla jotakin muuta usb korttia...tänään olen kuitenki menossa biltemaan ja sielki oli joku usb äänikortti myynnissä ja claes ohssonillakin oli joku malli.

Kokeile ihmees. Eihän siinä muuta hävittävissä ole kuin nippu euroja :D

Tämäkö?

Hyvin pelittää myös tällä usb-äänikortilla, joka tuli hankittua Biltemasta eilen.

+ tässä usb äänikortissa on myös lyhyt johto, joten minä säästyin toisen jatkojohdon hankinnalta. Mikin jatkojohto maksoi biltemassa 3,5 5m.

Mulla on joku logitechin äänikortti ja äänet otan vahvarin kautta, hyvin on toiminu jo vuoden verran.
Ja omasta mielestä tuo Fatal1ty pieksee 2ch-sterkat mennen tullen, mutta jos on surround vehkeet niin ehkä sinihammasmikki parempi? Oma laitteisto odottelee viimesiä palikoita, tässä kuussa pitäis päästä asentelemaan.. :cool:

Edit: Vaasan elektroniikkakeskuksesta hain 2m jatkopiuhat hirvittävään kolmen euron yhteishintaan, marketeissa pukkaa olla vain noita 5 tai 10 metrisiä kalliilla lapulla.

Itselleni tulee otsikonmukainen headset tänään.

Eilen huolestuin siitä, että antaako muutaman vuoden vanha vahvistin kuulokeliitännästä 5.1 signaalin, vai pitääkö kuulokkeilla pelatessa pistää peliäänet kiertämään ulkoisen äänikortin kautta?

Ylös Bottom