Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

48 h Live-aikaa

Tussukotka

New Member
Tässä ketjussa voitte jakaa tai ottaa vastaan Xbox liven ilmaista Live aikaa.
Joko privana taikka suoraan ketjuun josta nopein sen saa napata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48h Live aikaa

Jos joku muukin haluaa antaa 48 tunnin / 1 kk:n lärpäkkeen aikaa pois, ottaisin mieluusti vastaan. :eek: 12 kuukauden korttiin ei ole varaa vielä pariin viikkoon ennen kuin ensimmäiset kesätyötienestit ropsahtavat tilille ja GTA IV:tä pitäisi päästä kaverin kanssa mättämään.

Pistäkää vaikka yksityisviestinä, niin ei ehdi kukaan hyväkäs viedä sitä koodia nenäni edestä. :D
 
Vastaus: 48h Live aikaa

joo mäkin oon halukas ottaan tota live-aikaa vastaan jos jollain ylimäärästä.. laittakaa yksityistä..
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Saako aina 1 kk ilmaista peliaikaa kun luo uuden käyttäjän liveen?
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Minullekin voi 48h:n live koodin tyrkätä YV:llä, olisi mukava päästä GTA4:ää livessä koittamaan :)
1kk ajasta voisin jopa vähäisen maksaakin ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48h Live aikaa

Saints Rowia pakko Liveen päästä pelaamaan ja jos joku olisi ystävällinen ja luovuttaisi minulle 48 h Live-aika koodin :) Aloita vaikkapa TÄSTÄ

-Neste *Hyvää peliseuraa*
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Nyt olisi tarvetta 48h -koodille, jos joku haluaisi luopua? YV:tä tulemaan, jos koodeja löytyy.
Toki kuukauden Livekin kelpaa, josta maksan pienen korvauksen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48h Live aikaa

Kiitos vaan molemmille mutta nopeat söi hitaan.
Voisiko joku ystävällisesti lähettää YV:nä yhden koodin, kiitos?
 
Vastaus: 48h Live aikaa

olisi hyvä sanoa jos käyttää koodin koska noita onaika v mäistä naputella pädillä. itsellä ei ole enempää koodeja laittaa nyt :(
 
Vastaus: 48h Live aikaa

argh! Tänään se sitten loppui :( Pian armeija edessä, niin ei vuoden kulta-aikaa kehtaa aktivoida.

Saako noita 48h live aikoja ostettua muualta kuin xboxin sivuilta? Tosin ilmaisetkin ovat tänne tervetulleita ;)
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Ei tarvetta enää
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48h Live aikaa

Halo 3:ssa suunnittelin kerääväni ennen pelin palauttamista kaverille viimoset achievement-pointsit , mutta aika loppui huomaamatta kesken. Auttaisko joku miestä mäessä ja laittaisi privassa jonkinmoisen koodin, että saisin ensimmäisen tonnin yhressä pelissä kasaan?

EDIT: Eipä tartte enää, kiitoksia!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48h Live aikaa

Olisiko kenelläkään antaa 48-h koodia? Pakko olis päästä pelaa PESsiä vähän livessä :) Pistäkää privana sitten.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Moro

Helvetisti kiitoksia sille jos joku pystyis heittään ylimääräsen koodin privana, että pääsis jauhaan 09:siä liveen ennen tilipäivää?
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Voiko 48 tunnin live aikoja ketjuttaa? Eli jos mulla on viisi 48 tunnin live aikaa, niin onko minulla kymmenen vuorokautta aikaa pelata livessä putkeen:eek:?
 
Ylös Bottom