Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

48 h Live-aikaa

Vastaus: 48h Live aikaa

Anzalle pantu privaa. Huomasin just että näissä parissa muussa koodissa on pienellä präntillä voimassaoloaika, joka on umpeutunut. Mahtavatko toimia :/
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Huomasin just että näissä parissa muussa koodissa on pienellä präntillä voimassaoloaika, joka on umpeutunut. Mahtavatko toimia :/

Erittäin todennäköisesti toimivat. Itse olen käyttänyt yli vuoden vanhoja koodeja. Kaikki ovat aina toimineet.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Elikkäs pitäisi saada koodi, jotta saisin ladattua rosteripäivityksen nhl 09:ään. Arvostan suuresti jos joku viitsisi koodin antaa:p
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Noh kyllähän se pari päivää ilmaista liveä aina kelpaa, joten jos vielä koodia on niin laita ihmeessä yv:llä.

Kiitos jo etukäteen!
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Sain tossa eilen Xboxin ja nyt ois tarkotus päästä tutustumaan tohon Xbox liveen niin olisin kiitollinen jos jollain olisi antaa yhtä ylimääräistä koodia Privana.

Kiitos etukäteen
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Sain tossa eilen Xboxin ja nyt ois tarkotus päästä tutustumaan tohon Xbox liveen niin olisin kiitollinen jos jollain olisi antaa yhtä ylimääräistä koodia Privana.

Kiitos etukäteen

Saat ihan kuukauden edestä Liveä kun vain teet Silver tilin. Tämän voi sitten toistaa vielä kaksi kertaa eli käytännössä saat 3kk liveä ilmaiseksi.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Näin joulun jälkeen ois mahtavaa jos pääsis vielä livettämään ;) Ei kehtais turhaan ostaa kuukautta, ku ens opintotuella vois suoraan vuoden ostaa.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Jos jollain nyt olisi tuollainen koodi ylimääräisenä löytyy, niin voisinhan toki sen ottaa vastaan, vaikka YV:nä.

- Samu
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Jos jollakin olis ylimäärästä 48h live aikaa niin voi pistää mulle YV:nä tuleen, että pääsis pelaan cod:ia kun on oma aika loppunu ja kaikista kaupoista on 3kk live-kortit loppunu:(
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Sain tossa eilen Xboxin ja nyt ois tarkotus päästä tutustumaan tohon Xbox liveen niin olisin kiitollinen jos jollain olisi antaa yhtä ylimääräistä koodia Privana.

Kiitos etukäteen

Jos ostit uuden, saat kuukauden kultatilin ilmaiseksi, muistaakseni 3:lle eri profiilille. Eli vaikka ostit käytettynä, saattaa siellä silti olla ilmainen kuukauden tili "avaamatta"
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Täälläki ois tarvetta yhdelle 48h koodille jos jollakin on tarpeeton. YV:llä voi pistää koodia. :)
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Minulle voisi privaan pistää 48h lipukkeen :) jos jollakin vain ylimääräinen löytyy.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Jos jollain on ylimääräistä koodia, täällä olisi ottaja :) Sähköpostilla tai privalla voit auttaa :)
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Onko jollakin ylim. 48h live koodia ?
Olisitko ystävällinen ja laittaisit mulle vaikka privana :)

Kiitos
 
Ylös Bottom