Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

48 h Live-aikaa

Vastaus: 48h Live aikaa

Moni on tuota koodia pyytänyt, niin en viiti tähän laittaa koodia. Ensimmäinen joka ilmoittaa itsestään yv:llä koskien tätä viestiä, saa 48h koodin. :)

Edit:
ÄLÄ ENÄÄ PRIVAILE ...

Juho sai koodin :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48h Live aikaa

Jos jollain ystävällisellä ihmisellä löytyisi ylimääräinen koodi niin voisi laittaa ykstityisviestinä tänne. Kaveri on tulossa viikonlopuksi kylään ja olis tarkoitus pelata left4dead:iä verkossa. :)
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Huomenna pääsiäisloman lopetuksen "kunniaksi" taidan ostaa sen CoD:4, joten olisi kiva päästä testailemaan sitä nettipeliä. Jos jollakin on tärkeämpää tekemistä livessä, niin ehdottomasti heille ensin. :)

Priviaa sitten kun koodia löytyy?

EDIT: Noniin, kiitos pelle. Koodi on löytynyt! En tarvitse enää koodia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48h Live aikaa

Kaveri tarvitsisi live-aikaa että pääsisi tämän illan klaani-matsiin pelaamaan. Olisin kovin kiitollinen jos joku kolauttaisi 48h-trialin privaattiviesti lootaani.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Itse olisin koodin tarpeessa, jos joltain löytyy ylimääräinen koodi, jota ei tarvitse niin voisi pistää YV:llä. :) Kiitos jo etukäteen.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Hei! Vosiko joku antaa minulle 48h liveä olisin halunnut päästä kaverin kanssa partyyn






YV viestia tulemaan jos joku haluaa antaa..
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Hei, minulle kelpaisi 48h live koodi jos joku ystävällinen haluaisi luovuttaa minulle sellaisen. Pääsisin koittamaan NHL09 livessä, kiitos :)
Mieluiten YV:llä ottaisin koodin vastaan.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Hei, minulle kelpaisi 48h live koodi jos joku ystävällinen haluaisi luovuttaa minulle sellaisen. Pääsisin koittamaan NHL09 livessä, kiitos :)
Mieluiten YV:llä ottaisin koodin vastaan.

Odota huomiseen niin pääset koittamaan. 1-4.5 on livessä xtival tapahtuma, jolloin myös silver-tason jäsenet pääsevät pelaamaan verkossa.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Jos keltään löytyis tarpeetonta 48h live aikaa, voisi antaa mulle. Olisin kiitollinen :) Pitäs päästä pelaa NHL 09:ä netissä ku loppu toi ilmanen kuukausi nii nopeesti. Privaan viestiä :)
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Tännepäin vois joku ystävällinen heittää trialia. Kaverille pitäs saada live aikaa forza kisaan. Yv:llä kiitos. :)
 
Vastaus: 48h Live aikaa

ittelläkin himottais vähän änäriä päästä mättämään kun turnaus tulossa pistäkää privana kiitos
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Jos joltakin löytyy käyttämätön 48h Live Gold Trial -kortti/koodi, niin otan sen kiitoksien kanssa vastaan.

Viikonloppuna tarkoitus vetää Guitar Hero World Touria kahdella konsolilla mutta ylläripylläri kyseisestä pelistä ei löydy System Link -optiota, joten pakko pelata Liven kautta.

Ystävällismieliset ja anteliaat hienot miehet ja naiset voivat laittaa kyseisen koodin vaikkapa yksityisviestinä täällä foorumeilla, taikka IRCissä (IRCnet/Quakenet) nimimerkille mkael.

Kiitokset jo etukäteen.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Löytyiskö joltain 48h koodi et pääsis frendin kans pelaan bad companyä livessä, ku frendillä ei ole live aikaa :).

Jos vaikka privana vois laittaa.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Löytyiskö keltään ylimääräistä 48h trialia jonka vois antaa?:confused: Kun pitäs päästä liveen pelaan ja on live aika päässy loppumaan.
 
Ylös Bottom