Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

48 h Live-aikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tussukotka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: 48h Live aikaa

Älkääs nyt hermostuko. mieti jos olisit itse saanut sen niin sinä hymyilisit jossain ja pelailisit boxiasi kun muut tulee tänne haukkumaan jukkista. Eli jollekkin oli hyötyä

Täällä porukka hyvää hyvyyttään lahjottaa immeisillä ilmasta peliaikaa ja sit tullaan ja valitetaan vielä siitä hyvästä.

***** tampio, olisit voinnut lähettää mulle privaten. ._.

Sulla on oikee asenne! Nyt varmasti kaikki lahjottaa sulle live aikaa! Ei hyvää päivää, mitä porukkaa..

...lol? :DDDDD "Kiittämätön lurjus". Eikö on sama juttu, että afrikkalaisilla ei ole varaa ruoaan, Niin pitää antaa niille ilmaiseksi, sama juttu. Että minulla ei ole vaara liveen, niin 48 h vaan mulle. (Turnauksen vuoksi, mutta en enään tarvii. En minä ruinaa liveä, vaan tarvitsen turnauksen takii. Koska se on minun ensimmäiseni, mutta meni jo ohi)

Annetaan asian olla, ärsytti mua vähän, kun jotkut heittivät heti tuon koodin. Vaikka pitäisi lähettää jokulle privaten, jos tarvitsi. ._.

...lol? :DDDDD "Kiittämätön lurjus". Eikö on sama juttu, että afrikkalaisilla ei ole varaa ruoaan, Niin pitää antaa niille ilmaiseksi, sama juttu. Että minulla ei ole vaara liveen, niin 48 h vaan mulle. (Turnauksen vuoksi, mutta en enään tarvii. En minä ruinaa liveä, vaan tarvitsen turnauksen takii. Koska se on minun ensimmäiseni, mutta meni jo ohi)

Annetaan asian olla, ärsytti mua vähän, kun jotkut heittivät heti tuon koodin. Vaikka pitäisi lähettää jokulle privaten, jos tarvitsi. ._.

Säälittävä jätkä....

... En ole mitään säälittävä? :( Miksi teijän pitää ärsyttää/kiusata mua, vaikka käsittelitte väärin. En minä pakottanut muita antamaan, mutta ihmettelin, miksi hän ei lähettäisi privateen koodia, kun hän pisti tähän.

Annetaan asian olla.
"Sori turha posti, mutta en halua, että käsittelitte väärin asioita. ._."

Eikö kukaan jaksa moderoida tätä ketjua? Meinaan aika surkeatasoinen threadi, vingutaan koodeja, haukutaan kun ei saada ja sitten koodien antajat haukkuvat vinkujia. Lukkoon vaan, tai sitten ainakin vähän moderointia kehiin.

Eikö kukaan jaksa moderoida tätä ketjua? Meinaan aika surkeatasoinen threadi, vingutaan koodeja, haukutaan kun ei saada ja sitten koodien antajat haukkuvat vinkujia. Lukkoon vaan, tai sitten ainakin vähän moderointia kehiin.
Sama mieltä. Ei ole järkeä, jos vingua koodia ilman perustelut/syitä. :E

Tarkennus, koodien antajat puolustautuvat ja haukkuvat haukkujia.

Moderointia kyllä tarvitsee, ei kuitenkaan lukkoa.

Meinaat että oot ainut joka tarvii ruokaa? Kaikki me täällä ruokaa tarvitaan, jotka haluaa elää. (Käyttää Gold Liveä). Sitä saa muuten kaupastakin, jos kova nälkä on.

Meinaat että oot ainut joka tarvii ruokaa? Kaikki me täällä ruokaa tarvitaan, jotka haluaa elää. (Käyttää Gold Liveä). Sitä saa muuten kaupastakin, jos kova nälkä on.
Taisin selittää sitten väärin, niin että, esimerkki ihmisellä on nälkäinen, vaikkei hänellä ei ole rahaa. Ei voi osta ruoan, hän ala vinkua muilta saavan ruona. Sama kuin gold liveä vinkuminen?

Mutta tällä hetkellä en tarvii gold liven, sain yhdeltä, hän on hyvä jätkä. <3

Noh...ruuan vertaaminen Liveen on aika ontto argumentti... Ruoka on välttämättömyys, Live ylellisyyttä. Vähän ollaan eri asioiden äärellä.

Eikä kerjääminen ylipäätään ole kovin kunniallista puuhaa. Mieluummin leipäjonon asiakkaatkin ostaisi ruokansa kaupasta.

Taisin selittää sitten väärin, niin että, esimerkki ihmisellä on nälkäinen, vaikkei hänellä ei ole rahaa. Ei voi osta ruoan, hän ala vinkua muilta saavan ruona. Sama kuin gold liveä vinkuminen?

Mutta tällä hetkellä en tarvii gold liven, sain yhdeltä, hän on hyvä jätkä. <3

En tiedä onko sulla lukihäiriö...jos on, niin ei siinä mitää, sille et voi oikee ite tehdä mitää, mutta vois vähä sitä viestinsä ulkoasua kattoa, nimittäin on sen verran kauheeta tollasta viestiä lukea.......

Pahoittelen ihan etukäteen seuraavaa viestiäni, mutta oli pakko palata tänne vielä vähän noottia jakelemaan.

Eikö teille jätkille tule yhtään häpeäntunnetta tästä "loiselämisestä" Liven verkossa? Voisitte kyllä helvetin mieluusti kokeilla ihan itse tuon Liven ostamista, on kuulkaa hieno tunne kun on ihan rehdisti tuotteensa hankkinut.

Itseltäni löytyy muuten 2x 48h- kortteja, mutta arvatkaa vain kaksi kertaa, jaanko ne teille.

Pahoittelen ihan etukäteen seuraavaa viestiäni, mutta oli pakko palata tänne vielä vähän noottia jakelemaan.

Eikö teille jätkille tule yhtään häpeäntunnetta tästä "loiselämisestä" Liven verkossa? Voisitte kyllä helvetin mieluusti kokeilla ihan itse tuon Liven ostamista, on kuulkaa hieno tunne kun on ihan rehdisti tuotteensa hankkinut.

Itseltäni löytyy muuten 2x 48h- kortteja, mutta arvatkaa vain kaksi kertaa, jaanko ne teille.

Sama juttu täällä ja pidän ne kanssa visusti ittelläni :cool: Noitten ketjuttaminen 12+1kk Liven perään ei muuten taida onnistua? :eek: Kun itse kokeilin, nii ei onnistunu....elikkäs pitääkö mun venata, et Live loppuu ja käytän ne sitte poies, kun mulla on Silver-tili...ite oon ymmärtäny, että Trial korteilla ei pysty lataamaan mitään Marketplacessa, vaan sillä pystyy ainoastaan pelamaan, vai? Jos näin ei ole, niin ovatko ne sitten menneet vanhaksi? : D

tässä on mun arvaukset: kyllä jaat tai ehkä jaat, kumpi oli oikein?? :D

Ylös Bottom