Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
***** tampio, olisit voinnut lähettää mulle privaten. ._.
***** tampio, olisit voinnut lähettää mulle privaten. ._.
...lol? DDDD "Kiittämätön lurjus". Eikö on sama juttu, että afrikkalaisilla ei ole varaa ruoaan, Niin pitää antaa niille ilmaiseksi, sama juttu. Että minulla ei ole vaara liveen, niin 48 h vaan mulle. (Turnauksen vuoksi, mutta en enään tarvii. En minä ruinaa liveä, vaan tarvitsen turnauksen takii. Koska se on minun ensimmäiseni, mutta meni jo ohi)
Annetaan asian olla, ärsytti mua vähän, kun jotkut heittivät heti tuon koodin. Vaikka pitäisi lähettää jokulle privaten, jos tarvitsi. ._.
Sama mieltä. Ei ole järkeä, jos vingua koodia ilman perustelut/syitä. :EEikö kukaan jaksa moderoida tätä ketjua? Meinaan aika surkeatasoinen threadi, vingutaan koodeja, haukutaan kun ei saada ja sitten koodien antajat haukkuvat vinkujia. Lukkoon vaan, tai sitten ainakin vähän moderointia kehiin.
Eikö kukaan jaksa moderoida tätä ketjua? Meinaan aika surkeatasoinen threadi, vingutaan koodeja, haukutaan kun ei saada ja sitten koodien antajat haukkuvat vinkujia. Lukkoon vaan, tai sitten ainakin vähän moderointia kehiin.
...lol? DDDD "Kiittämätön lurjus". Eikö on sama juttu, että afrikkalaisilla ei ole varaa ruoaan, Niin pitää antaa niille ilmaiseksi, sama juttu. Että minulla ei ole vaara liveen, niin 48 h vaan mulle. (Turnauksen vuoksi, mutta en enään tarvii. En minä ruinaa liveä, vaan tarvitsen turnauksen takii. Koska se on minun ensimmäiseni, mutta meni jo ohi)
Annetaan asian olla, ärsytti mua vähän, kun jotkut heittivät heti tuon koodin. Vaikka pitäisi lähettää jokulle privaten, jos tarvitsi. ._.
Taisin selittää sitten väärin, niin että, esimerkki ihmisellä on nälkäinen, vaikkei hänellä ei ole rahaa. Ei voi osta ruoan, hän ala vinkua muilta saavan ruona. Sama kuin gold liveä vinkuminen?Meinaat että oot ainut joka tarvii ruokaa? Kaikki me täällä ruokaa tarvitaan, jotka haluaa elää. (Käyttää Gold Liveä). Sitä saa muuten kaupastakin, jos kova nälkä on.
Taisin selittää sitten väärin, niin että, esimerkki ihmisellä on nälkäinen, vaikkei hänellä ei ole rahaa. Ei voi osta ruoan, hän ala vinkua muilta saavan ruona. Sama kuin gold liveä vinkuminen?
Mutta tällä hetkellä en tarvii gold liven, sain yhdeltä, hän on hyvä jätkä. <3
Pahoittelen ihan etukäteen seuraavaa viestiäni, mutta oli pakko palata tänne vielä vähän noottia jakelemaan.
Eikö teille jätkille tule yhtään häpeäntunnetta tästä "loiselämisestä" Liven verkossa? Voisitte kyllä helvetin mieluusti kokeilla ihan itse tuon Liven ostamista, on kuulkaa hieno tunne kun on ihan rehdisti tuotteensa hankkinut.
Itseltäni löytyy muuten 2x 48h- kortteja, mutta arvatkaa vain kaksi kertaa, jaanko ne teille.
Pahoittelen ihan etukäteen seuraavaa viestiäni, mutta oli pakko palata tänne vielä vähän noottia jakelemaan.
Eikö teille jätkille tule yhtään häpeäntunnetta tästä "loiselämisestä" Liven verkossa? Voisitte kyllä helvetin mieluusti kokeilla ihan itse tuon Liven ostamista, on kuulkaa hieno tunne kun on ihan rehdisti tuotteensa hankkinut.
Itseltäni löytyy muuten 2x 48h- kortteja, mutta arvatkaa vain kaksi kertaa, jaanko ne teille.