Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

48 h Live-aikaa

Vastaus: 48h Live aikaa

Jou, oisko kellään antaa 48 tunnin trialii? Jos on ni laittaisitko ystävällisesti Private messagena minulle. Haluaisin päästä kokeilemaan Left 4 dead 2 demoa ja muita goldin ominaisuuksia. :)
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Jou, oisko kellään antaa 48 tunnin trialii? Jos on ni laittaisitko ystävällisesti Private messagena minulle. Haluaisin päästä kokeilemaan Left 4 dead 2 demoa ja muita goldin ominaisuuksia. :)

Eli nettipeliä. Jäsenyys ei muutu kultaiseksi esim et voi vielä ladata L4D2 demoa jos et ole ladannut sitä aikaisemmin. Anteeksi jos erehdyin. Trialilla voi pelata pelejä kumminkin netissä.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Jepjep oikeassa olet, 48h trialit on oikeasti Silver tunnareita nettipelillä höystettynä.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Voisko joku vippaa mulle vuoden live-ajan ku tota nettipelaamist en oo viel kokeillut?:D
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Olisko kellään antaa ilmaista live aikaa. Pääsis vähä kokeileen minkälaista se livessä pelaaminen on.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Tännekin suuntaan kelpaisi trial koodi :rolleyes:
Pitäisi päästä testaamahan onko tuosta MW2 moninpelistä mihinkään.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Jos jollain ois mullekin antaa 48tunnin koodi, pääsis mw2 testaa YV:nä mielelllään
 
Xbox Live 48h / 24h -kuponkia tarvittaisiin!

Auttakaa miestä mäessä! :D Huomenna tulee vasta tilaamani 12kk live, ja tänään pitäisi tykittää kaverin kanssa NHL:llää niin että ryskää..

Jos jollakulla roikkuu tuollaisia pelienmukanatulleita koodeja, niin mailtome, cchaou(a)welho.com


Iso kiitos!
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Oisko kellää antaa 48h live aikaa? Laittakaa YV:nä. Pakko päästä pelaan tätä MW2 liveen ku tullu pelattuu yksin peli jo 2x läpi vaikeimal :S ja ny pitäs päästä livee testaan...:D:D
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Oisko kellää antaa 48h live aikaa? Laittakaa YV:nä. Pakko päästä pelaan... ny pitäs päästä livee testaan...

Koita kestää huomiseen. FREE LIVE Weekendi käynnistyy ja kestää 25.11 - 30.11 välisen ajan.

During the free LIVE Weekends, all Xbox LIVE Silver members can enjoy: online multiplayer, Facebook, Twitter, Last.FM, Netflix, Sky Player, Halo Waypoint and 1 v 100*

*Some features are only available in specific regions.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Olin ystävällinen, pistin koodia tulemaan.


[edit] ...jännä juttu, tarkistin koodin moneen kertaan, mutta jokin siinä kai sitten kusee. :(
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Tämä koodi liittyy toiseen tarjoukseen, jota ei voi ostaa tästä. Mitäs toi meinaa?

otan mielellään niitä toimivia ja jotka on myös 48h trial koodeja .. =)

[edit]... Olikse niit koodei jokka menee joskus vanhaks:D?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48h Live aikaa

Niit 48h trial koodei vaan YV:n tuleen =) jos sinulla on Mw2 niin voin vaikka pelata sua vs lvl tällä hetkellä 70 =)
 
Ylös Bottom