Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

48 h Live-aikaa

Vastaus: 48h Live aikaa

kyllä pelasin ja tunteja tuli about 53h :D päiväs olin pelaamas jtn 14h =) ja 10h yön unilla mentiin :p Mutta kun tulee näitä vieroitus oireita :D
 
Vastaus: 48h Live aikaa

kyllä pelasin ja tunteja tuli about 53h :D päiväs olin pelaamas jtn 14h =) ja 10h yön unilla mentiin :p Mutta kun tulee näitä vieroitus oireita :D

Sulla on vissiin vähän enemmän tunteja vuorokaudessa kuin muilla, jos kerkesit muutomaan päivään 53 tuntia pelaamaan ja sen lisäksi aina välissä makaamaan 10 tuntia. ;)

Niin ja pidemmän päälle lie helpointa käydä ostamassa kaupasta se livekortti. Ei paha sijoitus, varsinkin jos tulee noin paljon pelattua.

EDIT: Näkyi se weekendi olevankin sitten vähän pidempi kuin pari päivää.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Voisiko joku antaa minulle kahden vuorokauden Xbox Live-koodin?
Kaverini sai Xbox 360:n Call of Duty 4:n kera, ja mietin että jos vaikka pelaisin hänen kanssaan mutta liveaikani kuitenkin loppui tuossa noin pari päivää sitten.

Jos joku voisi, niin pistäisikö sitten yksityisviestillä sen koodin, että minua ei sitten kyrsi että se vietiin 5 minuuttia 13 sekuntia aiemmin kun kirjauduin?
 
Vastaus: 48h Live aikaa

pakko päästä pelaa mw2 :mad:
niin voiko joku laittaa yv:nä sen koodin

sori laitoin viimeisein jamaikalle. Hiukan sillä perusteella että sulla oli 4 viestiä ja jamaikalla on yli 300 :eek: ettei ole vain sillä täällä foorumilla että saisi live aikaa ;)
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Nopeimmalle 1kk liveä : C7G8Q-KWT46-9MHB9-HXFBF-G83F6

Ja 24h: T4PY4-7BQ8X-V6P62-JQ36V-2WHP8
edit: ehkä jäljellä oleva on siis 48h
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48h Live aikaa

Reilu mies Ripponen :)! Harmi vain etten ehtinyt 1kk liveä nappaamaan. Oli taas liaan kovaa vääntöä MW2:sa.
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Olisikohan kenellälläkään 1kk Liveen oikeuttavaa tositetta,jonka voisi ilomielin luovuttaa minun tietooni?Tosin kyllä lyhyempikin aika käy kuin nyrkki silmään. Ja mieluiten vaikka YV:llä.

Pääsi todellakin tuo Liveaika loppumaan,ja uuden ajan ostamiseen ei nyt ainakaan heti ole mahdollisuutta.

Ja BF:Bc:n testihalut olisivat enemmän kuin valtavat!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 48h Live aikaa

Tuo live aika loppuu näillä tienoilla. Voisiko joku laittaa YV:nä 1-3 kk kortin. Annan vastineeksi Dragon agen DLC (1200 MSpoints arvoinen)
 
Vastaus: 48h Live aikaa

Pääsi liveaika loppumaan vähän aikaa sitten ja nyt ei ole rahaa ostaa lisää, vaan pitää odottaa että myymäni pelit ostetaan.

Onko kellään kiltillä tyypillä antaa 48h trialia? Olisin todella kiitollinen. :)
 
Ylös Bottom