Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[FEF] Team Koff:n matsien sopimiset

Timppa

Active Member
voipi tehrä täällä, tai sitten YV:nä, mutta mielestäni täällä se on hieman helpompi, jos ei nääs heti muista jonkun nimimerkkiä tai muuta, joten Team Chaos Sopisiko teille Sunnuntai klo 21:30
Aiemmin meille ei oikeen sovi, koska olemme osa ainakin perheellisiä ja pyssyttely ei sovi perheen hereillä ollessa ;)
 
Vastaus: [FEF] Team Koff:n matsien sopimiset

Eli Team Chaos, olisimme valmiita sunnuntaina klo: 21:30 joten pistäkää oma ehdotuksenne matsista, jos ei tule mitään vastausta, niin odotamme teitä siellä aulassa silloin :)
 
Vastaus: [FEF] Team Koff:n matsien sopimiset

Sopiisiko herroille Face of Death (FoD:n) notta pelattaisiin meidän peli perjantaina kello 22 :)
 
Vastaus: [FEF] Team Koff:n matsien sopimiset

Jep, kysäsin ja tultii seuraavaan tulokseen: Ei voida pelata sotapelejä, kun pienet lapset on hereillä ja sit lapset pitää saada nukkumaan ja sitä ennen syötettyä iltapala, vaidettua uniasu ja itapesukin pitää hoitaa. Eikä noi lapset aina ihan helposti nukahda. joten Team isukit toivoisivat ymmärrystä asiaan ja otettaisiin matsi silloin perjantaina klo: 22 :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [FEF] Team Koff:n matsien sopimiset

3 pienen isukki olen itsekin joten ymmärrän tilanteen :)

Eli matsi perjantaina klo 22:00. Palataan silloin asiaan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [FEF] Team Koff:n matsien sopimiset

3 pienen isukki olen itsekin joten ymmärrän tilanteen :)
Eli matsi perjantaina klo 22:00. Palataan silloin asiaan
Meillä poika 3,5v. ei edes nukahda tuohon aikaan vaikka yrittäis kuinka - niinkuin en itsekään.
Tuohon se tulee viereiselle nojatuolille köllöttelee kunnes nukahtaa - Isin poika :D
 
Vastaus: [FEF] Team Koff:n matsien sopimiset

Meillä poika 3,5v. ei edes nukahda tuohon aikaan vaikka yrittäis kuinka - niinkuin en itsekään.
Tuohon se tulee viereiselle nojatuolille köllöttelee kunnes nukahtaa - Isin poika :D

Mulla on kohta 3 vuotias vesseli ja pelaaminen sen nähden loppu ku se alko rakentelee legoista pyssyjä ja ampuu kaikkea! Ja puhuu muutenki ampumisesta ja tappamisesta.

En anna edes 13 vuotiaan pelailla enää tommosii pelejä, ku pienempi on hereillä!
 
Vastaus: [FEF] Team Koff:n matsien sopimiset

Tää on nyt ihan OT, mutta käykääs Kirkkis, Timppa78, Blackdawn ja Tunnettu tuolla Pappojen forumilla ilmoittautumassa... Sieltä löytyy myös samanikäistä peliseuraa ja meillä monilla on myös lapsia eli samojen ongelmien kanssa painitaan! :D
 
Vastaus: [FEF] Team Koff:n matsien sopimiset

Tää on nyt ihan OT, mutta käykääs Kirkkis, Timppa78, Blackdawn ja Tunnettu tuolla Pappojen forumilla ilmoittautumassa... Sieltä löytyy myös samanikäistä peliseuraa ja meillä monilla on myös lapsia eli samojen ongelmien kanssa painitaan! :D

tääkin on pientä OT:tä, mutta pistäppäs linkkiä sinne ;)
 
Vastaus: [FEF] Team Koff:n matsien sopimiset

Sorry, sä olet vielä NIIN nuori! Ei vaan, se ei näy sulle, koska sä et ole vielä täyttäny 30 vee! Käy vaihtamassa syntymäpäiväs, niin saat sen näkyviin! En tiedä mitä modet sanoo tähä, voi tulla mulle banni rikokseen yllyttämisestä! Toisaalta, koska sulla on lapsia, niin sä kyllä kuulut tonne pappaosastolle! :) Tässä vielä linkki, se näkyy sulla sitten forumeiden etusivulla:

http://www.konsolifin.net/bbs/forumdisplay.php?f=128

Sillä ollaan jo! Olen ollu jo jonkun aikaa!!!
 
Vastaus: [FEF] Team Koff:n matsien sopimiset

Sillä ollaan jo! Olen ollu jo jonkun aikaa!!!
Ok, halusin vaan varmistaa! :) Pappojen on pidettävä yhtä, jotta noi junnut ei jyrää meitä... Tää oli sit mun viimeinen viesti tähän ketjun, olen saanut aikaan liikaa OTta!
EDIT: Ja anteeksipyntö myös Blackdawnille, näyt olevan perillä asiasta!
 
Vastaus: [FEF] Team Koff:n matsien sopimiset

Sorry, sä olet vielä NIIN nuori! Ei vaan, se ei näy sulle, koska sä et ole vielä täyttäny 30 vee! Käy vaihtamassa syntymäpäiväs, niin saat sen näkyviin! En tiedä mitä modet sanoo tähä, voi tulla mulle banni rikokseen yllyttämisestä! Toisaalta, koska sulla on lapsia, niin sä kyllä kuulut tonne pappaosastolle! :) Tässä vielä linkki, se näkyy sulla sitten forumeiden etusivulla:

http://www.konsolifin.net/bbs/forumdisplay.php?f=128

done, nyt vain odotellaan XShavan ja Kojon reaktiota :D noh, elämä on...
and that's all about OT guys ;)
 
Vastaus: [FEF] Team Koff:n matsien sopimiset

FoD:i kiittää ja kumartaa. Mukavaa oli pelata kun on asiallista väkeä vastassa.
 
Vastaus: [FEF] Team Koff:n matsien sopimiset

Sopiskos Loordille, Sailentille ja Vinskille että otettas vaikka Lauantaina klo 22 Liikamatsia, sillä varauksella, että Suomella ei o peliä sillon :rolleyes:
 
Vastaus: [FEF] Team Koff:n matsien sopimiset

Sopiskos Loordille, Sailentille ja Vinskille että otettas vaikka Lauantaina klo 22 Liikamatsia, sillä varauksella, että Suomella ei o peliä sillon :rolleyes:

Mul ei ainakaan käy.... olen pelaamassa jokavuotisessa värikuula sodassa veljeni ja sen kavereiden kanssa.. ja sota päättyy kosteaan iltaan... mutta voin kysäistä noilta muilta :D
 
Vastaus: [FEF] Team Koff:n matsien sopimiset

Mul ei ainakaan käy.... olen pelaamassa jokavuotisessa värikuula sodassa veljeni ja sen kavereiden kanssa.. ja sota päättyy kosteaan iltaan... mutta voin kysäistä noilta muilta :D

No jokos oot kyselly lauantaita kello 22:ta, jos vaikka pyssyteltäs sillon :rolleyes::D
 
Vastaus: [FEF] Team Koff:n matsien sopimiset

Timppa kyllä meillä teitä vastaan pitäisi olla jos olen oikein käsittänyt!

Vko 5 (26.5.2008-1.6.2008):
[MI] Murder, Inc. vs Face of Death (FoD)
FCD vs [FEF] Team KOFF

EDIT: Pelaan sit liigaa FCD tiimis
 
Ylös Bottom